Of ze allemaal liegen weet ik niet, maar een heleboel hebben veel opgestoken van Machiavelli.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 06:10 schreef badtripbob het volgende:
Bill Clinton.
I'm going to say this again: I did not have sexual relations with that woman, Miss Lewinsky.
Wat een baas. Natuurlijk liegen politici!!
van Jezusquote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:19 schreef Lod het volgende:
Als je dan punt 4 neemt. Van wie zou Geert Wilders de stroman zijn?
Gelukkig wel, vaak wil ik de waarheid niet eens horen.quote:
Of course.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelukkig wel, vaak wil ik de waarheid niet eens horen.
En dan doel ik op dingen buiten landsbestuur.
En niet alleen maar liegen.quote:http://www.democracynow.o(...)g_in_wisconsin_media
In their coverage of Wisconsin Gov. Scott Walker’s attempt to undermine public workers’ unions, many journalists have parroted Walker’s claim that unionized state workers get their pensions "subsidized" by the state. We speak with investigative reporter and Pulitzer Prize-winner David Cay Johnston, who counters the assertion that pensions are costing taxpayers by pointing out that the workers themselves contribute 100 percent in deferred compensation. Johnson’s latest article is called, "Really Bad Reporting in Wisconsin: Who 'Contributes' to Public Workers’ Pensions?" [includes rush transcript]
quote:http://twaango.com/Larry_Wells/wisconsin-walker-party-296714.html
University of Wisconsin-Madison Police Chief Sue Riseling argued in court this morning in favor of strict security and limited access, testifying that 41 rounds of ammunition were found around the capitol this morning, the Journal Sentinel reports. The bullets, all long .22 caliber, were found outside of three different entrances to the capitol building.
"I don't like to see live ammunition when I see significant crowds," Riseling said in court. "The presence of that doesn't thrill me."
Union attorney Peggy Lautenschlager said in court that the ammunition was not a good enough reason to keep the capitol closed, the AP reports.
"For all we know somebody planted them there -- we don't know if it was a protester," she said.
Nee, alleen moslims liegen. Die kennen immers het principe van Taqqiya. Andere mensen liegen niet. En politici al zeker niet.quote:
Propagandist!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:49 schreef Voorschrift het volgende:
Papierversnipperaar liegt nooit, hij is gewoon 'stoned off his head' het merendeel van de tijd dat hij niet doorheeft wat hij blaat.
In een democratie geldt het recht van de meerderheid. Het grootste deel van de bevolking zijn schapen, en hebben een gemiddeld tot laag IQ. Daarnaast geloven ze de media en de overheid blindelings, zonder er echt over na te denken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 05:37 schreef truepositive het volgende:
We hebben allemaal de uitspraken wel eens voorbij horen komen. Politici liegen altijd, ze verdraaien de waarheid, debatten zijn alleen maar semantiek en gaat nooit ergens over.
Bij deze presenteer ik twee lijstjes die de vele mechanismes die ze gebruiken hebben geprobeerd te verzamelen. Geschreven door heldere geesten elders op het net, ik wil hier geen vals krediet voor krijgen.
Deel 1: 'The rules of Disinformation' The rules of disinformation.
Deel 2: 'Thirteen principles for truth supression' Thirteen Techniques for Truth Suppression
(P.S interne linkje onderaan de tweede is dood, die repareer ik asap)
Ben benieuwd hoeveel van deze methodes in het eerstvolgende debat op POL24 weer herkenbaar zullen zijn
Klopt. want zo staat het geschreven in het regeerakkoord en alles wat geschreven is, is waar, volgens de reli-fanaten!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, alleen moslims liegen. Die kennen immers het principe van Taqqiya. Andere mensen liegen niet. En politici al zeker niet.
Nou, ik vond Macchiavelli anders aardig helder en transparant.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 06:21 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Of ze allemaal liegen weet ik niet, maar een heleboel hebben veel opgestoken van Machiavelli.
Ik wou tegenwerpen: de helft.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:50 schreef kontknager het volgende:
[..]
In een democratie geldt het recht van de meerderheid. Het grootste deel van de bevolking zijn schapen, en hebben een gemiddeld tot laag IQ. Daarnaast geloven ze de media en de overheid blindelings, zonder er echt over na te denken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |