abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93644355
Laat eMo lekker weggaan, niet Saaik terug!
pi_93644381
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:47 schreef versabommie het volgende:

[..]

Bovenin dit topic staat een icoontje: [ afbeelding ] en daar moet je op klikken. En dan diegene invullen waar je op wilt quoten! :Y
niet naar hem luisteren hoor :6 ;)
  vrijdag 4 maart 2011 @ 15:49:10 #53
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_93644419
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 14:06 schreef Rubeeen het volgende:
Niets is wat het lijkt

4 maart om 13.11
Vanavond in de daily show: verrassing van Maik

Gisteravond was te zien hoe Maik het huis moest verlaten. Monique is nog steeds ontroostbaar nu ze zonder hem verder moet in het huis. Echter is in Secret Story niets wat het lijkt: Maik heeft een grote verrassing voor zijn medebewoners in petto en voor Monique in het algemeen. Wat deze verrassing is, zie je vanavond live in Secret Story.
Even crosspost info uit Heb hier medelijden met Monique

Wellicht interessant om de uitzending vanavond te bekijken ;)
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_93644421
@versa fun... zo dom was ik nog net niet..
[IMG]http://i305.photobucket.com/albums/nn233/xTamaratJj/T%20Designs/Untitled4.jpg[/IMG]
  vrijdag 4 maart 2011 @ 15:49:15 #55
335184 Ceetje..
Life sucks
pi_93644426
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:47 schreef versabommie het volgende:

[..]

Bovenin dit topic staat een icoontje: [ afbeelding ] en daar moet je op klikken. En dan diegene invullen waar je op wilt quoten! :Y
_O- _O-
Altijd de sarcasme modus aan
pi_93644461
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:49 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Even crosspost info uit Heb hier medelijden met Monique

Wellicht interessant om de uitzending vanavond te bekijken ;)
Bij Telegraaf :r staat dit:

quote:
SST Maik heeft een verrassing
van onze redactie
AMSTERDAM - Donderdag was te zien hoe Maik Het Huis der Geheimen moest verlaten en Monique intens verdrietig achterliet. Maar Secret Story barst niet alleen van de geheimen, maar ook van de verrassingen...

Maik heeft een grote verrassing in petto voor de overgebleven kandidaten in het huis.

Heeft hij een romantische liefdesbrief voor 'zijn' Monique geschreven? Of is hij nog steeds in Portugal en wordt hij herenigd met de verdrietige blondine?

Wat deze verrassing precies is, is vanavond live te zien in Secret Story.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 15:50:00 #57
337616 jesje1984
life and let life
pi_93644465
zoals ik al eerder heb gezegd ik geloof dat maik al de hele nacht in de geheime kamer zit en terug in het huis komt
pi_93644477
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:46 schreef R0T29 het volgende:
Maik terug? Zal toch niet zeker... :N
Neehee.. dat is niet het geval..mensen roepen maar wat en sommigen nemen dat dan maar gelijk aan. Dat kan niet, en gaat niet gebeuren.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 15:50:12 #59
335184 Ceetje..
Life sucks
pi_93644479
ik krijg zelf ook slaap van al dat lamme en (half) slapende volk :O
Altijd de sarcasme modus aan
  vrijdag 4 maart 2011 @ 15:50:28 #60
337616 jesje1984
life and let life
pi_93644489
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:50 schreef henkbarte het volgende:

[..]

Neehee.. dat is niet het geval..mensen roepen maar wat en sommigen nemen dat dan maar gelijk aan. Dat kan niet, en gaat niet gebeuren.
alles kan
pi_93644493
Lol.... wie maakt er een poll....
Heb je ooit zoveel tranen geplengd na liefdesverdriet?
  vrijdag 4 maart 2011 @ 15:50:38 #62
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93644495
ik denk dat ze moniek erruit sturen door het teveel huilen en dan mag maik weer terug
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
  vrijdag 4 maart 2011 @ 15:50:47 #63
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_93644509
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:49 schreef Tamaartje het volgende:

[..]

Bij Telegraaf :r staat dit:

[..]

Telegraaf he? ;)

Onzin dus :P
pi_93644512
Karim in foetushouding :z _O-
pi_93644531
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:50 schreef henkbarte het volgende:

[..]

Ik hoop dat je gelijk hebt. Zou gewoon niet kunnen.
pi_93644545
quote:
3s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:50 schreef jesje1984 het volgende:
zoals ik al eerder heb gezegd ik geloof dat maik al de hele nacht in de geheime kamer zit en terug in het huis komt
Hoogstens dat hij nog een nachtje mag feesten en afscheid van Mo mag nemen denk ik.
Of een videoboodschap uit de studio dat ie wacht op zn schatje.
Zoiets
pi_93644551
Zenderbaas: Secret Story geen flop, ook nog geen succes

Het gaat niet goed met de kijkcijfers van Secret Story. De dagelijkse uitzending schommelt rond de 200 duizend kijkers, de liveshow gisteren werd door slechts 182 duizend kijkers gezien, eenderde van wat de kickoff deed. Gaat Secret Story al door voor een flop? Nee, het is nog geen flop. Maar ook nog geen succes. In elk geval niet op tv, zegt zenderbaas Alphons Martens tegen Zappen.blog.nl. Hij ontkent dat er sprake is van paniek bij Net 5 en producent Endemol. Maar er ligt wel een hoop druk bij iedereen.

De kijkcijfers zakken dus met de week in, Martens put kracht uit de online statistieken. De website trekt nu 847 duizend unieke bezoekers. Het aantal gestarte streams lag in het begin op 400 duizend per dag, nu zijn dat er 900 duizend op een dag. Het aantal pageviews groeide in de tweede week met 30 procent waar het aantal kijkers daalde. Verder lag het aantal betalende stemmers voor de exit deze week twee keer zo hoog als een week eerder.

In potentie zijn er dus 847 duizend kijkers. Geeft Net 5 te veel weg op internet en in zijn streams? Het is nu de truc om de internetmensen tv te laten kijken. Door meer studiogasten uit te nodigen, zoals Quinten (de man van Sofia) eerder deze week. Verder kunnen internetbezoekers via polls invloed uitoefenen op het programma. Ook zal in de dagelijkse show meer het verhaal worden verteld van de Kamer van de Waarheid, die is afgesloten voor de streams.

Voor Secret Story heeft Net 5 de kunst kunnen afkeken van Portugal en Frankrijk, waar het programma een groot succes was. Maar daar liepen ze niet tegen de problemen van Net 5 aan. We moeten nu op een nieuwe manier nadenken over het programma. Hoe creëren we unieke content op tv?

Martens vertelde eerder nog wel wat troeven achter de hand te hebben om potentiële kijkers te prikkelen. Die heeft hij nog steeds. We gaan er vandaag eentje inzetten. Laat ik dit zeggen: Maik, die gisteren werd geëlimineerd, is nog niet in Nederland.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 15:51:52 #68
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_93644561
Ik denk dat Maik in de daily live Monique even mag toespreken oid, meer zal het niet worden ;)
pi_93644573
quote:
3s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:50 schreef jesje1984 het volgende:

[..]

alles kan
Nee helemaal niet. Alles ja, min dat. Denk nou eens na. Waarom zouden er mensen bij gaan komen? Heb je nooit deze programma's gevolgd? Er moeten over 10 weken 3 mensen over zijn.. en niet 30. Ook heb je te maken met stemmen die geld opleveren dus op dat punt alleen al kunnen ze het niet maken.

Het zou later kunnen bij iemand anders, maar dan geven ze dat van te voren aan en kunnen mensen niet stemmen..
pi_93644577
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:49 schreef xTamaratJj het volgende:
@versa fun... zo dom was ik nog net niet..
Je moet bij de post waarop je wilt reageren rechts onder de datum klikken op de ''
pi_93644581
Is het nou echt onmogelijk hier te quoten..
[IMG]http://i305.photobucket.com/albums/nn233/xTamaratJj/T%20Designs/Untitled4.jpg[/IMG]
  vrijdag 4 maart 2011 @ 15:52:22 #72
337616 jesje1984
life and let life
pi_93644589
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:51 schreef Flashbox het volgende:

Het gaat niet goed met de kijkcijfers van Secret Story. De dagelijkse uitzending schommelt rond de 200 duizend kijkers, de liveshow gisteren werd door slechts 182 duizend kijkers gezien, eenderde van wat de kickoff deed. Gaat Secret Story al door voor een flop? Nee, het is nog geen flop. Maar ook nog geen succes. In elk geval niet op tv, zegt zenderbaas Alphons Martens tegen Zappen.blog.nl. Hij ontkent dat er sprake is van paniek bij Net 5 en producent Endemol. Maar er ligt wel een hoop druk bij iedereen.

De kijkcijfers zakken dus met de week in, Martens put kracht uit de online statistieken. De website trekt nu 847 duizend unieke bezoekers. Het aantal gestarte streams lag in het begin op 400 duizend per dag, nu zijn dat er 900 duizend op een dag. Het aantal pageviews groeide in de tweede week met 30 procent waar het aantal kijkers daalde. Verder lag het aantal betalende stemmers voor de exit deze week twee keer zo hoog als een week eerder.

In potentie zijn er dus 847 duizend kijkers. Geeft Net 5 te veel weg op internet en in zijn streams? Het is nu de truc om de internetmensen tv te laten kijken. Door meer studiogasten uit te nodigen, zoals Quinten (de man van Sofia) eerder deze week. Verder kunnen internetbezoekers via polls invloed uitoefenen op het programma. Ook zal in de dagelijkse show meer het verhaal worden verteld van de Kamer van de Waarheid, die is afgesloten voor de streams.

Voor Secret Story heeft Net 5 de kunst kunnen afkeken van Portugal en Frankrijk, waar het programma een groot succes was. Maar daar liepen ze niet tegen de problemen van Net 5 aan. We moeten nu op een nieuwe manier nadenken over het programma. Hoe creëren we unieke content op tv?

Martens vertelde eerder nog wel wat troeven achter de hand te hebben om potentiële kijkers te prikkelen. Die heeft hij nog steeds. We gaan er vandaag eentje inzetten. Laat ik dit zeggen: Maik, die gisteren werd geëlimineerd, is nog niet in Nederland.
haha zie wat zei ik nou _O_
pi_93644599
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:51 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk dat Maik in de daily live Monique even mag toespreken oid, meer zal het niet worden ;)
Pfff... dat wordt weer heel de avond janken dus, maar ja, dat zou het toch worden, dus maakt eigenlijk niks uit.
pi_93644627
Die Alphons is zich wel onsterfelijk belachelijk aan het maken
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_93644628
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:51 schreef Flashbox het volgende:

Fokkers hahahaha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')