Serieus, nog nooit van Sophia gehoord?quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Toen keek ik niet...wat was er met die 2 janines?
Bing.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:32 schreef amaranta het volgende:
oh god, het zou wel hilarisch zijn als Sjors 2 keer dezelfde verhaallijn krijgt...
met wie is ze nu weer naar bed geweest?
Denk je?quote:het zijn gewoon 2 de zelfde -,-
Ik mis Nick en Ludo.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:41 schreef Hogendoorn het volgende:
Zakenverhaallijnen brengen weer een andere spanning met zich mee dan liefdesverhaallijnen, die nu erg in trek zijn.
Vijandelijke overnames, zakendeals, list en bedrog, chantage, relaties op kantoor, etc. Je kunt het zakenleven als aanwinst bij de liefdesperikelen gebruiken. Het één sluit het ander niet uit. Bovendien kun je ook relationele problemen koppelen aan het zakenleven (partner die alleen bezig is met werk, vreemdgaan, deals die thuis spanningen opleveren).
Er is veel mogelijk. Koos men maar voor wat variatie.
Ja ik heb wel van Sophia gehoord, maar ik wist niet dat ze een dubbelganger van Janine was.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Serieus, nog nooit van Sophia gehoord?
De moeder van Stefano toch? En de dubbelganger/aardsvijand van Janine. volgens mij is ze ondertussen dood, van een berg gevallen?![]()
Aaargh ik zeg vast dingen fout, t is best lang geleden.
-edit: had eerst niet door dat dat nina was![]()
Ja, dat is inderdaad echt belachelijk ja. Nina moet onderhand al een jaar of 23 zijn in de serie.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:42 schreef Countess het volgende:
De zoen van Nina met Sjoerd is een van de duidelijkste tekenen dat de verhaallijnen vastlopen.
Echt belachelijk.![]()
Danny kon ik voor het eerst in de jaren dat hij rondloopt waarderen, toen hij Maxime aansprak.
Jaaaa, ik weet nog dat Roxy van de trap werd geduwd bij Ludo (?) thuis en dat ik daar een tekening over maakte op de basisschool.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:47 schreef delano.888 het volgende:
Geweldig om dit even helemaal te zien btw
De intro duurde gewoon toen een minuutnu 30 sec.
Ik haatte Roxy, jullie ook?![]()
Net zoals dat ik nu Maxime haat, volgens mij was de persoonlijkheid heel erg hetzelfde, toch?
En Rik is echt 0,0 niks veranderd zeg!
Wat was meneer Harmsen toch ontzettend vriendelijk zeg!!
Inderdaad, het gaat alleen maar in en om elkaar....quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:42 schreef Countess het volgende:
De zoen van Nina met Sjoerd is een van de duidelijkste tekenen dat de verhaallijnen vastlopen.
Dat is het grootste probleem nu, het is bijna een ons-kent-ons-incest-familie met de slechteriken ala Ludo als niet meer dan een vervelende oomquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad, het gaat alleen maar in en om elkaar....
Ze hebben gewoon te weinig personages om al die liefdesperikelen een beetje fatsoenlijk rond te krijgen.
Misschien moet er nog een soort van Bouwhuis gezinnetje bij in. Vers bloed, en extra personages om wat mee te kunnen.
hahahah schattig.. scan eens in en post eens hierquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jaaaa, ik weet nog dat Roxy van de trap werd geduwd bij Ludo (?) thuis en dat ik daar een tekening over maakte op de basisschool.
Ik heb echt geen idee waar hij is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:14 schreef Liquidist het volgende:
[..]
hahahah schattig.. scan eens in en post eens hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
stagiairquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:59 schreef Roarzcorp. het volgende:
same here, *mompelts iets over een domme stagair*
Laat me een beetje denken aan die scene uit Turks Fruit, alhoewel daar was de vrouw in kwestie helemaal naakt en haar ondergoed werd erachteraan geworpenquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:12 schreef sherezade het volgende:
pff Rik is echt een slappe zak, hij had Charlie in haar ondergoed op straat moeten schoppen![]()
![]()
Ik hoop niet dat Rik en Sjors iets krijgen, dat zou het hele verhaal ongeloofwaardig makenquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:18 schreef Liquidist het volgende:
Rik en Sjors binnenkort, mark my words. Natuurlijk is ze dan weer zwanger en nu wel van Bing. Begint het hele gezeik weer opnieuw. wat een slaapverwekkende onzin is het toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
GTST is haar geloofwaardigheid lang geleden reeds verloren helaasquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat Rik en Sjors iets krijgen, dat zou het hele verhaal ongeloofwaardig maken
Hoe lang gaat het duren voordat Edwin Eddie genoemd gaat worden?quote:Mary-Lou van Steenis is vanaf volgende maand te zien in de soap Goede Tijden, Slechte Tijden. De actrice, vooral bekend van de sitcom Vrienden voor het Leven, maakt op 19 april haar entree als de mysterieuze Tanya.
"Het is een hele spannende en intrigerende rol om te spelen", vertelt Van Steenis over Tanya. "Ik heb de eerste opnamedagen er al op zitten. Voor het eerst in 23 jaar speel ik in een soap en dat vergt het aanscherpen van je talent, timing en intuïtie."
Vrienden voor het leven
Van Steenis speelde in de jaren negentig de rol van Ellen in Vrienden voor het Leven. Voordat ze in de sitcom te zien was, speelde de actrice in de dramaserie Spijkerhoek. Ook had ze rollen in de series Verkeerd Verbonden en We Gaan Nog Niet naar Huis.
http://www.depers.nl/ente(...)Steenis-in-GTST.html
Hm...ze is vast de moeder van iemand...leeft die van Wiet nog? Of van Noud...quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:39 schreef douche-eendje het volgende:
Deze had ik nog niet voorbij zien komen hier:
[..]
Hoe lang gaat het duren voordat Edwin Eddie genoemd gaat worden?
Of de nieuwe vlam/ex/wat dan ook van Jeff.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm...ze is vast de moeder van iemand...leeft die van Wiet nog? Of van Noud...
Ik vond haar altijd wel leuk in die andere series. Ben benieuwdquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:39 schreef douche-eendje het volgende:
Deze had ik nog niet voorbij zien komen hier:
[..]
Hoe lang gaat het duren voordat Edwin Eddie genoemd gaat worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |