Zitten ze niet bij de mediamarktactie toevallig?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:14 schreef Yi-Long het volgende:
Mario Galaxy 1 en 2 zal hij dan idd wel heel leuk vinden. Alleen jammer dat die games nog steeds zo duur zijn en niet gewoon bij een bundel zitten...
Wanneer kwam die Wii U uit? Wellicht is het verstandiger daarop te wachten zodat je straks een fatsoenlijke HD console hebt...!?
Nope, geloof het niet. 39 euro per stuk volgens de MM folder. (Galaxy 2 en Super Mario Bros, Galaxy 1 zie ik niet staan)quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zitten ze niet bij de mediamarktactie toevallig?
Dat is gewoon de winkel prijs..quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:19 schreef Snever het volgende:
Iemand geinteresseerd in 1000 Nintendo Points voor een tientje?
Dan zet de winkel je af.quote:
Nee, dat wordt het niet. BAM! Uitgespeeld. Kreeg op NeoGAF de tip om een derde hartje te kopen. Dat scheelt zoooooveelquote:
Hey, dat ga ik ook proberen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kreeg op NeoGAF de tip om een derde hartje te kopen. Dat scheelt zoooooveel![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:17 schreef 1517 het volgende:
Wat is ook alweer de geld eenheid van zelda?
Waar is er een prijsvraag?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:17 schreef 1517 het volgende:
Wat is ook alweer de geld eenheid van zelda?
Muramasa? Ik weet alleen niet of die ook in NL is uitgekomen. Volgens mij wel, maar weet het niet zeker.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:57 schreef nomar83 het volgende:
Wii-games zijn tegenwoordig ook schandalig goedkoop aan het worden. Denk dat ik Okami en Sin & Punishment binnenkort ga scoren. Zijn er nog meer pareltjes waar iedereen overheen kijkt maar nog echt de moeite zijn?
Alledrie misschien? Als je echt moet kiezen Galaxy 2 maar je kunt ze eigenlijk alledrie niet laten liggen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:09 schreef kciR het volgende:
Vandaag een Wii-pack gekocht voor ¤99,-. Na jaren DS-en, mocht een Wii toch niet ontbreken, helemaal niet voor deze prijs.
Morgen maar even een eerste echt game halen. Hebben jullie een aanrader? Wellicht één van deze: Super Mario Galaxy 2, Mario Kart of Zelda: TP..
Die hoor ik vaker. Zal eens checken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Muramasa? Ik weet alleen niet of die ook in NL is uitgekomen. Volgens mij wel, maar weet het niet zeker.
Beide bedankt, Galaxy ga ik maandag halen. Zo meteen beslis ik in de winkel wel wat ik al eerste meeneem.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kart en Galaxy zijn beide must haves. Zelda zou ik overslaan omdat SS eind dit jaar verschijnt. Die lijkt me in alle opzichten leuker en beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |