Daar komt de F430 niet in voorquote:
Blijft drijfzand hè...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:50 schreef SamuelofSEK het volgende:
War is goed,
Ik heb weinig terug gelezen over de sands situatie, dus totdat ik uberhaupt weet wat er allemaal gebeurd is geef ik je het punt gewoon.
Nope niet als heks...moordenaarquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:06 schreef wyccie het volgende:
Het ziet eruit alsof ze veroordeeld gaat worden als heks. Klopt dat?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:14 schreef Doff het volgende:
Ze ziet er uit alsof ze het niet gedaan heeft.
quote:
Je kent wel de titel van deze film net als iedereen hier op FMT...teminste daar kan ik wel van uitgaanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:38 schreef Dopekoe het volgende:
Ik dacht dat strangelove uit de jaren 40 kwam.... dus dan heb ik hierbij al helemaal geen idee...
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:01 schreef Gillingham het volgende:
Specifieker: La Passion de Jeanne d'Arc?
Het was dan ook een wilde gok, maar voor zover ik weet is Metropolis de enige film uit 1923 die ik ken,quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:05 schreef Sands het volgende:
[..]de titel is veel bekender en sowieso is Metropolis scifi
Het orgineel is uit 1923 (er zal misschien nog wel iets ouders zijn maar dat weet ik nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:07 schreef picodealion het volgende:
[..]
Het was dan ook een wilde gok, maar voor zover ik weet is Metropolis de enige film uit 1923 die ik ken,.
Nee, natuurlijk is dit niet The Wizard of Oz uit '39, ik lees niet...quote:
Ik kan nog 1 echte hint geven en als het dan niet geraden gaat worden...tjaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:28 schreef picodealion het volgende:
Zelfs met al die hints gaat het blijkbaar niks worden.
1 down, 4 to goquote:
het origineel en de remake, iddquote:
jazekers, nog 1quote:
Patch telt mijn antwoorden niet meer meequote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:35 schreef Gillingham het volgende:
Gezellig hier...![]()
Er zijn overigens toch al vijf Heston films opgenoemd?
Nee antwoorden en vragen van Sands tellen niet mee.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:35 schreef Gillingham het volgende:
Gezellig hier...![]()
Er zijn overigens toch al vijf Heston films opgenoemd?
En dat heb jij even bepaald...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:51 schreef Patch het volgende:
[..]
Nee antwoorden en vragen van Sands tellen niet mee.
Ben jij de beheerder van FMT? Mag je eerst opnemen in de reglementen dat als je vals speelt je niet meer mee mag doen, dat haal ik er nu niet uit. Volgens mij is jouw ego te groot dat iedereen jou moet strelen over hoeveel filmkennis je wel niet hebt. Volgens mij heeft Sands ook een berg kennis van films.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:51 schreef Patch het volgende:
[..]
Nee antwoorden en vragen van Sands tellen niet mee.
Neen, helaas, Sands heeft zijn kansen gehad.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:00 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ben jij de beheerder van FMT? Mag je eerst opnemen in de reglementen dat als je vals speelt je niet meer mee mag doen, dat haal ik er nu niet uit. Volgens mij is jouw ego te groot dat iedereen jou moet strelen over hoeveel filmkennis je wel niet hebt. Volgens mij heeft Sands ook een berg kennis van films.
Ik zou zeggen, zand erover (sorry, moest even) en laat die jongen gewoon meespelen.
Ik weet dat het heel erg off-topic wordt, en dat mijn stem niks waard is, maar... "dulden" we niet. Neem je jezelf niet te serieus Patch, komop, het is maar een spelletje.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:04 schreef Patch het volgende:
[..]
Neen, helaas, Sands heeft zijn kansen gehad.
Valsspelers dulden we hier niet.
Iedereen weet dat ik alleen punten scoor op bepaalde gebieden en genres.
Dat ik veel punten heb heeft natuurlijk met de hoeveelheid tijd te maken dat ik hier tijd voor heb.
Ik heb geen leven
Klopt het is ook een spelletje en bij een spelletje horen geen valsspelers.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:06 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik weet dat het heel erg off-topic wordt, en dat mijn stem niks waard is, maar... "dulden" we niet. Neem je jezelf niet te serieus Patch, komop, het is maar een spelletje.
Jij kan niet bepalen wat ik wel en niet kan weten... zo ook met die vraag over Baltoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:07 schreef Patch het volgende:
[..]
Klopt het is ook een spelletje en bij een spelletje horen geen valsspelers.
Ik neem mezelf heel erg serieus, maar ook FMT en toebehoren.
Oh god, welke was dat ook alweer? Toch niet Terminator?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:25 schreef Patch het volgende:
De gezochte Disney Classic is mythologisch.
De gezochte actie is met Arnie op paard in de lift.
Ik weet vrijwel zeker dat Tom Arnoldquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:25 schreef Patch het volgende:
De gezochte actie is met Arnie op paard in de lift.
Ik denk dat je eerst eens een tijd hier moet meespelen voor je mee kunt en mag oordelen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:06 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik weet dat het heel erg off-topic wordt, en dat mijn stem niks waard is, maar... "dulden" we niet. Neem je jezelf niet te serieus Patch, komop, het is maar een spelletje.
IK!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:54 schreef FireFox1 het volgende:
Wie maakt een opstarter?
Waar is DragonFodder wanneer je hem nodig heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |