Ze zullen Hummie in het midden van de huiskamer aan een paal vastbinden met een bal in dr mondquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat ze onderhoud plegen/het rad weghalen/clues plaatsen oid.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:01 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ze zullen Hummie in het midden van de huiskamer aan een paal vastbinden met een bal in dr mond
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:01 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ze zullen Hummie in het midden van de huiskamer aan een paal vastbinden met een bal in dr mond
Beter als dit geslaap....*zucht*quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zoals bij de zumba les van Aafke, lijkt mij een goed plan.
ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:02 schreef Stability het volgende:
ik kan het me niet zo goed meer herinneren, maar hebben ze gisteren ook tegen maik gezegd : we zien jou morgen terug naast bart in de update uitzending? want dat zeiden ze ook tegen cynthia.
Lol, en dan taarten laten brengen waar ze mee mogen gooien?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:01 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Nee doe maar niet want dan word ze gek!!! Ze wil ze opeten!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, en dan taarten laten brengen waar ze mee mogen gooien?
Dat kunnen ze natuurlijk veranderen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:02 schreef Stability het volgende:
ik kan het me niet zo goed meer herinneren, maar hebben ze gisteren ook tegen maik gezegd : we zien jou morgen terug naast bart in de update uitzending? want dat zeiden ze ook tegen cynthia.
Zullen we anders eerst research doen over wat Hummies betrokkenheid bij dit programma is? Faalhaas!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:01 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Denk na drama monique vannacht dat ze er een wending aan willen geven en dat Maik vanavond nog feestje mag bouwen daar.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:02 schreef Stability het volgende:
Wie? Sharon?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:03 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Nee doe maar niet want dan word ze gek!!! Ze wil ze opeten!!
Dat je er nog serieus op in gaat zeg, familie van Monique toevallig?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:03 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Zullen we anders eerst research doen over wat Hummies betrokkenheid bij dit programma is? Faalhaas!
Hoezo? Hummie vastbinden vind ik altijd wel een goed idee, daadwerkelijk betrokken of niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:03 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Zullen we anders eerst research doen over wat Hummies betrokkenheid bij dit programma is? Faalhaas!
Ja, droom maar lekker verder.. Monique heeft gisteren gezegd dat ze 'm leuk vindt en twijfelde toen haar werd gevraagd of ze verliefd is. Maik is een maatje! En er is al zo vaak een maatje van iemand naar huis gegaan die ook niet terug kwam. Ik snap best dat Net5 zit te broeden op iets nieuws en iets vernieuwends om die kijkcijfers omhoog te krijgen, maar ik zou het echt een slappe hap vinden als Maik terug mag om Mo te troosten!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Áls Maik idd nog in Portugal is dan verwacht ik dat hij mss nog één avond en nacht met Monique mag doorbrengen, misschien wel in de geheime kamer zodat ze privacy hebben en zo toch op een goede manier afscheid kunnen nemen. Zo kan Monique er voorlopig weer even tegenaan en komt er geen vrijwillige extit
(zomaar even hardop gedacht)
Daarna binden we jou vastquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hoezo? Hummie vastbinden vind ik altijd wel een goed idee, daadwerkelijk betrokken of niet.
Oh, opgesloten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:04 schreef Ransjih het volgende:
was opdracht van de stem lemar, tot nader order in de slaapkamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |