En ik kan pas 6 aprilquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:04 schreef jesperrrrsss het volgende:
ik heb me vandaag aangemeld en werd binnen 30 minuten terug gebeld om afspraken te maken
heb volgende week vrijdag mijn eerste les![]()
![]()
eerste les 18-03-2011
les motor yamaha xj 600 abs
ik heb er zin in
Dat gevoel heb ik ook al wel eens gehad. Daarbij zij mijn verstand ook kopen, maar m'n ouders wisten me er van te overtuigen dat ik nog even moest wachten.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:16 schreef nero7 het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt KOPEN, maar mn verstand zegt sparen en wachten tot er echt een mooie langskomt.
Nog niet dus, maar ik had de plannen wel
Veel plezierquote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:38 schreef mark_dabomb het volgende:
Zo, nog 1,5 uur en ik ga voor de eerste keer op een motor zitten! En rijden hoop ik;)
succes!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:38 schreef mark_dabomb het volgende:
Zo, nog 1,5 uur en ik ga voor de eerste keer op een motor zitten! En rijden hoop ik;)
Oeh, wat een gemene voorkantquote:
Ik denk dat het handiger is als we dit topic dan een beetje les gerelateerd houden, dan kunnen we in dat andere topic gewoon lekker bomen over kleding en nieuwe aankopen e.d., dan kan het hier weer gewoon over lessen en bijzondere verrichtingen gaanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:55 schreef rene90 het volgende:
Misschien wel handig om wat duidelijkheid te bieden wat hier nou wel / niet mag. Het gaat hier voornamelijk over het lessen, en er komt weleens iets langs over een beginnersmotor / kleding. Mij lijkt dat hier wel kunnen, we zijn allemaal beginners en dan heb je toch redelijk dezelfde vragen. Misschien kunnen we dus het motorrijles/beginners topic ervan maken, zodat je het gelijk in de titel al wat breder neerzet?
Zojuist bij Termaat motorlaarzen gekocht, de alpinestart roam black. Toch maar gekozen voor veiligheid. [ afbeelding ]
Zaten erg lekker, en redelijk soepel. Kosten: 120 euro.
Ook de sas-tec protector opgehaald, en het is een soepel ding. Je kan het als je het langzaam doet het gewoon indrukken, en dan buigt het vanzelf weer terug.
meestal was het bij mij gewoon een openbare parkplatz waar dus ook regelmatig auto's doorreden ook een paar keer op een rustige straat de snelle oefeningen gedaanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:49 schreef Sounddragon het volgende:
Is dat tegenwoordig standaard zo'n oefenterrein? en is dat dan afgesloten voor al het andere verkeer, of is het gewoon een grote lege parkeerplaats?
Het verschilt per rijschool.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:10 schreef Sounddragon het volgende:
Dat deden wij ook, maar ik lees hier best wel vaak het woord 'oefenterrein' dus ik vraag me dan af of dat echt een speciaal terrein is, want da's wel lekker luxe natuurlijk. Ik begreep van Anne bijvoorbeeld dat de pilonnen daar gewoon bleven staan, dus ik neem aan dat het dan een soort eigen terreintje is, anders kunnen ze om de haverklap nieuwe meenemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |