Karim is oook een echte Job. De boel bij elkaar houdenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Job Cohen jadie heeft dat voor elkaar gekregen
![]()
Da's idd een grote..heule grote faalhaas
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Job Cohen jadie heeft dat voor elkaar gekregen
![]()
Da's idd een grote..heule grote faalhaas
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:12 schreef beaverhausen het volgende:
Godverkut flikkert m'n internet eruit
Nog iets spannends gemist?.
quote:
Wat een lam zooitje... daar zou de regie echt iets aan moeten doen. Geef ze een opdracht, laat ze van mijn part een zwemwedstrijd houden.quote:
Ja inderdaad, ik snap ook niet dat ze er niet wat actie in gooienquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat een lam zooitje... daar zou de regie echt iets aan moeten doen. Geef ze een opdracht, laat ze van mijn part een zwemwedstrijd houden.
laat ze maik naar binnen sturen dan heb je actiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:14 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik snap ook niet dat ze er niet wat actie in gooien
Als ze Servellatio effies het huis uit kriebelt..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:13 schreef MissJ.24 het volgende:
Laura houdt niet van massages.....wel van kriebelen...de godsgeslagen hele dag...24 uur lang kriebelen...kriebelen kriebelen........die man niks anders dan.....en ik bedoel echt niks anders......geef der een piemol en ze gaat hem kriebelen.
gewoon een paar liter drank erinquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:14 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dagelijks leven mss. Maar hij stelt zich nu speltechnisch buiten elke groep en zal van niemand meer informatie krijgen, laat staan uitwisselen. Hele domme tactische fout van Karim.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:13 schreef Mylene het volgende:
Karim gaat ook niet mee met de nominatie afspraken.
Respect voor deze man.
Met 15 flessen wijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:14 schreef jesje1984 het volgende:
[..]
laat ze maik naar binnen sturen dan heb je actie
Ja heb het gesprek tussen Karim en jo gevolgd, zou me zwaar tegen vallen van hem.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:14 schreef Pablolaatje het volgende:
Joanna probeerde Karim bang te maken dat hij niet voor t populairste kamp kiest met de drie musketiers en prompt gaat Karim naar Gerard en Alex en zegt ie dat t eigenlijk niet zijn type spel is om zich bij een groepje aan te sluiten... zwaktebod durf een keuze te maken man!
Heerlijk lijkt me dat, gekriebelt worden door laura. En daarna brute sexquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:13 schreef MissJ.24 het volgende:
Laura houdt niet van massages.....wel van kriebelen...de godsgeslagen hele dag...24 uur lang kriebelen...kriebelen kriebelen........die man niks anders dan.....en ik bedoel echt niks anders......geef der een piemol en ze gaat hem kriebelen.
Geef Laura vooral GEEN piemol!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:13 schreef MissJ.24 het volgende:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:13 schreef MissJ.24 het volgende:
Je hebt het over Laura.. je mag blij zijn als je hem er eventjes 10cm voor mag houdenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
Heerlijk lijkt me dat, gekriebelt worden door laura. En daarna brute sex
De bewoners boeken en tijdschriften geven, wat een onnoemlijk kansloos idee van de redactie.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:14 schreef Stranger het volgende:
[..]
hij slaapt toch de hele dagquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:15 schreef Stranger het volgende:
Hoorde ik trouwens Guido zeggen dat ie maar naar bed gaat?
Het is daar fucking 9 uur.
Was ie uit bed dan?!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:15 schreef Stranger het volgende:
Hoorde ik trouwens Guido zeggen dat ie maar naar bed gaat?
Het is daar fucking 9 uur.
Er moet wat te wensen overblijven hčquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je hebt het over Laura.. je mag blij zijn als je hem er eventjes 10cm voor mag houden.
Ja dan is het logisch dat je weer even moet gaan liggen...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:16 schreef Stranger het volgende:
[..]
Hij heeft net een uur op de bank gelegen.
dat is heeel vermoeiend hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja dan is het logisch dat je weer even moet gaan liggen...
Sfeer zit er goed inquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:19 schreef Stability het volgende:
nou dit is weer een supergezellige vrijdag avond
Tellen we mee op welke pagina Mo is? En heeft iemand een eigen versie om ons te vertellen hoever ze is in het verhaal?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:19 schreef Stability het volgende:
Ik hoorde zwabber Bartje vanavond zeggen dat ze een vermoeiende week hebben gehad..Dus Fonsje zal ze wel weer een weekend rust gevenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:19 schreef Stability het volgende:
Ja maar dat komt omdat ze zoveel aan hun hoofd hebben !! Tiettuh Maik bvquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:18 schreef mYsca het volgende:
Ze leest erg langzaam voor een hoogbegaafde
Ik vind de lijst het mooist.quote:
Je bent met genoeg mensen. Een beetje creatief persoon verzint wel iets om te doen, maar het is allemaal futloos.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:20 schreef Stranger het volgende:
Ik begrijp wel dat Guido constant slaapt trouwens, vind het knap dat er uberhaupt mensen wakker blijven.
Ben toch wel een fan van Monique, lief, onschuldig, mooi, en hoewel hoogbegaafd, niet arrogant, heel lief en tegelijk onnozel (elk voordeel heb zijn nadeel), maar een kanjer! En niet onopgemerkt in de mediaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Tellen we mee op welke pagina Mo is? En heeft iemand een eigen versie om ons te vertellen hoever ze is in het verhaal?
Potje weerwolven van wakkerdamquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Je bent met genoeg mensen. Een beetje creatief persoon verzint wel iets om te doen, maar het is allemaal futloos.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben toch wel een fan van Monique, lief, onschuldig, mooi, en hoewel hoogbegaafd, niet arrogant, heel lief en tegelijk onnozel (elk voordeel heb zijn nadeel), maar een kanjer! En niet onopgemerkt in de media
Nederlandse in RLS programma verbaast de internationale pers
Kanker nou eens op met je kanker humor, ik word er strontziek van, als je je verveelt rot lekker op naar ONZ, en laat ons met rustquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben toch wel een fan van Monique, lief, onschuldig, mooi, en hoewel hoogbegaafd, niet arrogant, heel lief en tegelijk onnozel (elk voordeel heb zijn nadeel), maar een kanjer! En niet onopgemerkt in de media
Onzeker of onwetend?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:22 schreef Day het volgende:
Aafke is een cool tjikkie. 't Is alleen jammer dat ze zo onzeker is over de manier waarop ze overkomt bij de mannelijke bewoners en op tv.
.......NOT MY FRIEND>>>>>>>>>>>quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
iets minder kanker mag ook welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:23 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Kanker nou eens op met je kanker humor, ik word er strontziek van, als je je verveelt rot lekker op naar ONZ, en laat ons met rust
Klikte jij ook ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:23 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Kanker nou eens op met je kanker humor, ik word er strontziek van, als je je verveelt rot lekker op naar ONZ, en laat ons met rust
Kom op, kijk eens naar die streams..dat is toch puur ONZ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:23 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Ik wel in ieder geval, RuudjePuntNL mag wel uitkijken, dat Puntje kan je zomaar kwijt zijn........quote:
Valt niet mee he omgaan met mensen die wel humor hebbenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:23 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Godverdegodver, ik heb hier nog nooit iemand een haar willen krenken, Tief zelf opquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:23 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Humor? dit geintje wordt elke topic weer gedaan, tis nu wel genoeg.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
Valt niet mee he omgaan met mensen die wel humor hebben
UMAD?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:23 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
En wie trapt er dan elke keer weer in.........iets met ezel en steen.......quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:25 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Humor? dit geintje wordt elke topic weer gedaan, tis nu wel genoeg.
Huh?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Godverdegodver, ik heb hier nog nooit iemand een haar willen krenken, Tief zelf op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |