Niet alleen bij het offline beschikbaar maken, ik had het gewoon onder het luisteren al.quote:Op maandag 9 mei 2011 07:20 schreef dotCommunism het volgende:
Zijn er meer mensen die telkens een "there was a problem with the spotify server"-error krijgen als ze muziek offline beschikbaar willen maken? Heb dat sinds eergister opeens. Voor de rest werkt alles wel.
Alleen kun je niet bij een iPod nummers offline beschikbaar maken zoals met een mobiele telefoon. Het werkt alleen met gekochte nummers en muziek die je sowieso al op je pc had staan (en dus waarschijnlijk ook al op je iPod). Beetje een dooie mus dus.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:49 schreef Maja het volgende:
Yes, synchronisatie met de iPod
http://www.nu.nl/internet(...)t-aanval-itunes.html
Ben er nu ook achter dat het een dooie mus is...Leek me ideaal, maar misschien volgt het nog.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Alleen kun je niet bij een iPod nummers offline beschikbaar maken zoals met een mobiele telefoon. Het werkt alleen met gekochte nummers en muziek die je sowieso al op je pc had staan (en dus waarschijnlijk ook al op je iPod). Beetje een dooie mus dus.
Hopelijk is het offline beschikbaar maken voor premium accounts de volgende stap.
Eh, dat kan gewoon hoor, per twaalf maanden?quote:Op maandag 9 mei 2011 08:27 schreef Solique het volgende:
Ik blijf toch het gratis gedeelte van spotify gebruiken.
Het zou wel relaxt wezen om unlimited te nemen maar dan wil ik wel de mogelijkheid om in 1 keer 12 maanden of zoiets aan te schaffen, nu kan alleen doorlopend per maand.
Dit kan blijkbaar wel voor premium via zo'n e-card maar voor unlimited niet.
Alleen premium, niet unlimited (hoef niet mobile te streamen)quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:15 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Eh, dat kan gewoon hoor, per twaalf maanden?
Je spamfolder gechecked?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:58 schreef Big-Ern het volgende:
Damn, een tijd niet beluisterd en nu mn wachtwoord kwijt. Heb een nieuwe aangevraagd, maar na een uur nog geen mail gehad.
Wat is dat voor iets?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:16 schreef DaDude1987 het volgende:
Had je die playlist folders al eerder? Dat was juist de functionaliteit die ik zocht! relaxed!
Wat heb je eraan ? Zodat je nummers kan kopen ?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:09 schreef enilnomrow het volgende:
[..]
Wat is dat voor iets?
Ah, gevonden. Is inderdaad wel handig denk ik. Zo te zien zit het er al een tijdje in.
Nee, je kunt je playlists ordenen, meer is het niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:53 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wat heb je eraan ? Zodat je nummers kan kopen ?
Mijn telefoon verbreekt gewoon de 3G-verbinding terwijl Spotify aan staat, omdat hij dan blijkbaar vindt dat de verbinding ongebruikt is. Ook heel handig.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:42 schreef boskameel het volgende:
Op mijn telefoon zegt ie soms dat spotify offline is, terwijl ik wel 3g verbinding heb. Best irritant.
Tweequote:Op maandag 23 mei 2011 10:53 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Wij hebben inmiddels 2 abonnementen op spotify, gebruik het zo vaak. Ik wil nooit meer zonder.
dat vraag ik me ook af inderdaad. was te lui om de algemene voorwaarden te lezen.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:03 schreef horned_reaper het volgende:
Blijft spotify automatisch geld van je credit card aftrekken ofzo?
Ik heb al anderhalve maand geleden voor 1 maand een betaald spotify account gekocht..... maar ik heb dit betaalde account nu nog steeds?
Ja, twee unlimited abonnementen.quote:
Ja, elke maand wordt er geld afgeschreven, gaat automatisch.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:03 schreef horned_reaper het volgende:
Blijft spotify automatisch geld van je credit card aftrekken ofzo?
Ik heb al anderhalve maand geleden voor 1 maand een betaald spotify account gekocht..... maar ik heb dit betaalde account nu nog steeds?
Ja, dan heb je zelf toch niet twee abonnementen slimmerd.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:17 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
Ja, twee unlimited abonnementen.
Ik snap niet wat daar mis mee is? Misschien ben je single en kan je je niet inbeelden dat er mensen met relaties zijn, maar mjin vrouw en ik willen graag beiden op de eigen pc/laptop er gebruik van maken.
Een family account zou echt heeeeeeel handig zijn idd. Net zoals MobileMe van Apple. Ben sowieso benieuwd wat Apple gaat doen met iTunes-in-de-cloud wat er aan komt.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:17 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
Ja, twee unlimited abonnementen.
Ik snap niet wat daar mis mee is? Misschien ben je single en kan je je niet inbeelden dat er mensen met relaties zijn, maar mjin vrouw en ik willen graag beiden op de eigen pc/laptop er gebruik van maken.
Volgens mij zei ik ook dat wij 2 abonnementen nu hebbenquote:Op maandag 23 mei 2011 11:20 schreef CaptainCookie het volgende:
Ja, dan heb je zelf toch niet twee abonnementen slimmerd.
ik dacht dat je meerdere streams op 1 account kan luisteren of is dat niet zo?quote:Op maandag 23 mei 2011 11:23 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik ook dat wij 2 abonnementen nu hebben
Wat ook apart is: je mag niet op 1 emailadres 2 abonnementen nemen. Gelukkig mag je wel met 1 paypal account meerdere abonnementen betalen.
Je kan met dat premium abonnement tegelijk luisteren, maar dan moet je op 1 pc offline luisteren.Dat kost ook 10 euro, 2 premiumabonnementen van elk 5 euro is dan makkelijker.quote:[b]Op maandag 23 mei 2011 11:40 schreef Klaudias het volgende:[/]
ik dacht dat je meerdere streams op 1 account kan luisteren of is dat niet zo?
Nice. Even kijken of het T-Mobile netwerk me toestaat nog ff te updaten voordat ik naar huis vertrek! (Nu nog folder en subfolder support please...)quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:41 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Oeh tof, op iOS heeft ie een update gekregen. Nu met queue functie
Had iOS dat nog nietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:41 schreef SuperKaasNacho het volgende:
* einschtein updaten gaat.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:41 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Hmm ja, mooi dat ze dat nu geïmplementeerd hebben. Gebruik het heel vaak op m'n telefoon.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:16 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Ja, beetje jammer dat ze dat niet meteen hebben gedaan.
Eerst een app, dan langzaam uitbreiden met functionaliteiten.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:16 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Ja, beetje jammer dat ze dat niet meteen hebben gedaan.
Nee thanks! Ik zie dat die link gewoon in de OP staat , eerst helemaal moeilijk gaan googelenquote:
Ja, al wel een paar maanden. Werkt prima. Enige wat ik nog download zijn nummers die officieel nog niet uit zijn, of niet in Nederland beluisterbaar zijn via Spotify. Gelukkig synct Spotify ook lokale muziek netjes met je telefoon.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:46 schreef Wepeel2 het volgende:
Ook maar weer even maandje een Premium account genomen. Vind het toch wel prettig idee om gewoon legaal bezig te zijn. Heb wel even zitten stoeien met op mijn telefoon alfabetiseren van de playlist met al mijn albums. Maar dat is uiteindelijk met een work around wel gelijk.
Zijn er al mensen die het downloaden (grotendeels) afgezworen hebben en (vrijwel) alleen nog Spotify gebruiken?
Ja, ik. Sinds ik Spotify heb (al ruim een jaar dus nu) heb ik vrijwel geen muziek meer gedownload. Misschien twee of drie albums die niet in de database staan.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:46 schreef Wepeel2 het volgende:
Zijn er al mensen die het downloaden (grotendeels) afgezworen hebben en (vrijwel) alleen nog Spotify gebruiken?
Inderdaad. Lokale bestanden syncen werkt prima. Erg prettig. Het enige nadeel is dat ik gewend ben op vakantie altijd mijn zoveel mp3-speler helemaal vol te gooien en op mijn telefoon kan 'maar' 16 gig.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:01 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, al wel een paar maanden. Werkt prima. Enige wat ik nog download zijn nummers die officieel nog niet uit zijn, of niet in Nederland beluisterbaar zijn via Spotify. Gelukkig synct Spotify ook lokale muziek netjes met je telefoon.
Gebruik alleen nog maar Spotify, heb een premium. Tenzij het er niet op staat, dan ga ik even lokale files er opzetten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:46 schreef Wepeel2 het volgende:
Ook maar weer even maandje een Premium account genomen. Vind het toch wel prettig idee om gewoon legaal bezig te zijn. Heb wel even zitten stoeien met op mijn telefoon alfabetiseren van de playlist met al mijn albums. Maar dat is uiteindelijk met een work around wel gelijk.
Je kunt de nummers in je playlists gewoon verplaatsen hoor. Ik iOS in ieder geval. Potloodje en dan de 'streepjes' rechts.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:23 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze het nog een keer mogelijk maken om gewoon een playlist te sorteren op je telefoon. Hij sorteert ze standaard op de tijd waarop de nummers toegevoegd zijn. Ik heb nu een aparte playlist op pc waar ik ze allemaal ingooi en sorteer op alfabet. En vanaf daar gooi ik ze dan in 1x in mijn 'Spotify voor mobiel'-playlist. Omdat alle tracks dan tegelijk worden toegevoegd aan die playlist toont hij ze wel gewoon op alfabet. Beetje een rare work-around, maar het werkt wel.
Nee juist niet. In de mobiele app zit nog steeds geen custom eq en dat is voor mij toch echt een prequote:Op woensdag 25 mei 2011 22:46 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik gebruik 'm vooral op wifi (dat hebben ze tegenwoordig ook in de trein op mijn traject).quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:05 schreef Darkzell het volgende:
Zijn er trouwens mensen die de app ook echt bijna elke dag gebruiken in de online modus? Verbruiken ze dan niet ontzettend veel dataverkeer p/maand?
Ja kan ook. Ben nog een beetje aan het prutsen met de diverse mogelijkheden en dingen aan het uitproberen dus.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:14 schreef CaptainCookie het volgende:
Je kan toch gewoon playlists offline beschikbaar maken, zonder in offline-modus te zitten?
Dat past ook wel bij je gezien je werkverledenquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:46 schreef Wepeel2 het volgende:
Ook maar weer even maandje een Premium account genomen. Vind het toch wel prettig idee om gewoon legaal bezig te zijn.
Oh, dat is een mooi idee. Gelijk aangemeld.quote:
Je moet je aanmelden op die site, vervolgens moet je als je spotify luisterd die site hebben openstaan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:52 schreef Jarno het volgende:
Hmmm ik snap het nog niet helemaal maar ik ga het ook even proberen, dat truShuffle.
Dan update hij niet... eigenlijk moet je die site dag en nacht open hebben staan op een servertje als je dat hebt. Last.fm leest wel offline wat je doet, dus dat moet hier ook wel kunnen. Maar ik neem aan dat dat komt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:05 schreef Darkzell het volgende:
Enige jammere is nog dat ie niet gewoon je hele last.fm history kan scannen, en dat je inderdaad die site moet open hebben staan. Het is niet zo dat je gewoon die site af en toe opent en dat ie dan update?
Oh dan zet ik 'm thuis op de iMac wel open, die staat toch altijd aan ivm servertaken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:20 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
Dan update hij niet... eigenlijk moet je die site dag en nacht open hebben staan op een servertje als je dat hebt. Last.fm leest wel offline wat je doet, dus dat moet hier ook wel kunnen. Maar ik neem aan dat dat komt.
Zo doe ik het nu ook even, iig om te testen. Het klopt iig dat hij je playlist niet bijwerkt als de site niet open staat. Straks ga ik even proberen als er wat nieuwe plays op last.fm staan of hij het dan gelijk bijwerkt als je inlogt op de truShuffle site.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:42 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Als oplossing laat ik spotify nu gewoon een paar dagen/nachten mijn lijst afspelen (geluid uitgeschakeld omdast ik nu even radio luister). Dat werkt denk ik ook wel, heb ik over een paar dagen heel veel aanbevelingen erin.
Doet -ie dus idd niet. Helaas!quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zo doe ik het nu ook even, iig om te testen. Het klopt iig dat hij je playlist niet bijwerkt als de site niet open staat. Straks ga ik even proberen als er wat nieuwe plays op last.fm staan of hij het dan gelijk bijwerkt als je inlogt op de truShuffle site.
Ik wil niet verplaatsen. Ik wil gewoon de optie 'sorteer op alfabet'.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:30 schreef enilnomrow het volgende:
[..]
Je kunt de nummers in je playlists gewoon verplaatsen hoor. Ik iOS in ieder geval. Potloodje en dan de 'streepjes' rechts.
Ik weet niet of je dat echt bedoelt?
Oké. Waarom eigenlijk?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:36 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik wil niet verplaatsen. Ik wil gewoon de optie 'sorteer op alfabet'.
Omdat ik ik een playlist graag op Artiest gesorteerd wil hebben staan. Zodat ik niet na de A opeens de D krijg en dan weer de C etc.quote:
Van de week spotify op een laptop gezet en daar indexeerde spotify gelijk de hele muziekmap en dat kwam er gelijk in. Ik heb daar nooit een knop voor ingedrukt, wil eigenlijk ook helemaal niet dat hij het doet, maar spotify pakt in iedergeval bij windows 7 je muziekmap (die standaard in je windowsprofiel zit).quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:45 schreef ranja het volgende:
Ik heb vanochtend een kwartier verspeeld met het zoeken naar de 'laad local files' knop
Die was er toch altijd gewoon? Is daar wat veranderd?
Onder Edit -> Preferences kun je instellen welke lokale bronnen hij moet scannen voor muziek.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:53 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
Van de week spotify op een laptop gezet en daar indexeerde spotify gelijk de hele muziekmap en dat kwam er gelijk in. Ik heb daar nooit een knop voor ingedrukt, wil eigenlijk ook helemaal niet dat hij het doet, maar spotify pakt in iedergeval bij windows 7 je muziekmap (die standaard in je windowsprofiel zit).
ik meen dat er toen een update was zodat je nu kan zien welke genres je afspeelt (nieuwe feature op de site zelf).quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:53 schreef Jarno het volgende:
(gisteren rond 20 uur kon m'n playlist trouwens even niet gesynced worden, leek op problemen aan de truShuffle kant)
Ah klopt, die pie chart knop deed het vanochtend ook opeens ja.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:54 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
ik meen dat er toen een update was zodat je nu kan zien welke genres je afspeelt (nieuwe feature op de site zelf).
Gewoon de website tijdelijk sluiten als je die lijst wilt afspelen. Beetje onhandig, maar goed, gezien hoe kort de site bestaat valt daar wel mee te leven imo.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:53 schreef Jarno het volgende:
Er zitten nog wel wat finetune mogelijkheden in, zo zou het bijvoorbeeld fijn zijn als de muziek die je uit je truShuffle playlist speelt NIET als bron voor nieuwe aanraders gebruikt wordt (anders explodeert je playlist echt)
Ja, maar die site staat dus thuis open en niet hier. Kan er wel bij via remote access maar is wat omslachtig. Maar goed het moet gewoon een service worden natuurlijkquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:01 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Gewoon de website tijdelijk sluiten als je die lijst wilt afspelen. Beetje onhandig, maar goed, gezien hoe kort de site bestaat valt daar wel mee te leven imo.
Ik heb even gesproken met de maker en hij zet nu eerst in op een desktop client, maar dan werkt het niet lekker als je op je werk luisterd.. ik zal hem nog eens sturen wat hij even moet bouwen voor onsquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:02 schreef Jarno het volgende:
Ja, maar die site staat dus thuis open en niet hier. Kan er wel bij via remote access maar is wat omslachtig. Maar goed het moet gewoon een service worden natuurlijk.
Over de legaliteit van Grooveshark is natuurlijk nog wel van alles te doen...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:03 schreef Swiffer het volgende:
Grooveshark is ook handig! Geen gezeur met abonnementen of aantal x luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |