¤55 valt me eigenlijk nog mee. Er zit ook een controller bij.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:02 schreef Jesse_ het volgende:
hmmpf voor die meerprijs haal ik wel de gewone
Ja, een lelijke rode.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:54 schreef Aether het volgende:
[..]
¤55 valt me eigenlijk nog mee. Er zit ook een controller bij.
Weet niet of ie überhaupt in Nederland te koop zal zijn.
Past mooi bij de Mario Wii.quote:
iemandquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:21 schreef groggy het volgende:
ik heb een wii gekocht en is er iemand waarvan ik het spel Yu-Gi-Oh! 5D's Wheelie Breaker of Legio Indiana Jones van kan kopen of lenen?
Vond Kirby er niet echt bijzonder uitzien. Leuk voor de fans maar niet echt vernieuwd?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://kotaku.com/5820063(...)s-new-kirby-wii-game
Kirby
Dat ziet er echt tof uit!
2012 neem ik aan?quote:Wat een geweldig jaar gaan we tegemoet![]()
Het is eindelijk weer een Kirby-game die terug gaat naar Kirby. Zuigen en springen! Geen Canvas Curve lijntjes tekenen, geen draadpoppetjes en geen race-game op sterren. Tuurlijk is het simpel van opzet en niet episch, maar het is wel tof.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:23 schreef Aether het volgende:
[..]
Vond Kirby er niet echt bijzonder uitzien. Leuk voor de fans maar niet echt vernieuwd?
Het laatste Wii-jaar begint in augustusquote:2012 neem ik aan?
Last Story en Kirby, wat nog meer?
OK, ik denk ik kalenderjaren, niet in schooljarenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het laatste Wii-jaar begint in augustusXenoblade, Kirby, Zelda, Last Story, Pandora's Tower, Rythem Heaven, Mario Party 9. Dat zijn meer must have exclusives dan 360 in de planning heeft staan
Het kan alleen maar beter worden toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:34 schreef Aether het volgende:
[..]
OK, ik denk ik kalenderjaren, niet in schooljaren
Van die rij ben ik alleen in de 3-5e in eerste instantie geïnteresseerd.
Hoop dat Nintendo de Wii niet afschrijft zoals ze dat met de N64 en Gamecube hebben gedaan aan het eind.
DS-versie heb ik nooit echt gespeeldquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:37 schreef Jesse_ het volgende:
Als Rythem Heaven maar niet zo naar moeilijk wordt als op de DS
We hebben in ieder geval een betere positie dan Amerika waar niet zoveel meer uitkomt (kwalitatief).quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het kan alleen maar beter worden toch?
Wil de Japanse versie nog 'ns spelen. De stemmen waren stukken beter dan de Engelse.quote:DS-versie heb ik nooit echt gespeeld
Dat hangt er vanaf welke games je broertje graag speelt en of die Wii die heeft. Welke games speelt hij op de SNES en N64? En kan hij goed met controllers overweg?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:58 schreef Bonzoo het volgende:
Hoi mensen, ik heb een vraagje.
Ik wil eigenlijk mijn broertje verrassen volgende week want dan is hij jarig. Hij wordt 5 en hij is eigenlijk al helemaal into het gaming. Ikzelf ben 20 en heb een oude super nintendo en een 64 staan waar mijn broertje al best vaak op speelt.
Nu wil ik voor hem een wii gaan kopen maar ik vroeg me af of hij er eigenlijk nog niet te jong voor is...
Dat straks de controllers de ramen of tv breken dat soort dingen. Zelf zal ik er niet heel veel op gaan spelen omdat ik al een 360 en een ps3 heb.
Mijn vraag is dus: Is het verstandig om een wii te kopen voor de verjaardag van mijn broertje?
Op snes speelt hij vooral mario kart en super mario yoshi's island.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf welke games je broertje graag speelt en of die Wii die heeft. Welke games speelt hij op de SNES en N64? En kan hij goed met controllers overweg?
Bij de (witte) Wii zit nu standaard Mario Kart.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:03 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Op snes speelt hij vooral mario kart en super mario yoshi's island.
Op de 64 speelt hij donkey kong 64 en mario 64.
Hij kan op zich wel goed met de controllers onderweg hoor.
Alleen ik ben bang omdat de wii wat bewegelijker is enzo, je moet zwaaien en bewegen met die controllers.
Ah oke, en dit is gewoon te koop op bol.com toch enzo.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:22 schreef Aether het volgende:
[..]
Bij de (witte) Wii zit nu standaard Mario Kart.
New Super Mario Bros. Wii en eventueel Mario Galaxy zijn dan wel interessant voor hem.
Bij deze spellen moet je ook wel wat zwaaien maar dit is heel beperkt.
Ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:25 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ah oke, en dit is gewoon te koop op bol.com toch enzo.
Kijk even op www.budgetgaming.nl, kan je makkelijk zoeken waar je het het goedkoopst kan krijgen. Kan nog redelijk wat schelen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:25 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ah oke, en dit is gewoon te koop op bol.com toch enzo.
Zitten ze niet bij de mediamarktactie toevallig?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:14 schreef Yi-Long het volgende:
Mario Galaxy 1 en 2 zal hij dan idd wel heel leuk vinden. Alleen jammer dat die games nog steeds zo duur zijn en niet gewoon bij een bundel zitten...
Wanneer kwam die Wii U uit? Wellicht is het verstandiger daarop te wachten zodat je straks een fatsoenlijke HD console hebt...!?
Nope, geloof het niet. 39 euro per stuk volgens de MM folder. (Galaxy 2 en Super Mario Bros, Galaxy 1 zie ik niet staan)quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zitten ze niet bij de mediamarktactie toevallig?
Dat is gewoon de winkel prijs..quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:19 schreef Snever het volgende:
Iemand geinteresseerd in 1000 Nintendo Points voor een tientje?
Dan zet de winkel je af.quote:
Nee, dat wordt het niet. BAM! Uitgespeeld. Kreeg op NeoGAF de tip om een derde hartje te kopen. Dat scheelt zoooooveelquote:
Hey, dat ga ik ook proberen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kreeg op NeoGAF de tip om een derde hartje te kopen. Dat scheelt zoooooveel![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:17 schreef 1517 het volgende:
Wat is ook alweer de geld eenheid van zelda?
Waar is er een prijsvraag?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:17 schreef 1517 het volgende:
Wat is ook alweer de geld eenheid van zelda?
Muramasa? Ik weet alleen niet of die ook in NL is uitgekomen. Volgens mij wel, maar weet het niet zeker.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:57 schreef nomar83 het volgende:
Wii-games zijn tegenwoordig ook schandalig goedkoop aan het worden. Denk dat ik Okami en Sin & Punishment binnenkort ga scoren. Zijn er nog meer pareltjes waar iedereen overheen kijkt maar nog echt de moeite zijn?
Alledrie misschien? Als je echt moet kiezen Galaxy 2 maar je kunt ze eigenlijk alledrie niet laten liggen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:09 schreef kciR het volgende:
Vandaag een Wii-pack gekocht voor ¤99,-. Na jaren DS-en, mocht een Wii toch niet ontbreken, helemaal niet voor deze prijs.
Morgen maar even een eerste echt game halen. Hebben jullie een aanrader? Wellicht één van deze: Super Mario Galaxy 2, Mario Kart of Zelda: TP..
Die hoor ik vaker. Zal eens checken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Muramasa? Ik weet alleen niet of die ook in NL is uitgekomen. Volgens mij wel, maar weet het niet zeker.
Beide bedankt, Galaxy ga ik maandag halen. Zo meteen beslis ik in de winkel wel wat ik al eerste meeneem.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kart en Galaxy zijn beide must haves. Zelda zou ik overslaan omdat SS eind dit jaar verschijnt. Die lijkt me in alle opzichten leuker en beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |