Zou kunnen idd was toen met BB ook een keerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:16 schreef marky het volgende:
Dat zou wel beteken dat er volgende week geen man vrouw stemming meer is maar een stemming voor iedereen
Daar hoop ik opquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:16 schreef marky het volgende:
Dat zou wel beteken dat er volgende week geen man vrouw stemming meer is maar een stemming voor iedereen
Dan eerst nog een stemming voor een vrouw eruit denk ik. Dan sta je weer gelijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:16 schreef marky het volgende:
nopequote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:17 schreef Tinos85 het volgende:
Hebben Laura en Guido weer samen geslapen vannacht?
Ja, daardoor had je de kans je voorkeur uit te spreken, je hebt niet iemand weggestemd.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:14 schreef callie59 het volgende:
[..]
ik heb gestemd voor alex om daardoor te zorgen dat maik of servio eruit vliegt.
Er werd net gezegd dat dit in de buitenlandse (wel heel succesvolle) versies ook gebeurde.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:17 schreef delfse het volgende:
Als Maik terugkomt dan zijn ze bij sst echt radeloos . Dan weten ze het echt niet meer hoe ze dit progamma nog moeten redden.
Dan gaat Maik dus toch weg lolquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:18 schreef digitac het volgende:
Roddel in de lucht brengen
Het blijkt dat er gister iets mis is gegaan met het bekent maken van de stemmen. Niet Maik had de minste stemmen, maar Servio.
Vanavond in de live uitzending zal dit worden verteld aan de bewoners, en krijgen ze de kans om voor DE STEM uit te spreken wie ze liever in het huis hebben Servio of Maik. De meeste stemmen van de medebewoners mag blijven
top ideequote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:18 schreef digitac het volgende:
Roddel in de lucht brengen
Het blijkt dat er gister iets mis is gegaan met het bekent maken van de stemmen. Niet Maik had de minste stemmen, maar Servio.
Vanavond in de live uitzending zal dit worden verteld aan de bewoners, en krijgen ze de kans om voor DE STEM uit te spreken wie ze liever in het huis hebben Servio of Maik. De meeste stemmen van de medebewoners mag blijven
Ja zijn daar weggestemde bewoners teruggekomen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Er werd net gezegd dat dit in de buitenlandse (wel heel succesvolle) versies ook gebeurde.
Dus op zich zegt het niets over radeloosheid.
Juist!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het was idd anders geweest als mensen moesten betalen om iemand weg te stemmen. Dan was het niet eerlijk geweest.
Daar stem je inderdaad ook voor. Dus kiezers bedrog. Ik zag zelf ook liever Maik terug komen dan die relnicht.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:13 schreef callie59 het volgende:
[..]
misschien hebben die dat wel gedaan om te zorgen dat maik eruit vliegt.
't staat nu weer gelijk. Ik hoop ook op gewone nominaties.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:17 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Dan eerst nog een stemming voor een vrouw eruit denk ik. Dan sta je weer gelijk.
1 vrouw en 2 mannen eruit toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:19 schreef Enyma het volgende:
[..]
't staat nu weer gelijk. Ik hoop ook op gewone nominaties.
Dat wist Ceetje net te melden:quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:18 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ja zijn daar weggestemde bewoners teruggekomen?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
in alle andere secret story's (portugal en frankrijk) zijn er mensen uitgestemd, in een geheime ruimte gezet, en na een week het huis weer in gelaten. En om op het juiste aantal finalisten uit te komen, dan flikkeren ze er in 1 week toch gewoon 2 uit.
Alleen vliegen op en neer naar Portugal hoeft maar een paar tientjes te kosten tegenwoordigquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:10 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Dat denk ik zelf ook maar ze kunnen wel een acteur dr instoppen ofzo voor een weekje.
k weet het niet.
Lijkt me te duur om steeds mensen over te laten vliegen.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:21 schreef digitac het volgende:
Ik stem voor Russisch roulette. De volgende keer als er genomineerd moet worden. Volgens mij is het goedkoper om een doodskist terug te vliegen naar Nederland dan een stoel voor een persoon
De makers kunnen het er gewoon op gooien dat je er nou eenmaal voor stemt om iemand er in te houden. Vooral als het in de buitenlandse versies ook gebeurd is.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:19 schreef delfse het volgende:
[..]
Daar stem je inderdaad ook voor. Dus kiezers bedrog. Ik zag zelf ook liever Maik terug komen dan die relnicht.
Laura wil wel meer geloof ik...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:21 schreef marky het volgende:
Die Laura en Guido die zijn toch veel te close voor iets wat nep zou moeten zijn. Ze zoenen en neuken wel niet maar dat kroelen aan elkaar is best intiem toch?
Flip frunnikt ook aan Aafke en andersom.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:21 schreef marky het volgende:
Die Laura en Guido die zijn toch veel te close voor iets wat nep zou moeten zijn. Ze zoenen en neuken wel niet maar dat kroelen aan elkaar is best intiem toch?
VOoral op momenten dat het speltechnisch helemaal niet hoeftquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:21 schreef marky het volgende:
Link?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:22 schreef lin1406 het volgende:
Het staat nu in de telegraaf dat Maik in de geheime kamer zit en binnenkort
terugkeert in het huis
en als het speltechnisch moet gaan ze drama maken...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:22 schreef Enyma het volgende:
[..]
VOoral op momenten dat het speltechnisch helemaal niet hoeft
Lol! zouden ze meelezen...?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:22 schreef lin1406 het volgende:
terugkeert in het huis
Volgens mij is hij meer verkikkert op Joanna.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Flip frunnikt ook aan Aafke en andersom.
En toch lijkt Flip me verreweg van verliefd op Aafke.
Ik wacht de uitzending van vanavond af, als het goed is zit Maik daar toch met Bart?!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:22 schreef lin1406 het volgende:
terugkeert in het huis
De Telegraaf heeft een leuke reputatie met RLS en rectificatiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:22 schreef lin1406 het volgende:
terugkeert in het huis
Nee, ze hebben al bekend gemaakt dat Maik nog in Portugal zitquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:24 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ik wacht de uitzending van vanavond af, als het goed is zit Maik daar toch met Bart?!
Omg shit dat heb ik ff gemist...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ze hebben al bekend gemaakt dat Maik nog in Portugal zit
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:23 schreef Greys het volgende:
Maik keert terug in Secret Story
van onze redactie
AMSTERDAM - Niets is wat het lijkt in Secet Story... Maik keert namelijk binnenkort terug naar zijn medebewoners in Het Huis der Geheimen!
Voor de andere Secret Story-kandidaten zal dit een enorme verrassing zijn. Zij zijn namelijk nog steeds in de veronderstelling dat Maik inmiddels terug in Nederland is.
Vooral Monique zal dolgelukkig zijn met deze ontwikkeling. Zij mist haar maatje enorm en is kapot van verdriet. Maar wat zij niet weet, is dat Maik maar een paar meters van haar verwijderd is!
Maik verblijft in de Geheime Kamer in het huis en kan alles in het huis volgen. Wanneer hij Monique weer in zijn armen kan sluiten, blijft nog een verrassing...
Hetzelfde als de streams? Als ze dan een stream op Laura en Guido zetten dan is hij zo achter hun geheimquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:24 schreef IGotNoName het volgende:
Maik zit in de geheime slaapkamer, en daar staat een tv waar hij alles op kan volgen wat er in het huis gebeurt.
wat zei ik>>??quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:23 schreef Greys het volgende:
Maik keert terug in Secret Story
van onze redactie
AMSTERDAM - Niets is wat het lijkt in Secet Story... Maik keert namelijk binnenkort terug naar zijn medebewoners in Het Huis der Geheimen!
Voor de andere Secret Story-kandidaten zal dit een enorme verrassing zijn. Zij zijn namelijk nog steeds in de veronderstelling dat Maik inmiddels terug in Nederland is.
Vooral Monique zal dolgelukkig zijn met deze ontwikkeling. Zij mist haar maatje enorm en is kapot van verdriet. Maar wat zij niet weet, is dat Maik maar een paar meters van haar verwijderd is!
Maik verblijft in de Geheime Kamer in het huis en kan alles in het huis volgen. Wanneer hij Monique weer in zijn armen kan sluiten, blijft nog een verrassing...
Neeee daarom was er de hele nacht streamlock natuurlijk en overdag is Maik achter geweest!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:25 schreef minzo het volgende:
Kan hij dadelijk ook zien dat Guido en Laura overleggen over hun nep relatie.
Natuurlijk wel, je spreekt alleen je voorkeur uit, als ze hadden bedacht dat je op degene die weg moet zou stemmen was het een ander verhaal.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:24 schreef R0T29 het volgende:
Er zijn echt mensen die gisteren op die pisnicht hebben gestemd om Maik naar huis te laten gaan. Dus terugkeer van Maik kan gewoon echt niet.
Misschien ziet hij alleen beeld?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:26 schreef callie59 het volgende:
[..]
precies. slaat dus helemaal nergens op.
Eindelijk iemand die t begrijpt!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, je spreekt alleen je voorkeur uit, als ze hadden bedacht dat je op degene die weg moet zou stemmen was het een ander verhaal.
Nee want hij is niet in d ebuurt geweest van internet etc daar houden ze wel rekening meequote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:26 schreef callie59 het volgende:
[..]
precies. slaat dus helemaal nergens op.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, je spreekt alleen je voorkeur uit, als ze hadden bedacht dat je op degene die weg moet zou stemmen was het een ander verhaal.
Ik denk niet alles want dan zou de relatie van L en G meteen uitkomen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:24 schreef IGotNoName het volgende:
Maik zit in de geheime slaapkamer, en daar staat een tv waar hij alles op kan volgen wat er in het huis gebeurt.
Tuurlijk niet misschien ziet hij alleen 1 camera ipv 4?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:27 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk niet alles want dan zou de relatie van L en G meteen uitkomen.
staat op de telegraafquote:
Nee als Maik idd terugkomt dan was die hele stemronde niet nodig geweest. En heeft dus iedereen gratis gedoneerd aan SBS.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als die dooie lul terug komt neig ik er ook naar om kanaal 14 en de streams te laten voor wat het is.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:26 schreef callie59 het volgende:
nou krijg ik toch de drang om te stoppen met kijken. wat een waanzin zeg.
stel je voor dat dit met servio was gebeurd. waren we allemaal feest aan het vieren en komt die eikel gewoon weer terug. dit lan echt niet. ik heb gisteren voor het eerst gestemd en nu ik dit weet ook meteen voor het laatsts.
volgende week weer stemmen ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:28 schreef MargrietV het volgende:
Regelrecht bedrog van de kijkers die gestemd hebben dus.
Het is toch al eerder gebeurd tijdens andere SST's in andere landen, je hoeft het niet met de gang van zaken eens te zijn hoor, maar om nu meteen te roepen dat ik kul verkondig is een ander uiterste.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:27 schreef callie59 het volgende:
[..]
onzin. veel mensen stemmen ook om zo iemand eruit te werken. cul argument dus.
Dat mensen dat doen is hun eigen domheid. De opzet van 't stemmen is nu eenmaal dat je stemt op degene die erin moet blijven. Van bedrog kan dan nooit sprake zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:27 schreef callie59 het volgende:
[..]
onzin. veel mensen stemmen ook om zo iemand eruit te werken. cul argument dus.
Dit is wat ze willen meer kijkers.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:28 schreef Tinos85 het volgende:
Vanavond maar even de uitzending bekijken
Vind ik ook, geldklopperij !quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:24 schreef R0T29 het volgende:
Er zijn echt mensen die gisteren op die pisnicht hebben gestemd om Maik naar huis te laten gaan. Dus terugkeer van Maik kan gewoon echt niet.
Volgens gaat het echt niet zomaar, er zal wel een addertje onder het gras zitten en in ieder geval heeft hij geen beeld kunnen zien, dat zagen wij ook niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:28 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Als die dooie lul terug komt neig ik er ook naar om kanaal 14 en de streams te laten voor wat het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |