Met handen en katapults vol met stenen tegenover kogels & traangas staan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:03 schreef Dance99Vv het volgende:
LibyaFeb17_com BREAKING: AsSaadi Tabouli battalion responsible for attacks in Ras Lanuf today - #feb17 #libya - http://t.co/qPgHNKH
5 minutes ago via Tweet Button .
feb17libya BREAKING News: New Footage- Police Fire Tear Gas at Protesters in #Tajoura #Tripoli http://bit.ly/eTcUcj @feb17libya #Feb17 #libya
6 minutes ago via TweetMeme .
AlArabiya_Eng AFP: A Libyan govt official denies protesters' takeover of Brega #alarabiya #Gaddafi #Tripoli #Benghazi #Feb17
7 minutes ago via web
maar dat zijn toch terroristen aanhangers van al qauda helemaal wous van de drugs ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:08 schreef yavanna het volgende:
[..]
Met handen en katapults vol met stenen tegenover kogels & traangas staan.
Dat de Gadaffi's en de rest maar snel ergens weg rotten.
ik heb haar vandaag en gisteravond niet meer gezien , zware gevechten en veel doden geen beelden internet mob tel verkeer in libie , reporters moesten in hotel blijven ...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:11 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
hey hey iedereen .. iemand ff snel een update voor me ? ik kan heel snel ff online..ik krijg het idee dat er veel gebeurd is ...
(houda nog hier geweest ?)
[..]quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:14 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
ik heb haar vandaag en gisteravond niet meer gezien , zware gevechten en veel doden geen beelden internet mob tel verkeer in libie , reporters moesten in hotel blijven ...
Ik gok om half negen...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:17 schreef yavanna het volgende:
AJELive
Libya's Muammar Gaddafi is expected to make an appearance soon on Libyan state TV
ik heb nu ff ook AJE stream aan , maar is denk ik al geweest . is er een linkje van ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:16 schreef Dance99Vv het volgende:
intervieuw met soon gadaffi op AJE ...veder weet ik effe niet
't was een oud interview dus misschien heb je 'm al gezienquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:19 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik heb nu ff ook AJE stream aan , maar is denk ik al geweest . is er een linkje van ?
zat er net een halfuur geleden naar te kijkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:19 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik heb nu ff ook AJE stream aan , maar is denk ik al geweest . is er een linkje van ?
maar eerst het weerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:21 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
dan blijf ik ff online (AJE zal dat toch ook wel uitzenden ?)
ik heb indd. vanochtend ook nog beelden gezien op AJE van saif , is die denk ik dan geweest .. ben benieuwd wat die andere zoon dalijk op Libyan State TV gaat verkondigen ...oh aje nieuws nu over libiëquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:17 schreef yavanna het volgende:
AJELive
Libya's Muammar Gaddafi is expected to make an appearance soon on Libyan state TV
die is als huurling naar libie? verdient beterquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:24 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik heb de weerneger al heel lang niet meer gezien
Ik ook nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:24 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik heb de weerneger al heel lang niet meer gezien
Eindelijk goed nieuws vandaagquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:29 schreef Dance99Vv het volgende:
21:26 BREAKING: The residents of Ras Lanuf are raising the flag of independence over their homes. Ras Lanuf is officially in the hands of the revolution
![]()
![]()
...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:31 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
wil nog wel bevestiging uit meerdere bronnen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |