GTST is haar geloofwaardigheid lang geleden reeds verloren helaasquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat Rik en Sjors iets krijgen, dat zou het hele verhaal ongeloofwaardig maken
Hoe lang gaat het duren voordat Edwin Eddie genoemd gaat worden?quote:Mary-Lou van Steenis is vanaf volgende maand te zien in de soap Goede Tijden, Slechte Tijden. De actrice, vooral bekend van de sitcom Vrienden voor het Leven, maakt op 19 april haar entree als de mysterieuze Tanya.
"Het is een hele spannende en intrigerende rol om te spelen", vertelt Van Steenis over Tanya. "Ik heb de eerste opnamedagen er al op zitten. Voor het eerst in 23 jaar speel ik in een soap en dat vergt het aanscherpen van je talent, timing en intuïtie."
Vrienden voor het leven
Van Steenis speelde in de jaren negentig de rol van Ellen in Vrienden voor het Leven. Voordat ze in de sitcom te zien was, speelde de actrice in de dramaserie Spijkerhoek. Ook had ze rollen in de series Verkeerd Verbonden en We Gaan Nog Niet naar Huis.
http://www.depers.nl/ente(...)Steenis-in-GTST.html
Hm...ze is vast de moeder van iemand...leeft die van Wiet nog? Of van Noud...quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:39 schreef douche-eendje het volgende:
Deze had ik nog niet voorbij zien komen hier:
[..]
Hoe lang gaat het duren voordat Edwin Eddie genoemd gaat worden?
Of de nieuwe vlam/ex/wat dan ook van Jeff.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm...ze is vast de moeder van iemand...leeft die van Wiet nog? Of van Noud...
Ik vond haar altijd wel leuk in die andere series. Ben benieuwdquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:39 schreef douche-eendje het volgende:
Deze had ik nog niet voorbij zien komen hier:
[..]
Hoe lang gaat het duren voordat Edwin Eddie genoemd gaat worden?
Hoe heet de man die zegt "Goeie vraag, ik ben eigenlijk op zoek....". Ik heb hem vaker gehoord namelijk.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:15 schreef Frey het volgende:
En hier is eindelijk die mp3 uit seizoen 1 van Pokémon.
http://members.home.nl/b.d.t/Pokemon/pokegtst.mp3
Een inside joke van Hilde de Mildt.
Youtube.nl/gtst, dan 10 maart. (nee geen 9, vreemd genoegquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:21 schreef MissJ het volgende:
fuuhuuu ik wil de aflevering van gisteren online kijken, maar hij staat er nog niet op!
Kan iemand mij vertellen wat er gisteren gebeurd is?
Wat denk jij dan, ze is heus wel zwanger hoor, daar is t gtst voorquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:11 schreef MissJ het volgende:
Sjors neukt 1 keer en denkt gelijk dat ze weer zwanger is?
Ik wil dr wel een gokje op wagen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat denk jij dan, ze is heus wel zwanger hoor, daar is t gtst voor
Hidde Maas isquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:29 schreef formerjellybean het volgende:
Word het dan een spijkerhoek reunie want daar speelde ze ook inDan stem ik daarna voor Hidde Maas
Je kunt maar nooit voorzichtig genoeg zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:11 schreef MissJ het volgende:
Sjors neukt 1 keer en denkt gelijk dat ze weer zwanger is?
als ze maar niet gaat zingenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:32 schreef PeterKelder het volgende:
GROOT NIEUWS!!!!
Na Joep Sertons en Cynthia Abma komt nu ook Mary-Lou van Stenis de cast van GTST versterken:
http://www.rtl.nl/(/soaps/gtst/achterdeschermen/nieuws/)/components/soaps/gtst/achterdeschermen/nieuws/21_marylou.xml
Hoewel ze veel met Jef te maken gaat krijgen, hoop ik toch op een scène tussen haar en Anton, zeker gezien hun Spijkerhoek-verleden
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:38 schreef Liquidist het volgende:
Nina....
Soms is het jammer dat de meeste mensen niet de motoriek bezitten om deze smiley:in het echt als gelaatsuitdrukking te hebben.. want dan zou die in GTST wel heel vaak van pas komen
Ik vind ze wel leuk samenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:58 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Hebben ze sjans gehad?
Ik vind Rikki toch echt te knap voor die langharige teckel!
Dat hele gedoe rondom Charlie begint me nu wel de keel uit te hangen. Rick moet die hoer gewoon de deur uit trappen. En dat Danny verliefd is op haar slaat al helemaal nergens op. Toen ze letterlijk voor hem klaarlag moest hij niks van haar weten, maar nu zijn broer getrouwd met haar is, is hij ineens verliefdquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:40 schreef roos85 het volgende:
[..]inderdaad
ach gossie nu is Danny ineens op Charlie verliefd, Charlie zal ook wel verliefd op Danny zijn
Rik is een watje en die Charlie snap ik soms echt voor geen meter. Dat Danny verliefd is op Charlie snap ik wel een beetje. Als je iemand niet kan krijgen dan wordt diegene juist interessanter voor die ander.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:47 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat hele gedoe rondom Charlie begint me nu wel de keel uit te hangen. Rick moet die hoer gewoon de deur uit trappen. En dat Danny verliefd is op haar slaat al helemaal nergens op. Toen ze letterlijk voor hem klaarlag moest hij niks van haar weten, maar nu zijn broer getrouwd met haar is, is hij ineens verliefd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |