Daar komt de F430 niet in voorquote:
Blijft drijfzand hè...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:50 schreef SamuelofSEK het volgende:
War is goed,
Ik heb weinig terug gelezen over de sands situatie, dus totdat ik uberhaupt weet wat er allemaal gebeurd is geef ik je het punt gewoon.
Nope niet als heks...moordenaarquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:06 schreef wyccie het volgende:
Het ziet eruit alsof ze veroordeeld gaat worden als heks. Klopt dat?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:14 schreef Doff het volgende:
Ze ziet er uit alsof ze het niet gedaan heeft.
quote:
Je kent wel de titel van deze film net als iedereen hier op FMT...teminste daar kan ik wel van uitgaanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:38 schreef Dopekoe het volgende:
Ik dacht dat strangelove uit de jaren 40 kwam.... dus dan heb ik hierbij al helemaal geen idee...
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:01 schreef Gillingham het volgende:
Specifieker: La Passion de Jeanne d'Arc?
Het was dan ook een wilde gok, maar voor zover ik weet is Metropolis de enige film uit 1923 die ik ken,quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:05 schreef Sands het volgende:
[..]de titel is veel bekender en sowieso is Metropolis scifi
Het orgineel is uit 1923 (er zal misschien nog wel iets ouders zijn maar dat weet ik nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:07 schreef picodealion het volgende:
[..]
Het was dan ook een wilde gok, maar voor zover ik weet is Metropolis de enige film uit 1923 die ik ken,.
Nee, natuurlijk is dit niet The Wizard of Oz uit '39, ik lees niet...quote:
Ik kan nog 1 echte hint geven en als het dan niet geraden gaat worden...tjaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:28 schreef picodealion het volgende:
Zelfs met al die hints gaat het blijkbaar niks worden.
1 down, 4 to goquote:
het origineel en de remake, iddquote:
jazekers, nog 1quote:
Patch telt mijn antwoorden niet meer meequote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:35 schreef Gillingham het volgende:
Gezellig hier...![]()
Er zijn overigens toch al vijf Heston films opgenoemd?
Nee antwoorden en vragen van Sands tellen niet mee.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:35 schreef Gillingham het volgende:
Gezellig hier...![]()
Er zijn overigens toch al vijf Heston films opgenoemd?
En dat heb jij even bepaald...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:51 schreef Patch het volgende:
[..]
Nee antwoorden en vragen van Sands tellen niet mee.
Ben jij de beheerder van FMT? Mag je eerst opnemen in de reglementen dat als je vals speelt je niet meer mee mag doen, dat haal ik er nu niet uit. Volgens mij is jouw ego te groot dat iedereen jou moet strelen over hoeveel filmkennis je wel niet hebt. Volgens mij heeft Sands ook een berg kennis van films.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:51 schreef Patch het volgende:
[..]
Nee antwoorden en vragen van Sands tellen niet mee.
Neen, helaas, Sands heeft zijn kansen gehad.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:00 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ben jij de beheerder van FMT? Mag je eerst opnemen in de reglementen dat als je vals speelt je niet meer mee mag doen, dat haal ik er nu niet uit. Volgens mij is jouw ego te groot dat iedereen jou moet strelen over hoeveel filmkennis je wel niet hebt. Volgens mij heeft Sands ook een berg kennis van films.
Ik zou zeggen, zand erover (sorry, moest even) en laat die jongen gewoon meespelen.
Ik weet dat het heel erg off-topic wordt, en dat mijn stem niks waard is, maar... "dulden" we niet. Neem je jezelf niet te serieus Patch, komop, het is maar een spelletje.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:04 schreef Patch het volgende:
[..]
Neen, helaas, Sands heeft zijn kansen gehad.
Valsspelers dulden we hier niet.
Iedereen weet dat ik alleen punten scoor op bepaalde gebieden en genres.
Dat ik veel punten heb heeft natuurlijk met de hoeveelheid tijd te maken dat ik hier tijd voor heb.
Ik heb geen leven
Klopt het is ook een spelletje en bij een spelletje horen geen valsspelers.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:06 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik weet dat het heel erg off-topic wordt, en dat mijn stem niks waard is, maar... "dulden" we niet. Neem je jezelf niet te serieus Patch, komop, het is maar een spelletje.
Jij kan niet bepalen wat ik wel en niet kan weten... zo ook met die vraag over Baltoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:07 schreef Patch het volgende:
[..]
Klopt het is ook een spelletje en bij een spelletje horen geen valsspelers.
Ik neem mezelf heel erg serieus, maar ook FMT en toebehoren.
Oh god, welke was dat ook alweer? Toch niet Terminator?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:25 schreef Patch het volgende:
De gezochte Disney Classic is mythologisch.
De gezochte actie is met Arnie op paard in de lift.
Ik weet vrijwel zeker dat Tom Arnoldquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:25 schreef Patch het volgende:
De gezochte actie is met Arnie op paard in de lift.
Ik denk dat je eerst eens een tijd hier moet meespelen voor je mee kunt en mag oordelen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:06 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik weet dat het heel erg off-topic wordt, en dat mijn stem niks waard is, maar... "dulden" we niet. Neem je jezelf niet te serieus Patch, komop, het is maar een spelletje.
IK!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:54 schreef FireFox1 het volgende:
Wie maakt een opstarter?
Waar is DragonFodder wanneer je hem nodig heb
Mag ik nu wel of niet mee doenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
IK!
Doe maar 10 Disneyfilm-karakters waarvan de naam met een B begint
Dat begint niet met een Bquote:
Lijkt me weinig zin hebben omdat het geen goodwill kweekt en de punten toch weer verwijderd wordenquote:
Nog 6quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:15 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Belle
Beest
Bagheera
Baloe
en meer komt er even niet uit
Jaquote:
Hij is niet van Disney, dus helaasquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zou Balto zeggen, maar dat schijnt nogal een controversieel antwoord te zijn als je ziet wat er de laatste keer gebeurde.
Nog 3quote:
Ow, ik bedoelde tekenfilms, sorryquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:20 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Barbossa, PotC is ook van Disney toch?
Nog 2, de honden zijn niet goedquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:28 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
haha Broeder Tuck in dat geval
en bij die 101 dalmatiers zaten vast wel een Brutus en een Bello
Nee, die zit niet in een filmquote:
quote:
Broer Konijn zit wel in een filmquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, die zit niet in een film
[..]
Nog 1
Die zit toch niet in een disneyfilm?quote:
Die toch ook niet dacht ik?quote:Brutus
Welke dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:40 schreef Sands het volgende:
[..]
Broer Konijn zit wel in een filmanimated-live action film
Ah, scherp, dank jequote:
Nee, blijf!quote:Op zondag 6 maart 2011 00:26 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
ik kom niet verder dan KR = Keanu Reeves, een teken dat ik misschien ook maar eens naar bed moet gaan
Ok... shoot!quote:
ho ho, hij mag dan wel in ieder geval voor nu even buitenspel staan, maar om dan maar gelijk met zijn allen op hem te gaan schietenquote:
KD= ?quote:
Hij kan zich met een zandkasteel weren.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:28 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
ho ho, hij mag dan wel in ieder geval voor nu even buitenspel staan, maar om dan maar gelijk met zijn allen op hem te gaan schieten
Allenquote:Op zondag 6 maart 2011 00:30 schreef Sands het volgende:
[..]
KD= ?
KR=Kurt Russel
JF= James Franco
CD= Cameron Diaz
MS= ?
Ik zal alleen een paar gokjes doen dan
Ook dat isquote:Op zondag 6 maart 2011 00:36 schreef serge.pol het volgende:
Poosje weg geweest, maar dacht laat ik nog maar weer even kijken, hierbij mijn eerste bijdrage van de zondag
MS= Merel Streep?
Nee, man.quote:
Ik kan wel films gokken met Martin Sheen... maar ik krijg het punt toch niet en is dan zonde van de vraagquote:
Zeker. Het is namelijk een van mijn favoriete films aller tijdenquote:Op zondag 6 maart 2011 01:06 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik kan wel films gokken met Martin Sheen... maar ik krijg het punt toch niet en is dan zonde van de vraag
Apocalypse Now?quote:Op zondag 6 maart 2011 01:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zeker. Het is namelijk een van mijn favoriete films aller tijden
Nope.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:11 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Apocalypse Now?
The Departed?
Enige die ik ken met MS
1980quote:Op zondag 6 maart 2011 12:30 schreef Tem het volgende:
Heb geen idee...Beste film met Martin Sheen is voor mij Apocalypse Now en hij had ook wel een goede bijrol in Wall Street.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zou Balto zeggen, maar dat schijnt nogal een controversieel antwoord te zijn als je ziet wat er de laatste keer gebeurde.
C'mon, dit is toch easy?quote:Op zondag 6 maart 2011 13:57 schreef Gillingham het volgende:
Ik heb geen idee, anders had ik wel geantwoord.
Mag wel zo zijn, maar Sheen, 1980 en dit plaatje zeggen me niks, in combinatie.quote:
Ow fuck, volgens mij heb ik daar een stukje van gezien ooitquote:
Oh, ik ben gestopt met kijken toen ik hoorde dat ze door de tijd reisdenquote:Op zondag 6 maart 2011 16:30 schreef HilarityEnsues het volgende:
Ja, en komen ze dan niet in 1941 uit, tijdens Pearl Harbor?
Opgezocht, en goedquote:
YellowBlacks +1quote:
Alle wedstrijden zijn zowat afgelopen... Alleen in Spanje spelen ze nogquote:Op zondag 6 maart 2011 18:46 schreef Flitspaal het volgende:
Ik zat te eten en ga zo voetbal kijken. Maar ik wil wel een begin neerleggen voor gokkers.
Bijna. Alleen de regisseurs nog juist krijgen en je hebt 'm. Eigenlijk heb je 'm al dus.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:00 schreef Gillingham het volgende:
A De nachten van Cabiria - Fellini
B L'Eclisse - Antonioni
C Roma, die open stad - Rosselini
D I Soliti Ignoti - De Sica
E Rocco en zijn broers - Visconti
F Sciuscia - Monticelli
Zeker van vier. Volgende keer wil ik de titels en namen kunnen copy/pasten Doff!
Een kniesoor Doff, een kniesoor.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:06 schreef Doff het volgende:
Netjes.
Il Gill +1
Niet Monticelli, Maar Monicelli trouwens.
Dus een jaren 80 film? Want A Nightmare on Elmstreet 1 is uit 1984 en de 2de zal niet veel later dan dat zijn uitgekomenquote:Op zondag 6 maart 2011 19:11 schreef Gillingham het volgende:
Nee, maar qua timing zit je zitten jullie goed.
Nee, zie correctie.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:16 schreef Sands het volgende:
[..]
Dus een jaren 80 film? Want A Nightmare on Elmstreet 1 is uit 1984 en de 2de zal niet veel later dan dat zijn uitgekomen
Dan toch Eraserhead.quote:
Als jij 7 titels kan noemenquote:
Neuh doe maar een nieuwe hoor. no probsquote:Op zondag 6 maart 2011 20:01 schreef Doff het volgende:
Echt? Oeps. Uhm. Tja.
Nieuwe vraag dan maar? Of puntje naar Tem.
Ik heb alleen nog maar vervelende vragen klaar staanquote:
quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 20:25 schreef Jhonny44 het volgende:
Doet me denken aan Zabriskie Point, maar is het waarschijnlijk niet.
quote:Op zondag 6 maart 2011 21:36 schreef Robby87 het volgende:
Is dit die zelfde kerel uit Lawrence of Arabia?
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:52 schreef Patch het volgende:
Actuele stand:
Stand Maart 2011:
9 SamuelofSEK
8 Firefox1
8 Gillingham
6 Dopekoe
6 Doff
4 hornage
4 ShaoliN
4 Michelangelo2
3 Robby87
3 Patch
2 Hulkio
2 HilarityEnsues
2 YellowBlacks
1 lamers
1 SaintofKillers
1 Asap
1 Flitspaal
1 InTrePidIvity
1 Tem
Gillingham + 1quote:
Netjes.quote:
Heb gewoon met Powerpoint soort format gemaakt. Die mail ik je met alle plezier.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:47 schreef Gillingham het volgende:
A L'Armée des Ombres - Jean-Pierre Melville [juiste regisseur-film link. Letter niet goed]
B Le Règle du Jeu - Jean Renoir
C Du Rififi chez les Hommes - Jules Dassin [juiste regisseur-film link. Letter niet goed]
D Quai des Orfèvres - Henri-Georges Clouzot [juiste regisseur-film link. Letter niet goed]
E À Bout de Souffle - Jean-Luc Godard
F Touchez pas au Grisbi - Jacques Becker [juiste regisseur-film link. Letter niet goed.]
Zoiets...
Bijna.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:59 schreef Gillingham het volgende:
A Touchez pas au Grisbi - Jacques Becker
C Quai des Orfèvres - Henri-Georges Clouzot
D L'Armée des Ombres - Jean-Pierre Melville [nog niet de juiste letter]
F Du Rififi chez les Hommes - Jules Dassin [nog niet de juiste letter]
Le Gill va comme un fusée. Ofzoiets.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:04 schreef Gillingham het volgende:
A Touchez pas au Grisbi - Jacques Becker
C Quai des Orfèvres - Henri-Georges Clouzot
D Du Rififi chez les Hommes - Jules Dassin
F L'Armée des Ombres - Jean-Pierre Melville
Juist.quote:
Helemaal goed!quote:
Nou, ik vond die van mij ook wel bijna goed toevalligquote:
Je zat er inderdaad aardig in de buurt, alleen het middenstuk zat ernaast. Ik was overigens ook niet helemaal zeker.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:35 schreef hornage het volgende:
[..]
Nou, ik vond die van mij ook wel bijna goed toevallig
Parfait!quote:Op maandag 7 maart 2011 11:36 schreef Doff het volgende:
L'Année Dernière á Marienbad?
Met de juiste accents?
Dat dacht jij goed. Alain Resnais eigenlijk.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 11:38 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Jij bent even kleurenblind als ik.
Ik vergeef je je zondenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:41 schreef Hulkio het volgende:
[..]Schaam, schaam, maar moet bekennen dat ik de film nog nooit heb gezien (gaat trouwens ook op voor Marienbad)...
Wat vond je van Hiroshima Mon Amour?quote:Op maandag 7 maart 2011 11:43 schreef Doff het volgende:
Ik heb Marienbad ook niet gezien. Ik ken de still omdat deze waarschijnlijk al eerder voorbij is gekomen. Verder weet ik dat SoK 'm zo afschuwelijk vond, dat ik gelijk geen zin meer had om 'm te zien.
Nog zo'n 6-plaatjesding dan?
En hier verder.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:51 schreef Gillingham het volgende:
A Dana Andrews - Laura
B John Garfield - The postman Always Rings Twice
C James Cagney - White Heat
D The Killing - Sterling Hayden
E Touch of Evil - Charlton Heston
F Sunset Blvd. - William Holden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |