Ze weten ook nooit wanneer iemand thuis kan komen daar he. Ik weet thuis vrijwel altijd wanneer ik iemand kan verwachten.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:15 schreef Koosnaam het volgende:
Och jee. Komt Nina ineens binnen lopen.Net toen Ludo en Janine over het ongeluk aan het praten waren.
Ik heb het niet gezien. Hing er: "Gays are bad, mkay"?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:29 schreef amaranta het volgende:
ah wat lief, die poster achter die dokter, die gebruiken ze op het consultatiebureau ook
Het is gewoon karma!quote:Op maandag 7 maart 2011 21:01 schreef Countess het volgende:
Je moet wel erg veel toevalstreffers door de vingers zien om nog een beetje redelijk naar Meerdijk te kunnen kijken.
Dat zal het zijn. Dus ik kan weer met een gerust hart kijkenquote:
Ik wil zo graag in Meerdijk gaan wonen.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:01 schreef Countess het volgende:
Je moet wel erg veel toevalstreffers door de vingers zien om nog een beetje redelijk naar Meerdijk te kunnen kijken.
Je zou denken dat Edwin dergelijk nieuws zo voorzichtig en zo goed mogelijk wilt aanpakken i.p.v. zo aan te pakken.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:11 schreef LWD-Godius het volgende:
Edwin heeft het gewoon niet al te slim (gewoon verkeerd) aangepakt, al zijn de reacties van Anton en Sjoerd ook onder de maat natuurlijk.
Juist dat laatste, vond ik dan wel weer een goeie opmerking.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:09 schreef Sk00p het volgende:
![]()
Vindt het raar dat de meesten hier zo verontwaardigd reageren op de reactie van Anton. Heel die actie van Lucas en Edwin heeft het eigenlijk onnodig erger gemaakt.
Alleen het "het waait wel over" van Anton is wel:
Ooit was 'Meerdijk' een stad als Rotterdam, ik vond die anonimiteit ook wel wat hebben. Ik keek ONM niet, maar dit was gebaseerd op Amsterdam toch? Volgens mij heeft dat toch ook wel wat als het geen dorpje is. Smaken verschillen uiteraard.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik wil zo graag in Meerdijk gaan wonen.
Alles is op loopafstand zoals in een klein dorp, en toch de finesse van de grote stad.
Een station met heel wat sporen, een strand, goede cafés en een legio aan diverse restaurants, voor elk wat wils.
Een ons-kent-ons huisarts waar iedereen komt, scheelt roddelen elders.
Niemand woont op een flatje, en allemaal kunnen we een mooie hypotheek afsluiten.
Als er geen geld is, hoeven we onze kapperzaak, waarschijnlijk de enige in het dorp, niet te sluiten, maar laten we een ander taxi-en voor het geld.
Hoewel het een klein dorp is, is het wel noodzakelijk om van de ene plek bij de andere met een taxi te geraken...ja ja...
En als er dan nog een geld is, dan lenen we gewoon bij de dorpsgek.
Een dorp waar iedereen een goedlopende zaak uit de grond kan stampen. Iedereen. Een snackbar een dansclub, een hotel, een bedrijf, een modellenbureau... ga zo maar door...
Meerdijk, ik zou er morgen heen emigreren.
Banen in het onderwijs schijnen er ook genoeg te zijn, dus ik zal niet verlegen om werk zitten..
Ja aan de andere kant.. ik vond Nina en Noud een verschrikkelijk stel.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:06 schreef vencodark het volgende:
Stiekem vind ik het zonde voor Nina. Ik zou het in haar situatie verschrikkelijk vinden.
Ik vind het hele personage Nina vreselijk. Kan ze de komende tijd niet even bij Dex uithuilen ofzo!quote:Op maandag 7 maart 2011 22:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja aan de andere kant.. ik vond Nina en Noud een verschrikkelijk stel.
ik vond ze briljant!quote:Op maandag 7 maart 2011 22:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja aan de andere kant.. ik vond Nina en Noud een verschrikkelijk stel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |