waarom geeft tie dan een intervieuw ....zucht...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij is nu op Radio 1, zegt weer dat ie niks kan zeggen
De revo's zijn al onderweg naar Sirt, dus misschien dat ze toch nog mazzel hebben.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Dit is echt lameheid, straks gaat nederland sancties die door 27 landen zijn goedgekeurd blokkeren omdat wij nog 3 militairen daar hebben als enige landSterker nog, straks stemmen china en rusland niet tegen een no-fly zone en is Nederland juist degene die het blokkeert omdat we anders niet die 3 man kunnen ophalen
quote:ShababLibya LibyanYouthMovement
BREAKING: Reports coming through of a split forming within the town of Sirt, Gaddafis hometown, as the Freedom fighters close in #Libya
Omdat ie anders (meer) voor lul zou staan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:27 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
waarom geeft tie dan een intervieuw ....zucht...
Ik verwacht binnenkort een soort noodtoestand in NL, net als in USA (van kracht sinds 9/11).quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij is nu op Radio 1, zegt weer dat ie niks kan zeggen
En dan netjes elke twee jaar verlengenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik verwacht binnenkort een soort noodtoestand in NL, net als in USA (van kracht sinds 9/11).
Keep em posting!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:32 schreef yavanna het volgende:
BREAKING: Reports of a split within the sirt military base, as the freedom fighters close in from Ras Lanuf #Libya #Feb17
Gaat lekker dus. Wellicht dat 'onze' drie tegen de ochtend alweer bevrijd zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:32 schreef yavanna het volgende:
BREAKING: Reports of a split within the sirt military base, as the freedom fighters close in from Ras Lanuf #Libya #Feb17
Ik gok zelf in 'fort Tripoli'quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:35 schreef deleriouz het volgende:
[..]
Gaat lekker dus. Wellicht dat 'onze' drie tegen de ochtend alweer bevrijd zijn
(Vermits ze nog in Sirt gevangen gehouden worden...)
Ik denk dat ze de buit wel in veiligheid gesteld hebben hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:35 schreef deleriouz het volgende:
[..]
Gaat lekker dus. Wellicht dat 'onze' drie tegen de ochtend alweer bevrijd zijn
(Vermits ze nog in Sirt gevangen gehouden worden...)
Dat zeiden ze ook van Tikrit en Baghdadquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:35 schreef yavanna het volgende:
Sirt zit bomvol pro's, die zal niet niet zomaar vallen, denk ik.
ik zoek het wel even op is een posting hier in het forum vanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:38 schreef sunny16947 het volgende:
Heb toch eerder gelezen dat er ook tribes van G in Sirt zijn overgelopen.
Het is propaganda. Voor het paddo-verbod was het De Telegraaf die een half jaar lang een propaganda-campagne voerde met neppe paddo-incidenten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:35 schreef sunny16947 het volgende:
Het logo van de telegraaf is een beetje dom. Ze maken het er nu zelf een militaire operatie van. Steun de redders van onze NLse burgers zou beter zijn. Iedereen weet dan toch wel wat er bedoeld wordt. En legt de nadruk op een civiele actie.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:11 schreef Nibb-it het volgende:
OK, here's the scoop...
We reported early (first or second day of the revolution) that #Gaddafi distributed weapons in Sirt, saying "you'll need them soon". #Libya
We also reported that elements of the Furjan tribe have joined the revolution, esp. in Tarhuna. #Libya
For a little background, the Furjan tribe have a presence in Tarhuna, Sirt, and Ajdabia. #Libya
It seems that today in Ras Lanuf's action, some Furjan soldiers under #Gaddafi refused to comply. #Libya
When revolutionaries entered the Ras Lanuf army camp, they found 20+ bodies of soldiers with their hands tied behind their back. #Libya
It appears now that these were soldiers who refused to comply, many of them Furjan. #Libya
It's also revealed that in Sirt, #Gaddafi did not in fact distribute weapons to the entire population, not even to his entire tribe. #Libya
It appears he only distributed weapons to his own branch of the #Gaddafi's, showing he doesn't even trust his own tribe entirely. #Libya
Now it appears that Sirt has been ready for revolt, but the presence of the Saadi brigade prevented that. #Libya
With Furjan soldiers slaying, a significant population of Sirt appears ready to join the revolution as it approaches. #Libya
Even wat fijner te lezen gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |