Je zou denken dat Edwin dergelijk nieuws zo voorzichtig en zo goed mogelijk wilt aanpakken i.p.v. zo aan te pakken.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:11 schreef LWD-Godius het volgende:
Edwin heeft het gewoon niet al te slim (gewoon verkeerd) aangepakt, al zijn de reacties van Anton en Sjoerd ook onder de maat natuurlijk.
Juist dat laatste, vond ik dan wel weer een goeie opmerking.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:09 schreef Sk00p het volgende:
![]()
Vindt het raar dat de meesten hier zo verontwaardigd reageren op de reactie van Anton. Heel die actie van Lucas en Edwin heeft het eigenlijk onnodig erger gemaakt.
Alleen het "het waait wel over" van Anton is wel:
Ooit was 'Meerdijk' een stad als Rotterdam, ik vond die anonimiteit ook wel wat hebben. Ik keek ONM niet, maar dit was gebaseerd op Amsterdam toch? Volgens mij heeft dat toch ook wel wat als het geen dorpje is. Smaken verschillen uiteraard.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik wil zo graag in Meerdijk gaan wonen.
Alles is op loopafstand zoals in een klein dorp, en toch de finesse van de grote stad.
Een station met heel wat sporen, een strand, goede cafés en een legio aan diverse restaurants, voor elk wat wils.
Een ons-kent-ons huisarts waar iedereen komt, scheelt roddelen elders.
Niemand woont op een flatje, en allemaal kunnen we een mooie hypotheek afsluiten.
Als er geen geld is, hoeven we onze kapperzaak, waarschijnlijk de enige in het dorp, niet te sluiten, maar laten we een ander taxi-en voor het geld.
Hoewel het een klein dorp is, is het wel noodzakelijk om van de ene plek bij de andere met een taxi te geraken...ja ja...
En als er dan nog een geld is, dan lenen we gewoon bij de dorpsgek.
Een dorp waar iedereen een goedlopende zaak uit de grond kan stampen. Iedereen. Een snackbar een dansclub, een hotel, een bedrijf, een modellenbureau... ga zo maar door...
Meerdijk, ik zou er morgen heen emigreren.
Banen in het onderwijs schijnen er ook genoeg te zijn, dus ik zal niet verlegen om werk zitten..
Ja aan de andere kant.. ik vond Nina en Noud een verschrikkelijk stel.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:06 schreef vencodark het volgende:
Stiekem vind ik het zonde voor Nina. Ik zou het in haar situatie verschrikkelijk vinden.
Ik vind het hele personage Nina vreselijk. Kan ze de komende tijd niet even bij Dex uithuilen ofzo!quote:Op maandag 7 maart 2011 22:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja aan de andere kant.. ik vond Nina en Noud een verschrikkelijk stel.
ik vond ze briljant!quote:Op maandag 7 maart 2011 22:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja aan de andere kant.. ik vond Nina en Noud een verschrikkelijk stel.
Achterlijke ouders.. in de zin dat ze die kinderen teveel verwennen en naar hun pijpen dansen inderdaad ja, maar verder? Er wordt daar niemand meer met harde hand opgevoed. Nina is het prinsesje en kan niks fout doen, die Sjoerd doet ook maar waar die zin in heeft.. de jeugd heeft zwaar de overhand in GTST. Geen goeie ontwikkeling imoquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik vond ze briljant!
En Edwin moet denk ik dringend eens op zichzelf gaan wonen. Nina ook trouwens Eigenlijk al die kinders daar. Zijn ze ook verlost van al die achterlijke ouders
Edwin en Sjoerd zijn nog scholieren he. Die zullen daar wel geen geld voor hebben. Want volgens mij werken ze ook niet. ( Maar zeker weten doe ik dat niet)quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik vond ze briljant!
En Edwin moet denk ik dringend eens op zichzelf gaan wonen. Nina ook trouwens Eigenlijk al die kinders daar. Zijn ze ook verlost van al die achterlijke ouders
daar heb je zeker ook een punt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:24 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Achterlijke ouders.. in de zin dat ze die kinderen teveel verwennen en naar hun pijpen dansen inderdaad ja, maar verder? Er wordt daar niemand meer met harde hand opgevoed. Nina is het prinsesje en kan niks fout doen, die Sjoerd doet ook maar waar die zin in heeft.. de jeugd heeft zwaar de overhand in GTST. Geen goeie ontwikkeling imo
ok. zijn ze wel knap oud voor een scholier imo. beetje harder werken en op kamers zal ze goed doen hihihiquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:25 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Edwin en Sjoerd zijn nog scholieren he. Die zullen daar wel geen geld voor hebben. Want volgens mij werken ze ook niet. ( Maar zeker weten doe ik dat niet)
Edwin zit idd nog op school, volgens mij VWO 6, omdat hij er zou oud uit ziet. Maar van Nina weet ik dat ze al een jaar of 21/22 is, die moet nodig weer terug naar New York.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik vond ze briljant!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ONM was in zijn begindagen gesitueerd in het plaatsje Ulft (Wat trouwens echt bestaat, geen idee of het een met het ander te maken heeft), maar rond seizoen 10 of 11 besloten de makers de serie te situeren naar Amsterdam, met dialogen als "Ik zie je bij de ingang van het Vondelpark!" of "We gaan naar de Negen Straatjes!". Ook kwamen er als 'stockshots' beelden uit Amsterdam. Toen ze ONM in seizoen 12 op de schop namen, is het zich volledig gaan afspelen in Amsterdam.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ooit was 'Meerdijk' een stad als Rotterdam, ik vond die anonimiteit ook wel wat hebben. Ik keek ONM niet, maar dit was gebaseerd op Amsterdam toch? Volgens mij heeft dat toch ook wel wat als het geen dorpje is. Smaken verschillen uiteraard.
Vroeger met die serie Dallas, had je van die mensen die als ze die JR (Larry Hagman) tegenkwamen hem echt een klap gaven, zo'n rotzak vonden ze hem.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:25 schreef PeterKelder het volgende:
Ikzelf vind de anonimiteit waar je het over hebt zeer aantrekkelijk. Er zijn serieus mensen die naar ONM keken en dachten dat Café JP of het AZB werkelijk bestond![]()
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:44 schreef Koosnaam het volgende:
Heb de spoilers gezien:
En wat betreft het homo gebeuren.Vanavond? Nee hoor, heb hem niet voorbij zien komen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Er zullen genoeg mensen zijn die Mark van Eeuwen tegenkomen en dan zeggen: "Jack!!! Lorena belazert je alweer!!!" Of tegen Ruud Feltkamp: "Noud, het is Ludo die je heeft aangereden!" En het zou zomaar kunnen dat Joep Sertons deze dagen op straat wordt uitgescholden voor homohater of Raynor Arkenbout voor "Vieze flikker!"quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vroeger met die serie Dallas, had je van die mensen die als ze die JR (Larry Hagman) tegenkwamen hem echt een klap gaven, zo'n rotzak vonden ze hem.
Of van die Amerikanen die dan van die actrices waarschuwen van let op hoor ik heb in het voorstuk gezien dat die en die tegenspeelster je een poot uit proberen te draaien.
Zo zag ik Gigi laatst ergens in een tv programma vertellen dat mensen haar met regelmaat op straat met 'Lorena' aanspreken, en vervolgens een bitch en leugenaar noemenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Er zullen genoeg mensen zijn die Mark van Eeuwen tegenkomen en dan zeggen: "Jack!!! Lorena belazert je alweer!!!" Of tegen Ruud Feltkamp: "Noud, het is Ludo die je heeft aangereden!" En het zou zomaar kunnen dat Joep Sertons deze dagen op straat wordt uitgescholden voor homohater of Raynor Arkenbout voor "Vieze flikker!"
Dat is erg natuurlijk, maar ik zou willen zeggen: wees blij dat er nog een oude garde ís! In ONM werd de oudere garde er rond seizoen 12 en 13 uitgetrapt, en in seizoen 17 waren er nog maar 2 personages uit den beginne over (JP en Bettina), de rest van de cast kwam allemaal vanaf 2004 (seizoen 12!!!)quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:20 schreef Frey het volgende:
Het wordt alleen maar erger en erger. Het blijft vooral vreselijk om de oude garde zo naar de klote te zien gaan.
Inderdaad. Rick Engelkes werd vaak aangesproken door mensen met lichamelijke klachten, mensen vinden Ludo "aardiger dan in het echt" en zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:27 schreef Frey het volgende:
Joost Buitenweg was toch ook eens in elkaar geslagen omdat ze Rien zo'n klootzak vonden?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inderdaad. Rick Engelkes werd vaak aangesproken door mensen met lichamelijke klachten,
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:47 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Nathalie Mourits is wel heel erg veranderd. Herken alleen der gebit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Check de wallen`t is net marly v/d velden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |