Ik zit met dezelfde vraag. Kan er ook geen topic over vindenquote:
hey PBtje ze heeft wel een mooie bos met haar he die griet maar voor de restquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Joanna is echt bezig om een punt te zetten achter haar relatie.
En als ik het zo hoor is dat niet onverstandig.
Beetje een baasje, zo klinkt het.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze probeerd de weg vrij te maken voor Philip.. zo iets van als je over mij heen wil dan mag het.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Ja dat was gisteravond wel anders, toen vlogen de pagina's voorbij, niet bij te houdenquote:
Zo goed luister ik nou ook weer nietquote:
Ik las ergens dat ze aan het sleutelen waren aan de streamtijden, zodat deze eerder of later pas bij ons binnen zouden komen.quote:
Nou zeg dat wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Nog lang niet genoeg als ik de verhalen uit haar privéleven hoor. Ze werkt zich drie slagen in de rondte om een eigen toko op te bouwen en het enige wat haar vriendje doet is de boel frustreren.quote:
Zo te lezen heeft haar moeder het bedrijf opgericht en niet zij http://www.theonlinefashionstore.nl/TOFS-in-Punt-Uit!-c-786.htmlquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nog lang niet genoeg als ik de verhalen uit haar privéleven hoor. Ze werkt zich drie slagen in de rondte om een eigen toko op te bouwen en het enige wat haar vriendje doet is de boel frustreren.
Ik vind het wel meevallen hoor. Ze heeft een doel in haar leven en is bereid daarvoor door roeien en ruiten te gaan. Ze is niet de gemakkelijkste, da's waar, maar ik mag haar wel. Een relatie met haar zal zeker niet saai zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey PBtje ze heeft wel een mooie bos met haar he die griet maar voor de rest
Ik denk nog steeds dat het een kastpotje is. Haar over all dunk van mannen is niet erg hoog en als ik hoor wat voor exemplaren er op haar pad zijn gekomen kan ik dat ook wel een beetje begrijpen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:03 schreef marky het volgende:
[..]
Ze probeerd de weg vrij te maken voor Philip.. zo iets van als je over mij heen wil dan mag het.
Gerard vinden ze niet echt en slim, gelukkig zijn Jut en Jul het wel.quote:
Er is gister tijdens de liveshow een vraag gesteld. Hoeveel piecings heeft de persoon met de meeste piercingsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:13 schreef Stability het volgende:
zijn er clues in het huis nu over de piercer? ik heb dat denk ik gemist?
Op zich heb je als je jezelf laat verbouwen tot een licht ordinair uitziend Barbie hoertje niet echt veel reden om verbaasd te zijn dat je een bepaald type aantrekt natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat het een kastpotje is. Haar over all dunk van mannen is niet erg hoog en als ik hoor wat voor exemplaren er op haar pad zijn gekomen kan ik dat ook wel een beetje begrijpen.
Was gisteren een vraag bij quiz. De meeste piercings, hoeveel. 3000+quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:13 schreef Stability het volgende:
Aafke is de piercer. Ze was teamleider en kreeg daar meteen een vraag over. Sharon over tsunami.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:13 schreef Stability het volgende:
oh ja , dat heb ik indd gezien , ik dacht dat er meerdere clues waren, vandaar dat ik het nog ff vroeg.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:14 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Er is gister tijdens de liveshow een vraag gesteld. Hoeveel piecings heeft de persoon met de meeste piercings
Dat kan, maar zij is nu degene die het bedrijf bestiert. Haar moeder houdt zich nu volledig bezig met het botoxgebeuren.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:08 schreef Olga het volgende:
[..]
Zo te lezen heeft haar moeder het bedrijf opgericht en niet zij http://www.theonlinefashionstore.nl/TOFS-in-Punt-Uit!-c-786.html
Helemaal mee eens...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:16 schreef Breda_1 het volgende:
pfff....ik blijf me eraan ergeren...Mijn geheim is: 'ik ben piercer'.
Kom op zeg! Het valt me mee dat er niet een inzit met mijn geheim is: 'ik ben postbode'.
Neehoor haar moeder koopt nog altijd een bepaald deel van de kleding in. Joanna mag ze met de hippe dingetjes bemoeien.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat kan, maar zij is nu degene die het bedrijf bestiert. Haar moeder houdt zich nu volledig bezig met het botoxgebeuren.
Zo ordinair ziet ze er echt niet uit hoor. Ze heeft alleen haar stem en overredingsdrang in haar commincatie tegen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Op zich heb je als je jezelf laat verbouwen tot een licht ordinair uitziend Barbie hoertje niet echt veel reden om verbaasd te zijn dat je een bepaald type aantrekt natuurlijk.
Die hebben het wel door inderdaad.quote:
Neequote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:23 schreef Chuckster het volgende:
Goedemorgen Fokkers!![]()
Trouble in paradise? Ik zet de streams aan en zie G&A in gesprek en S&S praten over de fake relatie van L&G.
Ruzie tussen L&G ofzo?
die gaat echt dood als ze het filmpje krijgt met maiks geheim dat ie een soort van shemale isquote:
Mijn God. Alsof haar hele familie is uitgemoord. Met botte messen. Wat een dramadwerg.quote:
Zelfs het filmpje snikt haperend meequote:
Wat een rare foto van d'r moederquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:08 schreef Olga het volgende:
[..]
Zo te lezen heeft haar moeder het bedrijf opgericht en niet zij http://www.theonlinefashionstore.nl/TOFS-in-Punt-Uit!-c-786.html
Dat lijkt volgens mij niet alleen zo. Dat is een hele rare wangquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:31 schreef Green1 het volgende:
[..]
Wat een rare foto van d'r moederHet lijkt net alsof ze een hele rare wang heeft...
Verbaas me er telkens weer over hoe mensen zich zo kunnen laten gaan. Ik bedoel, wanneer jankt een mens nou? Deze mensen presteren het om minstens eens in de 2 dagen de tranen te laten rollen, niet te geloven.quote:
haha eucalyptaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:21 schreef meneertje1972 het volgende:
nog even en stervio en eucalypta hebben alle geheimen geraden
Hmm, ik dacht dat het d'r schouder was.. omdat je er van bovenaf op kijkt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:32 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Dat lijkt volgens mij niet alleen zo. Dat is een hele rare wang
Zouden ze wat door het eten doen, voor "goeie jank" televisiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:32 schreef kaos- het volgende:
[..]
Verbaas me er telkens weer over hoe mensen zich zo kunnen laten gaan. Ik bedoel, wanneer jankt een mens nou? Deze mensen presteren het om minstens eens in de 2 dagen de tranen te laten rollen, niet te geloven.
ja lijkt net zo, maar het komt door de hoek van de lens ...het is haar blote schouder volgens mijquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:31 schreef Green1 het volgende:
[..]
Wat een rare foto van d'r moederHet lijkt net alsof ze een hele rare wang heeft...
Je zou het haast gaan denken. BB eb DGK was ook janken, maar shit, echt niet zo erg als dit.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:34 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Zouden ze wat door het eten doen, voor "goeie jank" televisie
Zoals al eerder door mij gepost: rijkeluiskindjes met een 'eigen' bedrijf.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:08 schreef Olga het volgende:
[..]
Ja, nu zie ik het ook. Het is haar schouder, maar lijkt op het eerste gezicht een abcesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:33 schreef Green1 het volgende:
[..]
Hmm, ik dacht dat het d'r schouder was.. omdat je er van bovenaf op kijkt.
ik kan niet wachtenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:37 schreef bollokus het volgende:
wanneer zullen zenou tehoren krijgen wat het geheim is van mikkie
En die niet aanslaatquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:37 schreef NotYou het volgende:
Sofia ziet eruit alsof ze chemotherapie ondergaat.
Zo ziet een junk er nu eenmaal uitquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:37 schreef NotYou het volgende:
dat is gelijk hier, maar ben het hele weekend weg en kan het niet volgen dus hopelijk wel vandaag!quote:
Omfg.. ik bedenk me opeens: inclusief pruikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:37 schreef NotYou het volgende:
ik moet vanmiddag ook weg, hopelijk zenden ze het voor die tijd uit. ik wil die smoel echt zienquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:38 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat is gelijk hier, maar ben het hele weekend weg en kan het niet volgen dus hopelijk wel vandaag!
*afkicken!!!!*
het zijn een beetje mietjes kwa drukkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:40 schreef Robbedoess het volgende:
ben benieuwd of S&S zich ook aan die afspraak houden van Guido, anders worden er voorlopig vier geheimen zeker niet geraden...
Alleen Servio heeft die afspraak met Guido.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:40 schreef Robbedoess het volgende:
ben benieuwd of S&S zich ook aan die afspraak houden van Guido, anders worden er voorlopig vier geheimen zeker niet geraden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |