Mijn post was nog niet volledig..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:49 schreef marky het volgende:
[..]
Hij is best slim maar komt beetje levenservaring te kort hij is nog maar 20.
Vind overigens zijn humor erg prettig. Goeie zelfspot ook.
Dit bedoelde ik te posten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:47 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik hoop dat Guido zich vandaag als terrorguidson zal ontpoppen en Alex flink gaat zieken. 't Zal irl een prettigere persoon zijn dan Servio maar als deelnemer, in het huis, is die gast dodelijk saai at best en vreselijk irritant overall.
Die zal zich rotschamen dat Maiks borsten van nature groter waren dan de hare. Ook zal ze een halve dag huilen en herhaaldelijk "Main auduhrs kaikuhn dit!" snikken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:52 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Hoe zal Mo daar dan weer op reageren??
Als ze dat hoort gaat ze echt op de vloer liggen jankenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:52 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Hoe zal Mo daar dan weer op reageren??
Het is een lamzak en nietsnut in folio. Waarschijnlijk denkt hij daar ver mee te komen en de geschiedenis van de reallifesoap geeft aan dat dit soort figuren vaak nog het gelijk aan hun zijde hebben ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:47 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik hoop dat Guido zich vandaag als terrorguidson zal ontpoppen en Alex flink gaat zieken. 't Zal irl een prettigere persoon zijn dan Servio maar als deelnemer, in het huis, is die gast dodelijk saai at best en vreselijk irritant overall.
Nou, ik vind het een kreng. Precies eender met Servia. Al moet ik wel zeggen dat ik Servia nog wel meer zie doen wat ik grappig vond. Ik erger me alleen aan zijn opstoken samen met Sophia. Niet opstoken tegen een groep, maar tegen een enkeling. Alex kan weinig goed doen, dus probeert maar wat.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:51 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Ik vind Sofia toch super depressief kijken hoor
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:56 schreef Darklight het volgende:
streams aan, eertse wat ik zie en hoor is weer alex met een stokje in zn mond
Snoeven? Ze is gewoon een gedreven zakenvrouwtje. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:00 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Ik kan dat snoeven van Jo niet aanhoren
niemand?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:53 schreef kas88 het volgende:
waarom was vanacht alles op zwart? is dat al bekend?
Ik zit met dezelfde vraag. Kan er ook geen topic over vindenquote:
hey PBtje ze heeft wel een mooie bos met haar he die griet maar voor de restquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Joanna is echt bezig om een punt te zetten achter haar relatie.
En als ik het zo hoor is dat niet onverstandig.
Beetje een baasje, zo klinkt het.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze probeerd de weg vrij te maken voor Philip.. zo iets van als je over mij heen wil dan mag het.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:02 schreef Pearlbitch het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |