ze hebben gestemd om servio en alex erin te houden niet om maik er uit te stemmen wat dan wel het gevold is van hun stemmen voor servio en alexquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:57 schreef marky het volgende:
Maik terug is wel een beetje kiezersbedrog waar heb je dan voor gestemd?
Nu stem ik nooit bij de gewone eliminatiesrondes alleen bij de finale wil ik er wel een sms tegenaangooien.
bingoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:58 schreef callie59 het volgende:
[..]
iemand die al in nederland geweest is kan sowieso nooit meer het huis in. die weet namelijk alle geheimen al.
Ze zijn nu naar de slaapkamers gedirigeerd, zou flauw zijn als ze nu niet op bed mogen, wat moeten ze anders doen in de slaapkamer?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:58 schreef freaky40 het volgende:
Overdag op bed liggen is ook tegen alle RLS regels in...
ach, speculeren heeft in deze toch weinig zin, we moeten het maar gewoon afwachten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:58 schreef callie59 het volgende:
het zou in ieder geval een schande zijn als hij terug mag, dus dat gaat niet gebeuren. kunnen ze niet maken tegenover alle mensen die gestemd hebben. dus het wordt iets anders. geen idee wat maar leuk kan het haast niet worden
Naar de slaapkamers gedeligeerd? Dat wist ik niet. Wat is er aan de hand? Kom hier net binnen namelijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze zijn nu naar de slaapkamers gedirigeerd, zou flauw zijn als ze nu niet op bed mogen, wat moeten ze anders doen in de slaapkamer?
Ik denk wel dat ze veel gezeik daarom krijgen als ze hem weer terug zouden doen in het huis ja..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:57 schreef marky het volgende:
Maik terug is wel een beetje kiezersbedrog waar heb je dan voor gestemd?
Nu stem ik nooit bij de gewone eliminatiesrondes alleen bij de finale wil ik er wel een sms tegenaangooien.
Een vrolijk muziekje aan en feestje bouwen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze zijn nu naar de slaapkamers gedirigeerd, zou flauw zijn als ze nu niet op bed mogen, wat moeten ze anders doen in de slaapkamer?
Áls Maik idd nog in Portugal is dan verwacht ik dat hij mss nog één avond en nacht met Monique mag doorbrengen, misschien wel in de geheime kamer zodat ze privacy hebben en zo toch op een goede manier afscheid kunnen nemen. Zo kan Monique er voorlopig weer even tegenaan en komt er geen vrijwillige extitquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:58 schreef callie59 het volgende:
het zou in ieder geval een schande zijn als hij terug mag, dus dat gaat niet gebeuren. kunnen ze niet maken tegenover alle mensen die gestemd hebben. dus het wordt iets anders. geen idee wat maar leuk kan het haast niet worden
Ja dan krijg je dit hele jank verhaal wéér opnieuwquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:00 schreef henkbarte het volgende:
Zou echt de ondergang zijn want zo gaat er vanaf nu niemand meer stemmen. Maar ik weet zeker dat ie niet terug het huis in gaat voor de rest van de tijd. Misschien even terug voor een avond, wat ook al gaar is natuurlijk..
Ik denk dat ze onderhoud plegen/het rad weghalen/clues plaatsen oid.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Naar de slaapkamers gedeligeerd? Dat wist ik niet. Wat is er aan de hand? Kom hier net binnen namelijk.
Wel als gast een paar dagen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:58 schreef callie59 het volgende:
[..]
iemand die al in nederland geweest is kan sowieso nooit meer het huis in. die weet namelijk alle geheimen al.
Zoals bij de zumba les van Aafke, lijkt mij een goed plan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:00 schreef Avalonbird het volgende:
[..]
Een vrolijk muziekje aan en feestje bouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |