Inderdaad, zelfs een geblinddoekte en in een pikdonkere kelder slapende Stevie Wonder kan nog zien dat Sophie allerminst aantrekkelijk isquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:41 schreef MissJ.24 het volgende:
Seduction op der rug..........verleiding.........dat is om je toch over te halen denk ik.......ik mag wel hetero zijn maar een mooie vrouw herken ik ook......Sophie valt niet in die categorie, zelfs niet als ik stomdronken ben, blind aan beide ogen en al een jaar geen pik heb gezien.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:49 schreef MissJ.24 het volgende:
Als ik me niet vergis.....( en dat doe ik natuurlijk niet) heeft Maik dit in zijn handen gedrukt gekregen voor dit beeld.....Champagne en een boek. Dat boek is al halfverwege....dit is een scene.......Maik leest niet en de champagnefles krijgt die nooit alleen open.
Dit is nep!!!!
Onbeperkt toegang tot de voorraad-kamerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:48 schreef Stability het volgende:
gooien ze maik erin als hij die wijn op heeft? hoeveel flessen heeft ie eigenlijk?
ik schrok me ook doodquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:49 schreef Ceetje.. het volgende:
goffer, sharon weeer, hele tijd streams hard staan, valt er gewoon niets te horen, en dan ineens sjerrun
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:49 schreef secretannie het volgende:
[..]
Nee hoor....is Maik die ontiegelijk smakt
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:49 schreef MissJ.24 het volgende:
Als ik me niet vergis.....( en dat doe ik natuurlijk niet) heeft Maik dit in zijn handen gedrukt gekregen voor dit beeld.....Champagne en een boek. Dat boek is al halfverwege....dit is een scene.......Maik leest niet en de champagnefles krijgt die nooit alleen open.
Dit is nep!!!!
daar weet hij alleen de pindakaas te vindenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Onbeperkt toegang tot de voorraad-kamer
Dat weet je heel heel zeker.............?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik moet er voor een paar uur vandoor. Kan er iemand please please een filmpje maken als Aafke Joanna gaat masseren?
Alvast bedankt!!!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:50 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Dat weet je heel heel zeker.............?
Oh ja das ook weer zo, maar nu heeft ie geen tijdlimiet en zal ie zich na een kwartier eens omdraaien en tot de conclusie komen, van He daar staat een biertjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:50 schreef Stability het volgende:
[..]
daar weet hij alleen de pindakaas te vinden
sssstttttquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:52 schreef Stability het volgende:
het gaat weer aardig goed met moniekje he? wanneer krijgt ze haar huiluurtje weer?
ik denk dat ze er stiekem al vanaf weet ze heeft niet meer zo gehuild nadat ze naar de kvdw moest vanmiddagquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:52 schreef Stability het volgende:
het gaat weer aardig goed met moniekje he? wanneer krijgt ze haar huiluurtje weer?
Stop met die info dadelijk heb je net als sofia geen slipje aanquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:53 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Stop met die info dadelijk heb je net als sofia geen slipje aan
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:53 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Stop met die info dadelijk heb je net als sofia geen slipje aan
zou zo maar kunnen indd.. of ze heeft zich enorm aangesteld,maar dat wisten wij natuurlijk allangquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:53 schreef jesje1984 het volgende:
[..]
ik denk dat ze er stiekem al vanaf weet ze heeft niet meer zo gehuild nadat ze naar de kvdw moest vanmiddag
gossiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:55 schreef MissJ.24 het volgende:
Laura zoekt haar plekje, haar kriebeltje zit tussen twee andere mensen....kijk dat pruillipje.......
Ze keek ook jaloersquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:55 schreef MissJ.24 het volgende:
Laura zoekt haar plekje, haar kriebeltje zit tussen twee andere mensen....kijk dat pruillipje.......
monique niet dus?? het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit als flauwra er maat uit gaat!!!!!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:53 schreef afca_oc het volgende:
Gokje voor de nominaties
Guido: Sofia, Aafke
Philip: Laura, Sofia
Karim: Sofia, Joanna
Gerard: Sofia, Aafke
Servio: Joanna, Aafke
Alex: Sofia, Aafke
Karim had dus ook een pact met Joanna en Phillip en had het daar moeilijk mee afgelopen dagen en heb daarom besloten met niemand meer een pact te hebben en op zich zelf te gaan spele. Hij wil nog wel info. delen maar dan hij dus speltechnisch onbetrouwbnaar geworden voor Gerard en Alexquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:56 schreef Chanel5 het volgende:
Als Karim uit zijn pact stapt is het voor mij gelijk klaar want zo had ik hem niet ingeschat!
ik denk douchen en scheren? ik hoor tenminste zoiets als een scheerapparaat op de achtergrondquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:01 schreef Tamaartje het volgende:
Ga er ook vandoor![]()
Hoop voor de late streamers dat er nog iets gaat gebeuren.
Bis morgen!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:59 schreef ikke79 het volgende:
ik kan gerust naar bed gaan,ga vanaaf niet veel missen denk ik![]()
![]()
Egoistisch de koken met ...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:01 schreef henk.jansen het volgende:
[ afbeelding ]Servio wil de schade beperken dor een paa schnitzels te bakken
dag raar mennekequote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:03 schreef bollokus het volgende:
goeden avond allen, weer een tijdje weggeweest vanaf 17 uur, nog iets gemist behalve het nieuws over maik??
serieus die jongen heeft of 10 rode broeken of hij heeft elke dag dezelfde broek aanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:04 schreef iBenny het volgende:
Ik word een beetje misselijk van die broek van Karim0
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:03 schreef bollokus het volgende:
goeden avond allen, weer een tijdje weggeweest vanaf 17 uur, nog iets gemist behalve het nieuws over maik??
Lees je in luie aapquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:03 schreef bollokus het volgende:
nope niks gemist t is hartstikke saaiquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:03 schreef bollokus het volgende:
Hij heeft 10 rode broeken?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:04 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
serieus die jongen heeft of 10 rode broeken of hij heeft elke dag dezelfde broek aan
\------------/ hierin kotsen graag en volgende x niet zoveel drinken, ga je ook niet over je nekquote:
arelaxed....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:05 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
\------------/ hierin kotsen graag en volgende x niet zoveel drinken, ga je ook niet over je nek
Oja Alex![]()
nog eensquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:05 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
\------------/ hierin kotsen graag en volgende x niet zoveel drinken, ga je ook niet over je nek
Oja Alex![]()
aahhhh gelukkig ja ouders weer op bezoek na een half jaar dus moest ff afkickenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:04 schreef Stability het volgende:
[..]
dag raar menneke
nee nix gemist hoor
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:06 schreef jesje1984 het volgende:
[..]
nog eens![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb je daar ook een emmer voor
o ja ik drink niet
Hij heeft in z'n hele leven nog geen 10 broeken gehad.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:04 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
serieus die jongen heeft of 10 rode broeken of hij heeft elke dag dezelfde broek aan
eensquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:07 schreef iBenny het volgende:
Aafke begin ik ook steeds toffer te vinden
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:07 schreef RiftNL het volgende:
Is het niet verstandiger als Aafke op die stok gaat zitten?
Dan zal Arelaxed eerst moeten verdwijnenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:07 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Plezier aan het maken, dat ze het maar vaker doen.
ach zo zijn homo's nou eenmaalquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:08 schreef minzo het volgende:
Is Servio nou weer aan het eten maken en dan zeiken over paar plakjes kaas extra
ja , of hij slaapt, of hij eetquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:08 schreef minzo het volgende:
Is Servio nou weer aan het eten maken en dan zeiken over paar plakjes kaas extra
T is in ieder geval een welkome afwissling na al dat gejankquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:07 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Plezier aan het maken, dat ze het maar vaker doen.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:07 schreef iBenny het volgende:
Aafke begin ik ook steeds toffer te vinden
Hoeft ook niet, tenzij ze gilletjes of kreuntjes maakt natuurlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:52 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Gut zeg dan nog dat er geen geluid bij hoeft of zo............
Sinds wanneer gaan de bewoners leuk met elkaar om?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:09 schreef Annelies-G het volgende:
Als ze zo met elkaar omgaan vink ze allemaal wel aardig![]()
Hier op FOK worden alle bewoners alleen maar de grond in geboord
Nee kon het begrijpen alleen Alex snapte het niet zo volgens mij.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:09 schreef Greys het volgende:
Was Gerard eigenlijk pissed op Karim dat hij niet meer wil Musketieren?
Er is bij Karim in elk geval een last van zijn schouders gevallen zo te zien
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:11 schreef bollokus het volgende:
en denken jullie dat het de moeite is om de show van vandaag terug te kijken of kan ik beter de streams in de gaten gaan houden ?!? naar de zwaardvechters
Nu............................eventjes, geniet ervanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sinds wanneer gaan de bewoners leuk met elkaar om?
Het meiske had erg veel verdriet, en ja ik geef toe dat ik het een beetje "te" vond maar ach...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:09 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
T is in ieder geval een welkome afwissling na al dat gejank
ze hebben 1 klein momentje geloof ikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sinds wanneer gaan de bewoners leuk met elkaar om?
Ok merci!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:11 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Nee kon het begrijpen alleen Alex snapte het niet zo volgens mij.
Laatste 10 minuten dat Maik in KvdW gezet wordt en naar geheime kamer gaat is genoeg. De rest is allemaal van de liveshow gisterenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:11 schreef bollokus het volgende:
en denken jullie dat het de moeite is om de show van vandaag terug te kijken of kan ik beter de streams in de gaten gaan houden ?!? naar de zwaardvechters
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:11 schreef Chuckster het volgende:
Zo is de groep leuk om naar te kijken ipv kampjes die elkaar verwijten over een weer maken
nou hup oprotten naar dr nest danquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:11 schreef Stability het volgende:
pffff sophie weer in de bocht: ik wil een slaaaaaaappil en slaaaaaaaapuhh
POLL wie moet blijven: Dennis, Laurens of Mustafa? bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:55 schreef Stranger het volgende:
Hmmzz volgens Arcee's lijstje heb ik toch meegepost in bb4.. kan het me niet herinneren
Wie hebben welke Real Life Soaps en subfora wel en niet gevolgd?
Yupquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:12 schreef henk.jansen het volgende:
Aafke is de meest spontane meid die in het huis zit
Een staaf voor Aafquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:07 schreef RiftNL het volgende:
Is het niet verstandiger als Aafke op die stok gaat zitten?
haha ben je toch maar gebleven?quote:
thanks ga ik ff 10 min kijkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:12 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Laatste 10 minuten dat Maik in KvdW gezet wordt en naar geheime kamer gaat is genoeg. De rest is allemaal van de liveshow gisteren
Yep, en ook heel onbevangen. Ze laat bijvoorbeeld heel enthousiast haar eierstokken zien enzoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:12 schreef henk.jansen het volgende:
Ik vind haar de minst leuke en een domme doos.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:12 schreef henk.jansen het volgende:
nee de kaas is opquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:15 schreef Greys het volgende:
En S&S zitten zich kapot te ergeren omdat de rest lol heeft?
Ik heb ze nog niet gezien alleen dr string?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yep, en ook heel onbevangen. Ze laat bijvoorbeeld heel enthousiast haar eierstokken zien enzo
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:16 schreef 08gnoT. het volgende:
Aafke staat in een Grudge-positieZijn ze aan het limbodansen?
uuh alex zit op de rode bankquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:16 schreef Noelle06 het volgende:
Zie geen Alex op stream maar hoor hem welwanner gaan ze het daar een keer snappen dat beelden en geluid samen moeten lopen
Dat dus! Die nicht zijn bek staat noit stil van het knagen wat hij de hele dag doet maar als er iets op is...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:16 schreef mevrouwdebok het volgende:
ja en ook altijd :HUN hebben de kaas op .![]()
![]()
die word weer eens gekriebeld door laura...quote:
/carequote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:17 schreef chufi het volgende:
Na de vergroting is Mo's ene tepel harder dan de andere ....
O sorry, Mo, ik dacht Aafke.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:17 schreef chufi het volgende:
Na de vergroting is Mo's ene tepel harder dan de andere ....
Dat is de lol er ook van, zure gezichtenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:15 schreef Greys het volgende:
En S&S zitten zich kapot te ergeren omdat de rest lol heeft?
neukenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:19 schreef Chuckster het volgende:
wtf zijn Gerard en Guido aan het doen in de douche? Zie Guido naar z'n zaakje kijken en Gerard wijzen
ze leggen er een liniaal naastquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:19 schreef Chuckster het volgende:
wtf zijn Gerard en Guido aan het doen in de douche? Zie Guido naar z'n zaakje kijken en Gerard wijzen
ja joh, ga naar die enge kerel van je ! sacherijnig wijfquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:20 schreef Greys het volgende:
Jezus, die zure snavel van Sofia steeds.
Laat ze echt in godsnaam naar huis gaan volgende week
jammer dat de kijker niks heeft in te brengenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:20 schreef Stability het volgende:
[..]
ja joh, ga naar die enge kerel van je ! sacherijnig wijf
ze maakt de boel niet echt vrolijker neequote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:20 schreef Stability het volgende:
[..]
ja joh, ga naar die enge kerel van je ! sacherijnig wijf
douchenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:21 schreef mevrouwdebok het volgende:
waar is mijn held gerard eigenlijk ?
Wat ie anders ook aan het doen is, brainstormen maar geen ruk verder komenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:21 schreef mevrouwdebok het volgende:
waar is mijn held gerard eigenlijk ?
Ga jij de hele dag je poten lopen wassenquote:
een ridder hequote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:22 schreef PoezeligDing het volgende:
En toch he, vind ik Alex niet in staat tot een normaal spontaan gesprek.
Soms zijn mensen niet in staat meningen te herzien.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:22 schreef PoezeligDing het volgende:
En toch he, vind ik Alex niet in staat tot een normaal spontaan gesprek.
/care gewoon een smerige ventquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:22 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ga jij de hele dag je poten lopen wassen
Als hij sokken aantrekt zijn die zwart en slippers ook DUS ?
Eerder iets van contactgestoord en superonzeker.quote:
Dit iddquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Eerder iets van contactgestoord en superonzeker.
Is daar aanleiding toe?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:23 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Soms zijn mensen niet in staat meningen te herzien.
Muggenziften met saaie streams is ook een hobbyquote:
We moeten het ergens over hebben maestro!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:24 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Muggenziften met saaie streams is ook een hobby
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:24 schreef Chuckster het volgende:
Mensen, ik gaat jullie verlaten, fijne avond nog!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:24 schreef Chuckster het volgende:
Mensen, ik gaat jullie verlaten, fijne avond nog!
Nou....iddquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:24 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Muggenziften met saaie streams is ook een hobby
sjerrun heeft vanavond nog een ovenschotel gemaaktquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:22 schreef RiftNL het volgende:
Servio kookt volgens mij als een van de weinige altijd voor de hele groep valt me wel op
Dank U Dank Uquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:24 schreef RiftNL het volgende:
[..]
We moeten het ergens over hebben maestro!
Meer super onzeker en te veel met het spel in zn hoofd... Hij moet relaxen maar dat lukt hem niet echt..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Eerder iets van contactgestoord en superonzeker.
nou dat zal een gezellige boel worden danquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:25 schreef sjaakspark het volgende:
Als Sofia nu 24 uur aanvraagt, moet ze dan bij Maik in de kamer?¿
Denk dat er voor Maik weinig veranderen gaat, hij zal tegen zichzelf kunnen blijven lullenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:26 schreef Stability het volgende:
[..]
nou dat zal een gezellige boel worden dan
dat dan weer welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk dat er voor Maik weinig veranderen gaat, hij zal tegen zichzelf kunnen blijven lullen
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:26 schreef RiftNL het volgende:
Laura steek die ridderspik eens in je smoel in plaats van Alex als een klein kind te benaderen godskolere ze lijkt wel een jaar of 10 zo verlegen
zal guido leuk vindenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:26 schreef RiftNL het volgende:
Laura steek die ridderspik eens in je smoel in plaats van Alex als een klein kind te benaderen godskolere ze lijkt wel een jaar of 10 zo verlegen
Wat ik me afvraag, als laura of guido elkaar nu nomineert?quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:28 schreef versabommie het volgende:
En dan dit exemplaar, kwik en fit door dat huis als een dartel hert:
[ afbeelding ]
Kom door de pantoffels jongequote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:28 schreef versabommie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan maakt het niet uit. Het geheim zal dan vervallen. Dit is tegen Guido gezegd toen hij met het idee liep om de 24 uur aan te vragen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:28 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag, als laura of guido elkaar nu nomineert?
[ afbeelding ]
like i said ze weet het al maar mag niks zeggenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:28 schreef versabommie het volgende:
[ afbeelding ]
goeie capquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:29 schreef versabommie het volgende:
Ah, geloof nu dat we live feed van een Wake
[ afbeelding ]
Woehahahahahaha, mooi capquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:29 schreef versabommie het volgende:
Ah, geloof nu dat we live feed van een Wake
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:29 schreef versabommie het volgende:
Ah, geloof nu dat we live feed van een Wake krijgen
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:29 schreef versabommie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:29 schreef versabommie het volgende:
[ afbeelding ]
Godallemachtig, zie dat liggenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:29 schreef versabommie het volgende:
[ afbeelding ]
jawel maar dat mag nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Sofis met een piepstem; ik hoop wel dat we morgen wel iets te doen hebben.
Jezus, kan dat kind zichzelf niet vermaken?
Van wie niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |