Zou kunnen idd was toen met BB ook een keerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:16 schreef marky het volgende:
Dat zou wel beteken dat er volgende week geen man vrouw stemming meer is maar een stemming voor iedereen
Daar hoop ik opquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:16 schreef marky het volgende:
Dat zou wel beteken dat er volgende week geen man vrouw stemming meer is maar een stemming voor iedereen
Dan eerst nog een stemming voor een vrouw eruit denk ik. Dan sta je weer gelijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:16 schreef marky het volgende:
nopequote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:17 schreef Tinos85 het volgende:
Hebben Laura en Guido weer samen geslapen vannacht?
Ja, daardoor had je de kans je voorkeur uit te spreken, je hebt niet iemand weggestemd.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:14 schreef callie59 het volgende:
[..]
ik heb gestemd voor alex om daardoor te zorgen dat maik of servio eruit vliegt.
Er werd net gezegd dat dit in de buitenlandse (wel heel succesvolle) versies ook gebeurde.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:17 schreef delfse het volgende:
Als Maik terugkomt dan zijn ze bij sst echt radeloos . Dan weten ze het echt niet meer hoe ze dit progamma nog moeten redden.
Dan gaat Maik dus toch weg lolquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:18 schreef digitac het volgende:
Roddel in de lucht brengen
Het blijkt dat er gister iets mis is gegaan met het bekent maken van de stemmen. Niet Maik had de minste stemmen, maar Servio.
Vanavond in de live uitzending zal dit worden verteld aan de bewoners, en krijgen ze de kans om voor DE STEM uit te spreken wie ze liever in het huis hebben Servio of Maik. De meeste stemmen van de medebewoners mag blijven
top ideequote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:18 schreef digitac het volgende:
Roddel in de lucht brengen
Het blijkt dat er gister iets mis is gegaan met het bekent maken van de stemmen. Niet Maik had de minste stemmen, maar Servio.
Vanavond in de live uitzending zal dit worden verteld aan de bewoners, en krijgen ze de kans om voor DE STEM uit te spreken wie ze liever in het huis hebben Servio of Maik. De meeste stemmen van de medebewoners mag blijven
Ja zijn daar weggestemde bewoners teruggekomen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Er werd net gezegd dat dit in de buitenlandse (wel heel succesvolle) versies ook gebeurde.
Dus op zich zegt het niets over radeloosheid.
Juist!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het was idd anders geweest als mensen moesten betalen om iemand weg te stemmen. Dan was het niet eerlijk geweest.
Daar stem je inderdaad ook voor. Dus kiezers bedrog. Ik zag zelf ook liever Maik terug komen dan die relnicht.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:13 schreef callie59 het volgende:
[..]
misschien hebben die dat wel gedaan om te zorgen dat maik eruit vliegt.
't staat nu weer gelijk. Ik hoop ook op gewone nominaties.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:17 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Dan eerst nog een stemming voor een vrouw eruit denk ik. Dan sta je weer gelijk.
1 vrouw en 2 mannen eruit toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:19 schreef Enyma het volgende:
[..]
't staat nu weer gelijk. Ik hoop ook op gewone nominaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |