Oh balen. Dan heb ik er nog maar 1 over.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:21 schreef Cee het volgende:
[..]
One Way was wel langs gekomen. Volgens mij krijgen ze een one way ticket home.
www.instantrimshot.com
Padum psssssquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:21 schreef Cee het volgende:
[..]
One Way was wel langs gekomen. Volgens mij krijgen ze een one way ticket home.
www.instantrimshot.com
Ik heb nooit begrepen wat er leuk is aan haar. Of aan "ik houd van holland", etc. Humorloos is ook humor schijnbaar.quote:
Nee maar wel van sirenes.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:23 schreef Cee het volgende:
Worden jullie ook altijd wakker van natte billetjes?
Ja, en dan heb ik ook een te klein shirtje aan!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:23 schreef Cee het volgende:
Ik vind d'r ook niksquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen wat er leuk is aan haar. Of aan "ik houd van holland", etc. Humorloos is ook humor schijnbaar.
Alleen als ik tijdens het duiken ben gaan slapen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:23 schreef Cee het volgende:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:23 schreef Cee het volgende:
Hooguit van zweet in de naadquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:23 schreef Cee het volgende:
Ik heb het serieus wel gehad, waar slaat dit op?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:26 schreef Cee het volgende:
Hij is dus door. Schijt op dit programma.
*zapt weg*
We begonnen later... het duurt nog geen 2 uurquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom duurt het opeens meer dan 2 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |