Te veel RPGs?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
....
Waarom heb ik die dan nog niet gedownload?
Nee volgens mij niet; Amerikaanse versie in 480p (alleen in 60Hz te spelen IIRC).quote:Geen problemen met betrekking tot HDTV's bij die game?
JA MAAR MARIO RPG. Eerst even afwachten wat ze aankondigen m.b.t. overzetten van accounts enzo. Zou tof zijn als je VC-games kon spelen op je Super Wii controller met LDC schermquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:52 schreef Aether het volgende:
[..]
Te veel RPGs?
[..]
Nee volgens mij niet; Amerikaanse versie in 480p (alleen in 60Hz te spelen IIRC).
Of op de 3DSquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
JA MAAR MARIO RPG. Eerst even afwachten wat ze aankondigen m.b.t. overzetten van accounts enzo. Zou tof zijn als je VC-games kon spelen op je Super Wii controller met LDC scherm
Earthbound! Die wil ik ook. Maar eigenlijk wil ik die draagbaar, net als de meeste SNES-games. Als Nintendo nou gewoon de Wii Virtual Console in n klap gewoon beschikbaar maakt voor 3DS levert ze dat veel geld opquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:41 schreef nomar83 het volgende:
Chrono Trigger dus op Virtual Console. Hopelijk komen Yoshi's Island en EarthBound ook nog voordat de Wii2 uit is, zijn de enige SNES-games die ik nog mis op de downloadservice.
Dan wil ik wel een mogelijkheid om al gekochte software gewoon over te kunnen zetten naar de 3DS. Nintendo krijgt al genoeg geld van mij.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Earthbound! Die wil ik ook. Maar eigenlijk wil ik die draagbaar, net als de meeste SNES-games. Als Nintendo nou gewoon de Wii Virtual Console in n klap gewoon beschikbaar maakt voor 3DS levert ze dat veel geld op
Third party 3DS-Ware developers zijn dan vast niet zo blij nu, maar heel veel is er vast nog niet!
Die is er sowieso voor DSi-Ware, dus ALS ze de gehele VC overzetten zal het daarvoor ook wel komen. Maar ik wil niet teveel hopen. Het is wel Nintendo natuurlijkquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:51 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Dan wil ik wel een mogelijkheid om al gekochte software gewoon over te kunnen zetten naar de 3DS. Nintendo krijgt al genoeg geld van mij.
Yay, mijn stem is ook naar die gegaanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:26 schreef Aether het volgende:
Uitslag Xenoblade Chronicles stemmen cover
[ afbeelding ]
Ziet er vet uit jonge!!!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:26 schreef Aether het volgende:
Uitslag Xenoblade Chronicles stemmen cover
[ afbeelding ]
quote:A change of heart from Nintendo – The Last Story is coming to Europe
Our James McWhirter from over at the 3DS Tribe has some juicy gossip for us straight from the London MCM. Upon questioning the Nintendo representatives there this weekend, James was able to learn that we can expect to see The Last Story (Wii) released in Europe!
quote:Sakaguchi says Last Story western localisation is inbound
LiveWii‘s reporting that Mistwalker’s Hironobu Sakaguchi confirmed to French gaming press recently that The Last Story will be localised for Europe. Sakaguchi apparently made the comments in Paris during a recent visit. The Last Story released back at the start of the year for Wii in Japan, but a western localisation has been asked for by Mistwalker fans since the RPG launched.
Nintendo said to VG247 in January that it had “no plans” to localise the game at the time.
It’s not the first time within the past 24 hours a western release has been mentioned, though. During MCM Expo this past weekend in London, a Nintendo UK rep apparently said that a localisation was coming.
If this is happening, expect a full formal announcement at E3 next week.
Dat was allaaaaang aangekondigd door Miyamoto zelf volgens mijquote:
Probleempje is dat mijn TV aan de muur hangt en daardoor geen scart blok in kan, omdat het er niet in past, wou hem nog wel van de muur halen want de scart past er wel in. Het is opeens gebeurd, eerst werkte het geluid met de tulips, toen haalde ik het eens eruit omdat ik op de 64 wou spelen, weer de Wii erin en sindsdien ook niet meer op de 64 geluid.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Probeer het scartblokje eens, of heeft jouw TV geen scartaansluiting meer? Anders kun je een componentkabel (rood/wit/geel is composiet) kopen, dat wil misschien nog wel helpen.
Anders is je TV misschien niet goed.
Er waren geen echte aankondigingen voor Wii, die console is klaar na Xenoblade / Zelda. Mario Party 9 en Itadaki Street zijn overigens vast wel aardig, maar daar heb ik geen interesse in.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Niemand echt een mening over de aankondigingen?
En Kirby!quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er waren geen echte aankondigingen voor Wii, die console is klaar na Xenoblade / Zelda. Mario Party 9 en Itadaki Street zijn overigens vast wel aardig, maar daar heb ik geen interesse in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Dit was al de 3e E3 dat Zelda getoond werd. Niets schokkends of onverwachts.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Niemand echt een mening over de aankondigingen?
Die Wind Waker inderdaad, op het laatst hadden ze die lousy triforce-shard-verzamel-queeste erin gestopt, om het spel wat te rekkenquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:06 schreef Aether het volgende:
[..]
Dit was al de 3e E3 dat Zelda getoond werd. Niets schokkends of onverwachts.
Kirby zag er als een typische Kirby game uit - zal ik waarschijnlijk niet snel kopen. Zelfde geldt voor Mario Party.
Zit meer te wachten op Xenoblade en The Last Story. Had ook iets anders van het Zelda-jubileum verwacht. Bijvoorbeeld een Wind Waker met de ontbrekende eilanden en 16:9-ondersteuning
Via Nintendo te koop. Anders third party ja, kun je direct een draadloze nemen als je dat wilt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:41 schreef Yi-Long het volgende:
Die Wii-sensor die je op je TV zet voor die nunchucks, kun je die ook ergens los kopen, of ben je dan aangewezen op 3rd party?
Thanks.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Via Nintendo te koop. Anders third party ja, kun je direct een draadloze nemen als je dat wilt.
Daar waren ze niet echt duidelijk in, maar het lijkt mij dat de game zowel los als gebundeld komt met deze controller. Ik denk iig niet dat ze een Zelda-remote los gaan verkopen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:32 schreef Aether het volgende:
Weet iemand of de controller gebundeld zou worden en/of los verkocht?
[ afbeelding ]
Heb geen Motion Plus dus ben benieuwd of ze die ook bundelen bij Zelda (is verplicht IIRC?)quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:10 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Daar waren ze niet echt duidelijk in, maar het lijkt mij dat de game zowel los als gebundeld komt met deze controller. Ik denk iig niet dat ze een Zelda-remote los gaan verkopen.
Klopt, die heb ik ook even gespeeld. Het was er niet druk, maar ik vond het voor een minigame titel echt niet slecht.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:06 schreef speknek het volgende:
Opvallend HQ minigame collectie van Namco, 50 minigames en freeroam eiland
Go Vacation
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |