Mag ik nu wel of niet mee doenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
IK!
Doe maar 10 Disneyfilm-karakters waarvan de naam met een B begint
Dat begint niet met een Bquote:
Lijkt me weinig zin hebben omdat het geen goodwill kweekt en de punten toch weer verwijderd wordenquote:
Nog 6quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:15 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Belle
Beest
Bagheera
Baloe
en meer komt er even niet uit
Jaquote:
Hij is niet van Disney, dus helaasquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zou Balto zeggen, maar dat schijnt nogal een controversieel antwoord te zijn als je ziet wat er de laatste keer gebeurde.
Nog 3quote:
Ow, ik bedoelde tekenfilms, sorryquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:20 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Barbossa, PotC is ook van Disney toch?
Nog 2, de honden zijn niet goedquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:28 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
haha Broeder Tuck in dat geval
en bij die 101 dalmatiers zaten vast wel een Brutus en een Bello
Nee, die zit niet in een filmquote:
quote:
Broer Konijn zit wel in een filmquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, die zit niet in een film
[..]
Nog 1
Die zit toch niet in een disneyfilm?quote:
Die toch ook niet dacht ik?quote:Brutus
Welke dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:40 schreef Sands het volgende:
[..]
Broer Konijn zit wel in een filmanimated-live action film
Ah, scherp, dank jequote:
Nee, blijf!quote:Op zondag 6 maart 2011 00:26 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
ik kom niet verder dan KR = Keanu Reeves, een teken dat ik misschien ook maar eens naar bed moet gaan
Ok... shoot!quote:
ho ho, hij mag dan wel in ieder geval voor nu even buitenspel staan, maar om dan maar gelijk met zijn allen op hem te gaan schietenquote:
KD= ?quote:
Hij kan zich met een zandkasteel weren.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:28 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
ho ho, hij mag dan wel in ieder geval voor nu even buitenspel staan, maar om dan maar gelijk met zijn allen op hem te gaan schieten
Allenquote:Op zondag 6 maart 2011 00:30 schreef Sands het volgende:
[..]
KD= ?
KR=Kurt Russel
JF= James Franco
CD= Cameron Diaz
MS= ?
Ik zal alleen een paar gokjes doen dan
Ook dat isquote:Op zondag 6 maart 2011 00:36 schreef serge.pol het volgende:
Poosje weg geweest, maar dacht laat ik nog maar weer even kijken, hierbij mijn eerste bijdrage van de zondag
MS= Merel Streep?
Nee, man.quote:
Ik kan wel films gokken met Martin Sheen... maar ik krijg het punt toch niet en is dan zonde van de vraagquote:
Zeker. Het is namelijk een van mijn favoriete films aller tijdenquote:Op zondag 6 maart 2011 01:06 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik kan wel films gokken met Martin Sheen... maar ik krijg het punt toch niet en is dan zonde van de vraag
Apocalypse Now?quote:Op zondag 6 maart 2011 01:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zeker. Het is namelijk een van mijn favoriete films aller tijden
Nope.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:11 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Apocalypse Now?
The Departed?
Enige die ik ken met MS
1980quote:Op zondag 6 maart 2011 12:30 schreef Tem het volgende:
Heb geen idee...Beste film met Martin Sheen is voor mij Apocalypse Now en hij had ook wel een goede bijrol in Wall Street.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zou Balto zeggen, maar dat schijnt nogal een controversieel antwoord te zijn als je ziet wat er de laatste keer gebeurde.
C'mon, dit is toch easy?quote:Op zondag 6 maart 2011 13:57 schreef Gillingham het volgende:
Ik heb geen idee, anders had ik wel geantwoord.
Mag wel zo zijn, maar Sheen, 1980 en dit plaatje zeggen me niks, in combinatie.quote:
Ow fuck, volgens mij heb ik daar een stukje van gezien ooitquote:
Oh, ik ben gestopt met kijken toen ik hoorde dat ze door de tijd reisdenquote:Op zondag 6 maart 2011 16:30 schreef HilarityEnsues het volgende:
Ja, en komen ze dan niet in 1941 uit, tijdens Pearl Harbor?
Opgezocht, en goedquote:
YellowBlacks +1quote:
Alle wedstrijden zijn zowat afgelopen... Alleen in Spanje spelen ze nogquote:Op zondag 6 maart 2011 18:46 schreef Flitspaal het volgende:
Ik zat te eten en ga zo voetbal kijken. Maar ik wil wel een begin neerleggen voor gokkers.
Bijna. Alleen de regisseurs nog juist krijgen en je hebt 'm. Eigenlijk heb je 'm al dus.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:00 schreef Gillingham het volgende:
A De nachten van Cabiria - Fellini
B L'Eclisse - Antonioni
C Roma, die open stad - Rosselini
D I Soliti Ignoti - De Sica
E Rocco en zijn broers - Visconti
F Sciuscia - Monticelli
Zeker van vier. Volgende keer wil ik de titels en namen kunnen copy/pasten Doff!
Een kniesoor Doff, een kniesoor.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:06 schreef Doff het volgende:
Netjes.
Il Gill +1
Niet Monticelli, Maar Monicelli trouwens.
Dus een jaren 80 film? Want A Nightmare on Elmstreet 1 is uit 1984 en de 2de zal niet veel later dan dat zijn uitgekomenquote:Op zondag 6 maart 2011 19:11 schreef Gillingham het volgende:
Nee, maar qua timing zit je zitten jullie goed.
Nee, zie correctie.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:16 schreef Sands het volgende:
[..]
Dus een jaren 80 film? Want A Nightmare on Elmstreet 1 is uit 1984 en de 2de zal niet veel later dan dat zijn uitgekomen
Dan toch Eraserhead.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |