Dat zie je toch niet door al die lagen stucwerk?quote:
Een wat?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:12 schreef Anneloortje het volgende:
Even een vraagje waarom heeft Sharon een zwembroek toto op de nie aan?
Schaamhaarissue?
Omdat het tentje van Cynthia en Monique momenteel in de was isquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:12 schreef Anneloortje het volgende:
Even een vraagje waarom heeft Sharon een zwembroek toto op de nie aan?
Schaamhaarissue?
Ik zie hem ervoor aan, baas dat het isquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:14 schreef woodyinthemix het volgende:
Iedere keer als Alex de psycholoog gaat uithangen mag ie optiefen van mij...
Ik zal het er eens met mijn leidinggevende over hebben ;-)quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:38 schreef DownToEarth het volgende:
Als ik werkgever van Monique zou zijn, dan zou ik per direct een ontslagprocedure opstarten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:17 schreef Anneloortje het volgende:
Gerard gaat straks iets zeggen dat ze zo weer in tranen is
31 ofzo?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:16 schreef Anneloortje het volgende:
Hoe oud is Mootje eigenlijk??? Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo gejankt heb voor een vent.
De foute makelaar die hier probeerd wat geld te verdienen om zijn verliesgevende project bataviahaven een beetje te dekken. Ik weet niet of mensen van hier daar wel eens zijn geweest? Heb er met de boot gelegen van de zomer. Mooie haven maar de winkelpanden aan de haven lopen voor geen meter alles staat leeg. Van Ellende hebben ze het havenkantoor maar in een van de winkelpanden gemaakt maar het flopt daar gigantisch. Ze zijn van ellende maar gestopt met bouwen.quote:
geestelijk of lichamelijk?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:16 schreef Anneloortje het volgende:
Hoe oud is Mootje eigenlijk??? Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo gejankt heb voor een vent.
Was aardige pose, maar ben echt benieuwd naar die scene uit die Bollywood film.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:18 schreef Anneloortje het volgende:
Ik ga nog even 1x het filmpje van Karim met zn bennylavedansmove bekijken.
Team GAK vooralsnog...niet teveel credits naar de BAAS anders gaat ie langs zijn schoenen lopen...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Team Gerard bij Monique.
[ afbeelding ]
Dat weet ze al dus dat heeft geen zin.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:17 schreef R0T29 het volgende:
Kom op Gerard, wijs eMo er even op wie Saaik genomineerd hadden.
Oh oke, ik dacht eigenlijk dat ze haar geld verdiende met het meedoen aan spelletjes en quizjes op tv.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:18 schreef ssnl het volgende:
[..]
Ze is belastingadviseur voor internationale klanten op het gebied van vennootschapsbelasting
Dat denk ik niet. Ik denk juist dat hij zal proberen om haar in zijn kamp te trekken. Dan heeft Stervio helemaal het nakijkenquote:
Ik denk dat iedereen denkt dat hij monnik of moslim is en daarvoor gaat drukken bij Karimquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
Was aardige pose, maar ben echt benieuwd naar die scene uit die Bollywood film.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |