Hoe weet je dat ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:11 schreef jesje1984 het volgende:
nou wat het ook is feit is dat maik nog in portugal zit dus er staat iets te gebeuren vanavond dat is duidelijk
Als we vanavond in de dailyshow zien dat er een satellietverbinding is tussen Bart in Nederland en Maik in Portugal weten we hoe laat het isquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:11 schreef jesje1984 het volgende:
nou wat het ook is feit is dat maik nog in portugal zit dus er staat iets te gebeuren vanavond dat is duidelijk
Het was idd anders geweest als mensen moesten betalen om iemand weg te stemmen. Dan was het niet eerlijk geweest.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:11 schreef Chanel5 het volgende:
De mensen die op Alex en Servio hebben gestemd hebben waar voor hun geld gekregen. Als de programmamakers ervoor kiezen Maik terug in het spel te brengen krijgen deze mensen ook waar voor hun geld.
Ik zie het nog niet zo gauw gebeuren maar onmogelijk is het zeker niet.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:54 schreef Flashbox het volgende:
En dan vooral dit stukje, hoe kun je dit nog aan je stemmers verkopen als die maik terug komt in het huis.
Martens vertelde eerder nog wel wat troeven achter de hand te hebben om potentiële kijkers te prikkelen. Die heeft hij nog steeds. We gaan er vandaag eentje inzetten. Laat ik dit zeggen: Maik, die gisteren werd geëlimineerd, is nog niet in Nederland.
dit is er eerder gepostquote:
Ze had even jeukquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:13 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen: waar ging die hand van Guido een seconde geleden heen?
ja dat hoop ik ook zo hard, hoe moeilijk kan het zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:15 schreef knagsje het volgende:
ik hoop dat guido laura een keer op haar bek pakt
of andersomquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:15 schreef knagsje het volgende:
ik hoop dat guido laura een keer op haar bek pakt
die heeft gewoon een lintworm met 4 koppenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:15 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Wat eten die mensen op rare tijdstippen, vooral Servio zie je altijd kauwen
ze kunnen hem beter kluivio noemen jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:15 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Wat eten die mensen op rare tijdstippen, vooral Servio zie je altijd kauwen
Zou kunnen idd was toen met BB ook een keerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:16 schreef marky het volgende:
Dat zou wel beteken dat er volgende week geen man vrouw stemming meer is maar een stemming voor iedereen
Daar hoop ik opquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:16 schreef marky het volgende:
Dat zou wel beteken dat er volgende week geen man vrouw stemming meer is maar een stemming voor iedereen
Dan eerst nog een stemming voor een vrouw eruit denk ik. Dan sta je weer gelijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:16 schreef marky het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |