Que?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:24 schreef Clan het volgende:
@AchJa;
Heb je het 'meetlint' al opgehangen?

Ken je dat niet? Dat deden ze ophangen om de dagen af te tellen als het einde van de diensttijd in zicht was, telde je mee af.quote:

Oh die... die ken ik nog wel uit mijn dipli-tijd ja... Maar tegenwoordig kunnen we niet echt een harde einddatum meer inplannen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:26 schreef Clan het volgende:
[..]
Ken je dat niet? Dat deden ze ophangen om de dagen af te tellen als het einde van de diensttijd in zicht was, telde je mee af.

Valt wel mee joh...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:29 schreef Royyy het volgende:
Hm dat topic over de mentaliteit in het leger heeft weer een hoop idioten aangetrokken

Als ik vroeger de kazerne verliet en ik moest nog langs de supermarkt kleedde ik mij altijd om naar burger, er waren altijd weer mensen die hun onverbloemde mening wilde laten horen over zaken waar ze niets van afwistten.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:29 schreef Royyy het volgende:
Hm dat topic over de mentaliteit in het leger heeft weer een hoop idioten aangetrokken

Ik doe het thuis nog steeds (weinig militair volk hier) Maar in de buurt van kazernes kleed ik me niet zo snel om, daar is men dat wel gewend.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:33 schreef Clan het volgende:
[..]
Als ik vroeger de kazerne verliet en ik moest nog langs de supermarkt kleedde ik mij altijd om naar burger, er waren altijd weer mensen die hun onverbloemde mening wilde laten horen over zaken waar ze niets van afwistten.

Misschien moeten we een topic starten over de Nederlandse mentaliteit, in plaats van de mentaliteit in het legerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:33 schreef Clan het volgende:
[..]
Als ik vroeger de kazerne verliet en ik moest nog langs de supermarkt kleedde ik mij altijd om naar burger, er waren altijd weer mensen die hun onverbloemde mening wilde laten horen over zaken waar ze niets van afwistten.
Of je nu monteur, rijinstructeur, chirurg, of verpleegkundige bent, voor sommige mensen staan al die lui met een wapen in de frontlinie. Totaal niet voor rede vatbaar.

Als je vergrijpen percentueel van Defensie met die van de burgermaatschappij langs elkaar zou leggen dan zullen de burgers hoger scoren.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:37 schreef Royyy het volgende:
[..]
Misschien moeten we een topic starten over de Nederlandse mentaliteit, in plaats van de mentaliteit in het leger

In zekere zin is het ook wel zo dat je een voorbeeld functie hebt maar soms word dat wat te ver doorgetrokken.quote:[b] Op zaterdag 5 maart 2011 21:41 schreef Clan het volgende:[/b
Maar het valt altijd op als er in het nieuws erbij staat of het een militair of politieagent is, van ons wordt verwacht dat we ten alle tijden ons aan de regels houden, terwijl we ook mensen zijn.

jup zo thuis ff omkleden en naar el kroegquote:

Het kost zo belachelijk veel geld en het is ook nog eens slecht voor je gezondheid en er word nooit goeie muziek gedraaid. Ik zie de lol nietquote:

Even op de Laptop overgegaan;quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat hele zuiden is nu toch de hort op?

Ik verrek aan de pijn in mijn pols, of een ontsteking, of een spierscheurtje, zit aan de Advil en Paracetamol, denk dat ik het rustig an doe, kan me amper aankleden en uikleden, douchen, dus dat uitgaan laat ik even voor wat het is.quote:

Dat het veel geld kost.. naja ik vind het opzicht wel meevallen, al hoe wel ik niet zoveel drink als mannen met hun bier. 1 in de ene hand, en 1 in de andere...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:11 schreef m.k het volgende:
[..]
Het kost zo belachelijk veel geld en het is ook nog eens slecht voor je gezondheid en er word nooit goeie muziek gedraaid. Ik zie de lol niet
Elke avond?? Alleen vrijdag en zaterdag?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:11 schreef Royyy het volgende:
[..]
![]()
Als we elke avond in de kroeg zouden zitten is het ook weer niet goed... vrouwen
Aaahquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:13 schreef Mores het volgende:
[..]
Ik verrek aan de pijn in mijn pols, of een ontsteking, of een spierscheurtje, zit aan de Advil en Paracetamol, denk dat ik het rustig an doe, kan me amper aankleden en uikleden, douchen, dus dat uitgaan laat ik even voor wat het is.

Je gaat in uniform?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:04 schreef Thaboel het volgende:
[..]
jup zo thuis ff omkleden en naar el kroeg

Dat is ook het probleem van uitgaan, je drinkt toch door. En ik denk dat onze muziek smaak nogal verschillend isquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:17 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dat het veel geld kost.. naja ik vind het opzicht wel meevallen, al hoe wel ik niet zoveel drink als mannen met hun bier. 1 in de ene hand, en 1 in de andere...
En.. als je een leuke kroeg opzoekt, draaien ze best wel leuke muziek.
Dus.. slechte smoes!

Jij houdt van klassiek bij het uitgaan en Mailtje gaat voor die Black metal?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:19 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat is ook het probleem van uitgaan, je drinkt toch door. En ik denk dat onze muziek smaak nogal verschillend is

Oke, qua drank ben je wel iets meer kwijtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:19 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat is ook het probleem van uitgaan, je drinkt toch door. En ik denk dat onze muziek smaak nogal verschillend is

quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:20 schreef Mores het volgende:
[..]
Jij houdt van klassiek bij het uitgaan en Mailtje gaat voor die Black metal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....

Vertel eens, heb jij ooit in een kroeg of wat dan ook gehoord: Radiohead, The cure, The Dead Weather, Massive Attack, Gorillaz, Moby, Thom Yorke, 16 Horsepower, Bjork, Portishead, Queens of the Stoneage ect gehoord?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:20 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oke, qua drank ben je wel iets meer kwijt.
Maar muziek? of je moet in 1 of ander gat wonen waar niet meer dan 2 kroegen zijn, dan heb je het slecht getroffen. Hier zijn er ontelbaar veel, dus genoeg keuze.

quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:22 schreef Maitje het volgende:
[..]
helemaal loesoe!
Dat is TrashmetalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is pas Blackmetal ( oordopjes in )

quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:24 schreef m.k het volgende:
[..]
Vertel eens, heb jij ooit in een kroeg of wat dan ook gehoord: Radiohead, The cure, The Dead Weather, Massive Attack, Gorillaz, Moby, Thom Yorke, 16 Horsepower, Bjork, Portishead, Queens of the Stoneage ect gehoord?

bullshit !quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:25 schreef Maitje het volgende:
[..]
![]()
Ja!! Zoals ik al zei, hier heb je bepaalde kroegen dan vind je dat gewoon...

SKRIKKELIJK!!!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:25 schreef Mores het volgende:
[..]
Dat is Trashmetal![]()
Dit is pas Blackmetal ( oordopjes in )

Ik heb van mijn moeder geleerd niet te liegenquote:

dat heb je na een jaar dan volkomen uit het systeem gedronken, wedden dat jij die bands niet een kent. je zit te trollenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:26 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik heb van mijn moeder geleerd niet te liegen![]()

Nooo!!!quote:
De meeste ken ikquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:28 schreef m.k het volgende:
[..]
dat heb je na een jaar dan volkomen uit het systeem gedronken, wedden dat jij die bands niet een kent. je zit te trollen
Als het niet zo is trouw ik met je

Ok maar vindt je het ook goed?quote:

Nee, niet heel erg mijn smaak.. maar ik hou eigenlijk wel een beetje van alles, behalve rapzooi, dat komt er hier niet in!quote:

Speciaal voor Maitje, ik zie die avatar, en ik moet meteen aan dit nummer denken;quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:44 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee, niet heel erg mijn smaak.. maar ik hou eigenlijk wel een beetje van alles, behalve rapzooi, dat komt er hier niet in!

Jij denkt toch niet dat Maitje daar naar gaat luisteren dudequote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:46 schreef Mores het volgende:
[..]
Speciaal voor Maitje, ik zie die avatar, en ik moet meteen aan dit nummer denken;

proberen waardquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:47 schreef Maitje het volgende:
[..]
Jij denkt toch niet dat Maitje daar naar gaat luisteren dude

Ik kan echt alles draaien, vind niet alles mooi, maar ik an er wel tegen, behalve goedkope house, of van die TMF Dance muziek, dat liever niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:50 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee, dan word ik gekko. Als je daar naar kunt luisteren

Nee.. dit kan ik echt niet aanhoren hoor!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:52 schreef Mores het volgende:
[..]
Ik kan echt alles draaien, vind niet alles mooi, maar ik an er wel tegen, behalve goedkope house, of van die TMF Dance muziek, dat liever niet.

En heb je die muziek ooit tijdens het uitgaan gehoord?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:44 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee, niet heel erg mijn smaak.. maar ik hou eigenlijk wel een beetje van alles, behalve rapzooi, dat komt er hier niet in!

Is een anti racisme nummer, je zou het niet zeggen, maar toch, alleen een beetje hard verwoord, maar van Ice T/Bodycount verwacht ik niets anders.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:57 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee.. dit kan ik echt niet aanhoren hoor!!

Jupp...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:58 schreef m.k het volgende:
[..]
En heb je die muziek ooit tijdens het uitgaan gehoord?

Gorrillaz zeker, en dan 1 nummer ervanquote:

Het zijn wel wat de bekende nummers idd...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |