Natuurlijk heb je gelijk maar het is wel een verschil met een bombardement.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:02 schreef tass het volgende:
[..]
Dan vind ik het nog erger eigenlijk! Kijk dood gaan voor een revolutie is nog tot daar aan toe, maar om door een stom ongeluk(misschien iemand met een sigaret) is nog veel erger, bah bah!
Staat ook op de FP nu, 17 doden.
Het 1e wat ik ook dacht was: Houda!!!! Hoop dat zodra ze even verbinding heeft, dat ze even meldt dat alles ok is met haar.
Zat er in.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:02 schreef Bartholomaeus het volgende:
http://nos.nl/tekst/223325-libische-tvnederlandse-spionage.html
Libische tv:Nederlandse spionage
Update: vrijdag 4 mrt 2011, 22:48
Op de Libische staatstelevisie is Nederland beschuldigd van spionage. De vlucht van de marinehelikopter naar Sirte was óf bedoeld om spionnen te droppen óf om ze op te pikken, zo werd gezegd. Ook werd er gesproken van een samenzwering tegen Libië.
De drie bemanningsleden zitten sinds zondag in Libië vast. Ze werden opgepakt toen ze een Nederlander en een Zweedse wilden evacueren. De familieleden van het fregat Tromp, waarvan de helikopter kwam, zijn ingelicht over de situatie.
Het kabinet zegt voorlopig niets over de situatie, om een veilige terugkeer van de drie niet in de weg te staan.
op spionage staat daar de doodstraf, of heel wat geldquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:02 schreef Bartholomaeus het volgende:
http://nos.nl/tekst/223325-libische-tvnederlandse-spionage.html
Libische tv:Nederlandse spionage
Update: vrijdag 4 mrt 2011, 22:48
Op de Libische staatstelevisie is Nederland beschuldigd van spionage. De vlucht van de marinehelikopter naar Sirte was óf bedoeld om spionnen te droppen óf om ze op te pikken, zo werd gezegd. Ook werd er gesproken van een samenzwering tegen Libië.
De drie bemanningsleden zitten sinds zondag in Libië vast. Ze werden opgepakt toen ze een Nederlander en een Zweedse wilden evacueren. De familieleden van het fregat Tromp, waarvan de helikopter kwam, zijn ingelicht over de situatie.
Het kabinet zegt voorlopig niets over de situatie, om een veilige terugkeer van de drie niet in de weg te staan.
en stem PVV?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:10 schreef Bartholomaeus het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)pen__.html?cid=short
Steun ook onze troepen
AMSTERDAM - Maak van bijgaand vignet je avatar op Hyves, Twitter of Facebook en laat zien dat je meeleeft met de drie Nederlandse militairen die gevangen zitten in de tentakels van de knotsgekke Libische dictator Kadaffi.
[ afbeelding ]
De telegraaf.
Ik sta ook achter onze troepen, maar de manier waarop de Paradijsbode het brengt...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:10 schreef Bartholomaeus het volgende:
Steun ook onze troepen
AMSTERDAM - Maak van bijgaand vignet je avatar op Hyves, Twitter of Facebook en laat zien dat je meeleeft met de drie Nederlandse militairen die gevangen zitten in de tentakels van de knotsgekke Libische dictator Kadaffi.
[ afbeelding ]
De telegraaf.
Stiekem hopen ze dat die militairen worden doodgeschoten of worden opgehangen zodat ze super grote foto's daarvan op de voorpagina kunnen plaatsen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik sta ook achter onze troepen, maar de manier waarop de Paradijsbode het brengt...
De inkt voor de deluxe-chocoladeletters is waarschijnlijk al besteldquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:13 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Stiekem hopen ze dat die militairen worden doodgeschoten of worden opgehangen zodat ze super grote foto's daarvan op de voorpagina kunnen plaatsen.
En 70 jaar geleden ook volgens mij.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:11 schreef Nibb-it het volgende:
hebben ze dat plaatje weer uit de mottenballen gehaald, die hadden ze ook toen Afghanistan begon.
Een grote boem is altijd erg, maar het was erger als het door een vliegtuig was gedaan. Voorlopig heeft Ghaddafi weinig aan zijn reguliere leger. Dat is op zich goed nieuws.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:02 schreef tass het volgende:
[..]
Dan vind ik het nog erger eigenlijk! Kijk dood gaan voor een revolutie is nog tot daar aan toe, maar om door een stom ongeluk(misschien iemand met een sigaret) is nog veel erger, bah bah!
Staat ook op de FP nu, 17 doden.
Het 1e wat ik ook dacht was: Houda!!!! Hoop dat zodra ze even verbinding heeft, dat ze even meldt dat alles ok is met haar.
Daarom ben ik ook benieuwd naar de waarheid over dat bombardement . Want 'the Telegraph' heeft het zo staan:quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:10 schreef Bartholomaeus het volgende:
Steun ook onze troepen
[ afbeelding ]
De telegraaf.
Moorddadige bloederige airstrikes zijn sensationeler als een ongeluk.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:17 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook benieuwd naar de waarheid over dat bombardement . Want 'the Telegraph' heeft het zo staan:
vr 04 mrt 2011, 20:23
Luchtacties troepen Kaddafi bij Benghazi
Ouderwetsche oorlogsretoriek.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik sta ook achter onze troepen, maar de manier waarop de Paradijsbode het brengt...
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:19 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Moorddadige bloederige airstrikes zijn sensationeler als een ongeluk.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ouderwetsche oorlogsretoriek.![]()
Lieg en schreeuw de bevolking achter ons eigen regime.
Mooi he.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Dit is echt lameheid, straks gaat nederland sancties die door 27 landen zijn goedgekeurd blokkeren omdat wij nog 3 militairen daar hebben als enige landSterker nog, straks stemmen china en rusland niet tegen een no-fly zone en is Nederland juist degene die het blokkeert omdat we anders niet die 3 man kunnen ophalen
Hij is nu op Radio 1, zegt weer dat ie niks kan zeggenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:26 schreef MangoTree het volgende:
Straks is Rutte is nog eerder weg dan Gaddafi.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:26 schreef MangoTree het volgende:
Straks is Rutte is nog eerder weg dan Gaddafi.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |