abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:25:20 #151
108913 Godshand
guide4you
pi_93834164
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 20:21 schreef Ferrari_Tape het volgende:
TS je moet niet zeuren.
Als ze lief voor je is, neem je dit 'mankement' voor voor lief.
Zij houdt niet van het huishouden, jij wel. Nou dan doe jij het toch lekker!
Behandel haar als een prinses.
Jij bent zeker nog maagd?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_93835041
Nog niet alles gelezen.
Toen we net waren verhuisd heb ik heel veel gedaan, mijn vriend werkte buiten de stad, was na etenstijd thuis dus ik nam elke dag een kamer mee, kookte, deed de was etc.
Nu werkt mijn vriend thuis en ik merk dat zodra hij thuis is, ik minder doe. Komt nu wel bij dat ik buiten t werk bijna geen vrije tijd over heb en gigantisch loop te stressen (lees: belachelijke eisen qua presteren aan mijzelf stel) waardoor ik de puf niet heb om nog wat te doen. Probeer wel dagelijks íets mee te pakken, dan een keer de was, dan een keer de vaat, maar het meeste komt op mijn vriend neer. In het weekend sta ik toch wat vroeger op en neem ik 3/4e van de hele woning mee, en hoeft mijn vriend alleen eigenlijk zijn eigen dingen op te ruimen en nog wat dingen samen.

Hoewel ik t gevoel heb dat ik te weinig doe denk ik dat de dingen op zich wel redelijk zijn verdeeld. Hoop ik :+

Maar in t weekend samen opruimen, of haar elke dag iets kleins laten doen, al is t maar even afstoffen of de post ordenen, helpt toch heel erg en scheelt in t weekend een flinke berg :)
pi_93838741
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 16:37 schreef Seven. het volgende:

[..]

:') .

dawgje, je bent een schat maar werkelijk: dit slaat nergens op. Als TS nu al iets geleerd heeft, dan is het wel dat zij niet veranderd. Ultimatums stellen in je relatie, als je op dat punt komt, had je allang je conclusies moeten trekken en aangeven dat je op die basis niet verder wil.
zoals ik het lees heeft hij alles wel zo'n beetje geprobeerd. dus blijft er iets over als: als je niet binnen nu en <aantal> dagen/weken tenminste laat zien dat je er echt iets voor wilt doen en om onze relatie geeft, rot je maar op.

maar wat weet ik er nou van he.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:38:58 #154
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93839497
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:28 schreef dawg het volgende:

[..]

zoals ik het lees heeft hij alles wel zo'n beetje geprobeerd. dus blijft er iets over als: als je niet binnen nu en <aantal> dagen/weken tenminste laat zien dat je er echt iets voor wilt doen en om onze relatie geeft, rot je maar op.

Nah, beter trekt hij gewoon zijn conclusies en deelt dat aan haar mee. Ultimatums werken alleen maar averechts.
Resistance is futile.
pi_93839623
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:38 schreef Seven. het volgende:

[..]

Nah, beter trekt hij gewoon zijn conclusies en deelt dat aan haar mee. Ultimatums werken alleen maar averechts.
hij vraagt wat te doen. ik had het nooit zover laten komen aangezien ik een erge opruimer ben en niet zo tegen rotzooi kan. als mijn vriendin daar geen of te weinig rekening mee houdt duurt het ook echt niet lang. maar ik ben dus de ts niet, en in het geval van ts zou ik een ultimatum stellen.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:47:09 #156
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93840057
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:40 schreef dawg het volgende:

[..]

hij vraagt wat te doen. ik had het nooit zover laten komen aangezien ik een erge opruimer ben en niet zo tegen rotzooi kan. als mijn vriendin daar geen of te weinig rekening mee houdt duurt het ook echt niet lang. maar ik ben dus de ts niet, en in het geval van ts zou ik een ultimatum stellen.

Mja, TS zou zelf moeten afwegen wanneer het tijd is voor een ultimatum dan. Maar een ultimatum is mijns insziens de tijd om de stekker eruit te trekken.
Resistance is futile.
pi_93848886
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:28 schreef dawg het volgende:

[..]

Lees: Als jij niet de enige bent die consessies wil doen om te laten zien dat Jíj om onze relatie geeft, dan rot je maar op
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  woensdag 9 maart 2011 @ 08:38:15 #158
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_93849162
TS dumpt 1 berichtje en komt vervolgens niet meer :')
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  woensdag 9 maart 2011 @ 08:43:08 #159
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_93849228
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 08:38 schreef Bootje84 het volgende:
TS dumpt 1 berichtje en komt vervolgens niet meer :')
Jij kunt niet tellen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_93946683
Neem de Arnold methode. Die was eens bij Oprah voor een interview en als z'n kinderen hun troep niet opruimden na 1 waarschuwing ging alles in een vuilniszak en de container in; ze missen het vanzelf. Beetje flauw dat je dit met je PARTNER moet doen, 'tis tenslotte niet je kind, maar nood breekt wetten.
pi_93950223
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 10:04 schreef CorwinofAmber het volgende:
Neem de Arnold methode. Die was eens bij Oprah voor een interview en als z'n kinderen hun troep niet opruimden na 1 waarschuwing ging alles in een vuilniszak en de container in; ze missen het vanzelf. Beetje flauw dat je dit met je PARTNER moet doen, 'tis tenslotte niet je kind, maar nood breekt wetten.
Dat werkt bij kinderen dan ook alleen maar vanwege de scheve machtsverhoudingen. Je partner daarentegen is wel in staat om dat soort gedrag af te straffen. Het klinkt als een domme, naieve methode.
Ja, ik generaliseer.
pi_93955058
quote:
Ik denk dat ik jou dan ook meteen bij het grof vuil zet _O-
  vrijdag 11 maart 2011 @ 14:02:41 #163
337345 BrammetjeBraam
en Grootje Grutjes
pi_93955326
quote:
dan kan je haar er beter ook gelijk maar buiten zetten, want dat is waar het op uit loopt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')