abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 maart 2011 @ 20:44:16 #201
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_93923604
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 19:42 schreef motorbloempje het volgende:
zeg, gaan jullie straks allemaal gezellig naar de FOK MC als jullie geslaagd zijn? :P :@
er mag geen nieuw topic komen en hier mogen we ook niet 'offtopic', maar vind 't wel leuk! Vooral al die newbies en het zoeken van motoren enzo O+ :P
Was ik sowieso al van plan, maar zoals ArnosL al zegt... eerst maar eens slagen ;)
pi_93923743
ach, ik postte daar ook al toen ik nog rijlessen had :P al heette ik toen anders hier :P
Ja doei.
pi_93923774
één van m'n klonen staat zelfs bij de tekeningetjes in de OP 8-)
Ja doei.
pi_93940672
Ik kon het niet laten om te bieden op motoren, en dat is niet alles :')

[ Bericht 11% gewijzigd door nero7 op 11-03-2011 01:05:13 ]
pi_93940971
ik heb me ook gemeld in dat andere topic!
pi_93944375
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 00:55 schreef nero7 het volgende:
Ik kon het niet laten om te bieden op motoren, en dat is niet alles :')
Heb je een motor gekocht?
pi_93944662
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 19:42 schreef motorbloempje het volgende:
zeg, gaan jullie straks allemaal gezellig naar de FOK MC als jullie geslaagd zijn? :P :@
er mag geen nieuw topic komen en hier mogen we ook niet 'offtopic', maar vind 't wel leuk! Vooral al die newbies en het zoeken van motoren enzo O+ :P
Natuurlijk *O*

quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 20:46 schreef motorbloempje het volgende:
één van m'n klonen staat zelfs bij de tekeningetjes in de OP 8-)
Een mod met een kloon. Ik dacht je geen klonen mocht hebben? :o
pi_93944694
Jawel hoor. Zolang je er niet mee loopt te klooien of mee door aan het posten hebt als je 'originele account' een ban heeft, mag dat :P.
pi_93945137
Ah ok, duidelijk!

Ik heb gister tijdens motorrijles het stapvoets rijden en de langzame slalom gedaan terwijl ik met de achterrem speelde ipv met de koppeling. Het wordt er niet makkelijker, maar ook niet moeilijk op door het zo te doen :P
pi_93945163
Het is dus gewoon een kut oefening
pi_93945222
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 08:24 schreef Anne het volgende:
Jawel hoor. Zolang je er niet mee loopt te klooien of mee door aan het posten hebt als je 'originele account' een ban heeft, mag dat :P.
het account in de OP is dan ook gebanned O-) :')
Ja doei.
pi_93947584
Balen, mijn les gaat vandaag niet door omdat mijn instructeur ziek is....
Nu heb ik volgende week vrijdag weer les, dan maandag, dan weer vrijdag en dan maandag examen.
pi_93953448
Balen dat je les niet doorgaat beantsje!

Het is nog wel zo'n mooi weer!
pi_93954056
vandaag les gehad en ging echt klote, langzame slalom faalde weer. Moet je die nou halen op je examen of kan je die laten gaan eigenlijk. Dan hoef ik me een stuk minder druk te maken.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_93954377
langzame slaom is verplicht, maar je hoeft hem niet te halen, maar dan moet je een andere oefening uit dat cluster goed doen.
- halve draai
- achtje
- wegrijden uit parkeerval
- stapvoets rijden

edit: Bij mij ging de langzame slaom ook altijd mis tijdens de lessen, maar tijdens examen goed.

[ Bericht 20% gewijzigd door daantje1044 op 11-03-2011 13:44:00 (wat vergeten) ]
pi_93954498
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 13:36 schreef rene90 het volgende:
vandaag les gehad en ging echt klote, langzame slalom faalde weer. Moet je die nou halen op je examen of kan je die laten gaan eigenlijk. Dan hoef ik me een stuk minder druk te maken.
Even in het kort;

Van de 12 geleerde oefeningen moet je er straks op je examen 7 van doen, waarvan 4 verplicht (lopen en parkeren, langzame slalom, uitwijkoefening en de noodstop). Je mag in totaal 2 oefeningen fout doen (dus ook die verplicht zijn), máár die 2 mogen niet in hetzelfde cluster zitten.

Denk je dus dat je de langzame slalom niet kan en fout gaan doen, dan moet je (als die worden gekozen) de volgende goed doen, anders zak je: Halve draai, 8-je, stapvoets rijden en het wegrijden uit een parkeervak.

* Anne had moeite met de noodstop en heeft zich toen daarom op de andere stoppen geconcentreerd.
Al ging de noodstop dus wel goed op het examen, whehehe.

Edit: Ah, daantje was me voor :P ;). En wat zij zegt. Langzame slalom lukte bij mij alleen tijdens mijn eerste les en de laatste les. En tijdens het examen schopte ik de laatse pion om, maar werd toch goed gekeurd!
pi_93954961
oooh nou dan is de druk van de ketel, scheelt weer een heel stuk. Had vandaag ook het gevoel dat het vooral aan de motor lag, die was op de millimeter afgestel, dus als je de koppeling een tikje verschoof viel het weg of kwam het er juist bij.

Morgen even naar termaat, kijken voor laarzen en de rugbeschermer ophalen. Dan maandag een lesje en dinsdag even kort voordat ik examen heb. Hoeveel lessen hebben jullie ongeveer gehad tussen beide examens, dus dat je echt de weg opgaat?
Top 5 China producten
pi_93955065
Aantal lessen tussen AVB en AVD bedoel je dus? Stuk of 6.
pi_93955156
ja die inderdaad. ga morgen maar weer lesjes inplannen. had ook bijna continue de voet op de voetrem, schoot ook lekker op haha.
Top 5 China producten
pi_93955769
ik heb 7 lessen op de weg gehad dacht ik. Lessen voor AVB gaan we het maar niet over hebben :@
  vrijdag 11 maart 2011 @ 17:39:13 #221
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_93965313
Vandaag ook weer de Slome Slalom gedaan, en ik grapte vooraf tegenover m'n medeleerlinge over m'n totaaale onkunde met die oefening. In het begin ging het ook naadje, maar toen besloot ik gewoon eens niet zo mongool te doen met de koppeling en enkel te spelen met de achterrem. Eerste poging, 1 pilon om. Tweede poging, geen pilon. Ik keek vragend naar m'n instructeur, en hij stak tot m'n totale verrassing z'n beide duimen de lucht in :D kreeg zelfs nog applaus van m'n medeleerlinge _O-

Krijg zowaar nog vertrouwen dat ook deze me zal lukken straks :)
pi_93966221
ik heb me vandaag aangemeld en werd binnen 30 minuten terug gebeld om afspraken te maken
heb volgende week vrijdag mijn eerste les *O* *O*

eerste les 18-03-2011

les motor yamaha xj 600 abs

ik heb er zin in *O*
het is patat
pi_93966735
toe maar mooi! Waar ga je lessen?
Top 5 China producten
  vrijdag 11 maart 2011 @ 18:21:49 #224
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_93966847
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 18:04 schreef jesperrrrsss het volgende:
ik heb me vandaag aangemeld en werd binnen 30 minuten terug gebeld om afspraken te maken
heb volgende week vrijdag mijn eerste les *O* *O*
Welkom, en veel succes!! ^O^
pi_93982954
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 07:57 schreef ArnosL het volgende:

[..]

Heb je een motor gekocht?
Mijn gevoel zegt KOPEN, maar mn verstand zegt sparen en wachten tot er echt een mooie langskomt.

Nog niet dus, maar ik had de plannen wel :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')