Die hebben het wel door inderdaad.quote:
Neequote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:23 schreef Chuckster het volgende:
Goedemorgen Fokkers!![]()
Trouble in paradise? Ik zet de streams aan en zie G&A in gesprek en S&S praten over de fake relatie van L&G.
Ruzie tussen L&G ofzo?
die gaat echt dood als ze het filmpje krijgt met maiks geheim dat ie een soort van shemale isquote:
Mijn God. Alsof haar hele familie is uitgemoord. Met botte messen. Wat een dramadwerg.quote:
Zelfs het filmpje snikt haperend meequote:
Wat een rare foto van d'r moederquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:08 schreef Olga het volgende:
[..]
Zo te lezen heeft haar moeder het bedrijf opgericht en niet zij http://www.theonlinefashionstore.nl/TOFS-in-Punt-Uit!-c-786.html
Dat lijkt volgens mij niet alleen zo. Dat is een hele rare wangquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:31 schreef Green1 het volgende:
[..]
Wat een rare foto van d'r moederHet lijkt net alsof ze een hele rare wang heeft...
Verbaas me er telkens weer over hoe mensen zich zo kunnen laten gaan. Ik bedoel, wanneer jankt een mens nou? Deze mensen presteren het om minstens eens in de 2 dagen de tranen te laten rollen, niet te geloven.quote:
haha eucalyptaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:21 schreef meneertje1972 het volgende:
nog even en stervio en eucalypta hebben alle geheimen geraden
Hmm, ik dacht dat het d'r schouder was.. omdat je er van bovenaf op kijkt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:32 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Dat lijkt volgens mij niet alleen zo. Dat is een hele rare wang
Zouden ze wat door het eten doen, voor "goeie jank" televisiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:32 schreef kaos- het volgende:
[..]
Verbaas me er telkens weer over hoe mensen zich zo kunnen laten gaan. Ik bedoel, wanneer jankt een mens nou? Deze mensen presteren het om minstens eens in de 2 dagen de tranen te laten rollen, niet te geloven.
ja lijkt net zo, maar het komt door de hoek van de lens ...het is haar blote schouder volgens mijquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:31 schreef Green1 het volgende:
[..]
Wat een rare foto van d'r moederHet lijkt net alsof ze een hele rare wang heeft...
Je zou het haast gaan denken. BB eb DGK was ook janken, maar shit, echt niet zo erg als dit.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:34 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Zouden ze wat door het eten doen, voor "goeie jank" televisie
Zoals al eerder door mij gepost: rijkeluiskindjes met een 'eigen' bedrijf.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:08 schreef Olga het volgende:
[..]
Zo te lezen heeft haar moeder het bedrijf opgericht en niet zij http://www.theonlinefashionstore.nl/TOFS-in-Punt-Uit!-c-786.html
Ja, nu zie ik het ook. Het is haar schouder, maar lijkt op het eerste gezicht een abcesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:33 schreef Green1 het volgende:
[..]
Hmm, ik dacht dat het d'r schouder was.. omdat je er van bovenaf op kijkt.
ik kan niet wachtenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:37 schreef bollokus het volgende:
wanneer zullen zenou tehoren krijgen wat het geheim is van mikkie
En die niet aanslaatquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:37 schreef NotYou het volgende:
Sofia ziet eruit alsof ze chemotherapie ondergaat.
Zo ziet een junk er nu eenmaal uitquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:37 schreef NotYou het volgende:
dat is gelijk hier, maar ben het hele weekend weg en kan het niet volgen dus hopelijk wel vandaag!quote:
Omfg.. ik bedenk me opeens: inclusief pruikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:37 schreef NotYou het volgende:
ik moet vanmiddag ook weg, hopelijk zenden ze het voor die tijd uit. ik wil die smoel echt zienquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:38 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat is gelijk hier, maar ben het hele weekend weg en kan het niet volgen dus hopelijk wel vandaag!
*afkicken!!!!*
het zijn een beetje mietjes kwa drukkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:40 schreef Robbedoess het volgende:
ben benieuwd of S&S zich ook aan die afspraak houden van Guido, anders worden er voorlopig vier geheimen zeker niet geraden...
Alleen Servio heeft die afspraak met Guido.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:40 schreef Robbedoess het volgende:
ben benieuwd of S&S zich ook aan die afspraak houden van Guido, anders worden er voorlopig vier geheimen zeker niet geraden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |