abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93983202
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 18:04 schreef jesperrrrsss het volgende:
ik heb me vandaag aangemeld en werd binnen 30 minuten terug gebeld om afspraken te maken
heb volgende week vrijdag mijn eerste les *O* *O*

eerste les 18-03-2011

les motor yamaha xj 600 abs

ik heb er zin in *O*
En ik kan pas 6 april ;(
pi_93989577
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 23:16 schreef nero7 het volgende:

[..]

Mijn gevoel zegt KOPEN, maar mn verstand zegt sparen en wachten tot er echt een mooie langskomt.

Nog niet dus, maar ik had de plannen wel :P
Dat gevoel heb ik ook al wel eens gehad. Daarbij zij mijn verstand ook kopen, maar m'n ouders wisten me er van te overtuigen dat ik nog even moest wachten.
pi_93989868
Mijn ouders zeiden dat ook idd, en stemde ermee in. Mezelf kennende... O-)
De fiets heeft aardig wat gelopen. Volgens de dealer zijn ze er op gemaakt om zoveel zonder problemen te bereiken. Maar je krijgt dan wel het onderhoud dat je er aan moet plegen, zoals de nokkenasketting oid. Ben je al gauw honderden euro's verder. Dan kan ik beter doorsparen en het meteen goed doen.

De dealer hier om de hoek wilt me helpen bij het vinden van een fiets, want hij krijgt regelmatig aanbiedingen. Top, doe ik dat :)
pi_93989977
Het wordt trouwens de gixxer, of dit dingetje :D

19.000 RPM, gotta love it O+

En hoe snel deze al op zn rev/limit zit... :o
pi_93994542
Zo, nog 1,5 uur en ik ga voor de eerste keer op een motor zitten! En rijden hoop ik;)
Hoor ik die Griekse melodie...
pi_93994551
Veel plezier straks :)
  zaterdag 12 maart 2011 @ 10:02:04 #232
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_93994852
28 maart mag ik theorie-examen doen.
Geeft me nog mooi wat tijd om het in mijn kop te stampen. :)

Succes Mark, het is echt supertof!
Je moeder is een hamster
  zaterdag 12 maart 2011 @ 10:06:30 #233
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_93994910
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 09:38 schreef mark_dabomb het volgende:
Zo, nog 1,5 uur en ik ga voor de eerste keer op een motor zitten! En rijden hoop ik;)
Veel plezier ^O^ eerste les was voor mij in elk geval een belevenis :)
pi_93994962
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 09:38 schreef mark_dabomb het volgende:
succes! :)

ik ga straks 't eerste lange plezierritje met de nieuwe motor maken :9 *O*
Ja doei.
pi_93995753
fotos! Ben benieuwd naar je nieuwe motor.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_93995817
Ja doei.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 11:58:17 #237
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_93997611
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh, wat een gemene voorkant })
Ben niet zo'n fan van BMW, maar deze mag er wezen hoor. :D
Je moeder is een hamster
pi_93997726
en nu zitten ook álle koffers erop :P ga die zo even aan m'n ouders showen, dus langs de Rijn even richting Den Haag
Ja doei.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 12:08:39 #239
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_93997967
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi ding Moblo!
  zaterdag 12 maart 2011 @ 12:10:36 #240
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_93998028
we gingen toch in de MC ouwehoeren ?? >:)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_93999467
Misschien wel handig om wat duidelijkheid te bieden wat hier nou wel / niet mag. Het gaat hier voornamelijk over het lessen, en er komt weleens iets langs over een beginnersmotor / kleding. Mij lijkt dat hier wel kunnen, we zijn allemaal beginners en dan heb je toch redelijk dezelfde vragen. Misschien kunnen we dus het motorrijles/beginners topic ervan maken, zodat je het gelijk in de titel al wat breder neerzet?

Zojuist bij Termaat motorlaarzen gekocht, de alpinestart roam black. Toch maar gekozen voor veiligheid.
Zaten erg lekker, en redelijk soepel. Kosten: 120 euro.

Ook de sas-tec protector opgehaald, en het is een soepel ding. Je kan het als je het langzaam doet het gewoon indrukken, en dan buigt het vanzelf weer terug.
Top 5 China producten
  zaterdag 12 maart 2011 @ 13:32:09 #242
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_94000524
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 12:55 schreef rene90 het volgende:
Misschien wel handig om wat duidelijkheid te bieden wat hier nou wel / niet mag. Het gaat hier voornamelijk over het lessen, en er komt weleens iets langs over een beginnersmotor / kleding. Mij lijkt dat hier wel kunnen, we zijn allemaal beginners en dan heb je toch redelijk dezelfde vragen. Misschien kunnen we dus het motorrijles/beginners topic ervan maken, zodat je het gelijk in de titel al wat breder neerzet?

Zojuist bij Termaat motorlaarzen gekocht, de alpinestart roam black. Toch maar gekozen voor veiligheid. [ afbeelding ]
Zaten erg lekker, en redelijk soepel. Kosten: 120 euro.

Ook de sas-tec protector opgehaald, en het is een soepel ding. Je kan het als je het langzaam doet het gewoon indrukken, en dan buigt het vanzelf weer terug.
Ik denk dat het handiger is als we dit topic dan een beetje les gerelateerd houden, dan kunnen we in dat andere topic gewoon lekker bomen over kleding en nieuwe aankopen e.d., dan kan het hier weer gewoon over lessen en bijzondere verrichtingen gaan ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_94002442
Zo dat was tof! was een opstapdag dus alleen op het oefenterrein, in ieder geval al geslaagd voor snelle slalom en achteruit inparkeren ;)

met name wat rondjes gereden in 1 2 en 3 en gevoel met dat ding is tof! 31-03 eerste echte les!
  zaterdag 12 maart 2011 @ 16:49:45 #244
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_94007087
Is dat tegenwoordig standaard zo'n oefenterrein? en is dat dan afgesloten voor al het andere verkeer, of is het gewoon een grote lege parkeerplaats?
pi_94008842
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 16:49 schreef Sounddragon het volgende:
Is dat tegenwoordig standaard zo'n oefenterrein? en is dat dan afgesloten voor al het andere verkeer, of is het gewoon een grote lege parkeerplaats?
meestal was het bij mij gewoon een openbare parkplatz waar dus ook regelmatig auto's doorreden ook een paar keer op een rustige straat de snelle oefeningen gedaan
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  zaterdag 12 maart 2011 @ 18:10:44 #246
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_94009915
Dat deden wij ook, maar ik lees hier best wel vaak het woord 'oefenterrein' dus ik vraag me dan af of dat echt een speciaal terrein is, want da's wel lekker luxe natuurlijk. Ik begreep van Anne bijvoorbeeld dat de pilonnen daar gewoon bleven staan, dus ik neem aan dat het dan een soort eigen terreintje is, anders kunnen ze om de haverklap nieuwe meenemen :+
pi_94010761
quote:
12s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 18:10 schreef Sounddragon het volgende:
Dat deden wij ook, maar ik lees hier best wel vaak het woord 'oefenterrein' dus ik vraag me dan af of dat echt een speciaal terrein is, want da's wel lekker luxe natuurlijk. Ik begreep van Anne bijvoorbeeld dat de pilonnen daar gewoon bleven staan, dus ik neem aan dat het dan een soort eigen terreintje is, anders kunnen ze om de haverklap nieuwe meenemen :+
Het verschilt per rijschool.
Waar ik mijn antislipcursus (auto) heb gedaan beschikt over een eigen terrein maar niet elke rijschool heeft die luxe.
Die pilonnen blijven dus ook gewoon staan. Geen les meer? Hek dicht.
Bij mijn werk in de buurt wordt veel gebruik gemaakt van de openbare weg, rustige wegen. Dat dan weer wel.
Maar de instructeur is dus wel iedere keer bezig om PER LES de pilonnen neer te zetten terwijl de leerling de noodstop oefent.
Weinig toezicht op en dus weinig ideaal. Kost nog eens tijd ook.

Maar bij het CBR in Roosendaal is er vlakbij een parkeerplaats (ergens anders in de stad ook trouwens) waar constant geoefend wordt.
En er dus ook constant toezicht is op die pilonnetjes die daarom ook de hele dag kunnen blijven staan.
Van wie die zijn en wie ze neerzet of opruimt weet ik niet, ik vermoed dat daar een onderlinge afspraak over is.
pi_94011221
Bij paul lam is het een afgesloten terrein :)
pi_94011485
wanneer ga je jouw theorie doen mark?
Top 5 China producten
pi_94011890
Ik ga volgende week op vakantie leren dus zsm :) Ik doe geen cursus want op die data van paul lam kan ik niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')