quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:39 schreef Cee het volgende:
EN TOEN BLEEK DIE BLINDE ACHTER HET STUUR TE ZITTEN.
Of het was stiekem geen bus!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:39 schreef Cee het volgende:
EN TOEN BLEEK DIE BLINDE ACHTER HET STUUR TE ZITTEN.
ceequote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:38 schreef Cee het volgende:
Straks blijkt er een moslim-terrorist in die bus te zitten.
Ze rijden geen rondje hoop ik.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:40 schreef Cee het volgende:
Rapper weg? Oké, ben ik weer. Het vlees is zwak.
yepquote:
Kennen ze daar bussen?quote:
Zelfbruiner en poeder. Dat is zijn religie.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:42 schreef Karina het volgende:
Martijn lijkt eigenlijk ook wel een Guido.
quote:
Homofoob!!!quote:
Geeft nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat weet ik niet
Sorry ben vervelend
nee naar bedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Je zat te wachten tot je weer naar de streams kon?
Ik sta ook rond die tijd op, maar mag nog ff opblijvenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee naar bed
Morgen om half 9 de wekker.... sporten
Ik ben helemaal kapoetquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik sta ook rond die tijd op, maar mag nog ff opblijven
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:10 schreef iBenny het volgende:
Kijk eens, een lijstje met alle acts die door zijn
[XFA] De X-Campus
Veel goeie, ja, maar geen uitschieters, volgens mij. Behalve misschien Adlicious, maar ik denk dat dat niet genoeg "pop" is.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:55 schreef yuliya37 het volgende:
Wij zitten hier in de us weer middenin American Idol maar gelukkig kan ik ook nog steeds de nederlandse talentenjachten volgen. Veel goeie kandidaten dit keer in x factor.
Simran vind ik ook erg goed.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:12 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Veel goeie, ja, maar geen uitschieters, volgens mij. Behalve misschien Adlicious, maar ik denk dat dat niet genoeg "pop" is.
Vast wel... vandaag is het met die cd-spelers toch? Dat ze in hun hotelkamer moeten oefenen en ruzie maken/zich irriteren aan anderenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook
Ik hoop alleen dat het wat leuker is dan vorige week
Benny kijkt Boulevardquote:
owjah dat is altijd wel leukquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vast wel... vandaag is het met die cd-spelers toch? Dat ze in hun hotelkamer moeten oefenen en ruzie maken/zich irriteren aan anderen
GAFFERDAMME SAG JE DIE JONGUS SOENUH EG VIEZZZZ!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
He gatver! Homo's bij GTST!!! Dat dit op tv mag! Er kijken kleine kinderen!
Lucasquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
He gatver! Homo's bij GTST!!! Dat dit op tv mag! Er kijken kleine kinderen!
Stond dat er echt?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:25 schreef Cee het volgende:
Haha, die waarschuwing rechtsboven net, "Dit programma bevat product placement." Gaan ze zometeen bij X-Factor ook "Dit programma bevat gekrijs" neerzetten?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:25 schreef Cee het volgende:
Haha, die waarschuwing rechtsboven net, "Dit programma bevat product placement." Gaan ze zometeen bij X-Factor ook "Dit programma bevat gekrijs" neerzetten?
echtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg, ik zag Alex van SST in de achtergrond als ober bij GTST!
Ik dacht hetquote:
Allemaal inteelt die programma'squote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Echt?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat kun jij goed?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht het. Maar ik kan me goed vergissen.
Z'n pa gaat het eruit slaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:34 schreef Karina het volgende:
Die homo wordt zeker in elkaar getimmerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |