quote:
Op vrijdag 11 maart 2011 13:36 schreef rene90 het volgende:vandaag les gehad en ging echt klote, langzame slalom faalde weer. Moet je die nou halen op je examen of kan je die laten gaan eigenlijk. Dan hoef ik me een stuk minder druk te maken.
Even in het kort;
Van de 12 geleerde oefeningen moet je er straks op je examen 7 van doen, waarvan 4 verplicht (lopen en parkeren, langzame slalom, uitwijkoefening en de noodstop). Je mag in totaal 2 oefeningen fout doen (dus ook die verplicht zijn), máár die 2 mogen niet in hetzelfde cluster zitten.
Denk je dus dat je de langzame slalom niet kan en fout gaan doen, dan moet je (als die worden gekozen) de volgende goed doen, anders zak je: Halve draai, 8-je, stapvoets rijden en het wegrijden uit een parkeervak.
* Anne had moeite met de noodstop en heeft zich toen daarom op de andere stoppen geconcentreerd.Al ging de noodstop dus wel goed op het examen, whehehe.Edit: Ah, daantje was me voor

. En wat zij zegt. Langzame slalom lukte bij mij alleen tijdens mijn eerste les en de laatste les. En tijdens het examen schopte ik de laatse pion om, maar werd toch goed gekeurd!