Twee opties, dwangbuis of medicijnen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
En iemand met een enorm hoog iq, een buitengewoon hoog empathisch vermogen ( lees EQ) en ADHD ? Wat moeten we daarmee? Ben ik heel erg benieuwd naar jouw antwoord
Schijnt zo te kunnen zijn, Maar zou een vrouw van ca 30 jaar daar al niet aan gewerkt hebben?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet altijd, maar ik geloof dat het wel vaker voorkomt ja.
Vooral omdat ze op een heel ander 'niveau' zitten dan leeftijdsgenoten en daarom niet goed mee kunnen komen. Soms ook in combinatie met een pestverleden omdat ze 'anders' zijn. Maar niet altijd.
Maar wel knettergek.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:29 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Hoezo
Ze is niet ziek of wat dan ook..
Nou ja, wat een generalisatie is dit danquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het verschil zit hem in IQ en EQ
iemand met een hoog IQ heeft meestal een lager dan gemiddelde EQ.
kudt!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Twee opties, dwangbuis of medicijnen?
Fipo!![]()
Die branden ze nu dicht, doen ze ook met bloedneuzen die niet willen stoppenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een arts in het huis omdat Moniek d'r traanbuis maar niet wil opdrogen?
Jammer dan van die ADHD.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
En iemand met een enorm hoog iq, een buitengewoon hoog empathisch vermogen ( lees EQ) en ADHD ? Wat moeten we daarmee? Ben ik heel erg benieuwd naar jouw antwoord
wat een aandacht allemaal voor Remiquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een arts in het huis omdat Moniek d'r traanbuis maar niet wil opdrogen?
Dat is een goeie vraagquote:
Dat is het eigenlijk helemaal nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:31 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Nou ja, wat een generalisatie is dit dan
Als ouder moet je toch je ogen uit je kop schamen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:32 schreef Unstoppable het volgende:
Na het zien van de beelden zou ik als ik Maik was zorgen dat ik ver uit de buurt bleef van dat hysterische wijf. Zijn vaak van die types die gaan dreigen zichzelf wat aan te doen als je genoeg van ze hebt enzo
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:33 schreef Kwaliteit het volgende:
Nee dat was ikmoest even wat uitproberen
Trusten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:33 schreef Ceetje.. het volgende:
fok!kertjes, ik ga mijn bedje opzoeken, van dat oog wordt ik ook niet vrolijk, en op die geluidstoestand krijg ik nu de secret story tune te horen. Hoor het morgen allemaal wel (of lees in de krant dat de stekker eruit is getrokken)
Truste allemaal
Komop zeg!!! EQ = niet persé empathische vermogen???? volgens elke wetenschappelijke redenering is het empatische vermogen, het vermogen je in te leven en dus te participeren met andermans, geluk, verdriet en boosheid juist het EQquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom had net5 haar apart moeten nemen? Omdat ze verdrietig is om het vertrek van Maik?
Als ze morgen nog huilt, dán is daar reden toe....lijkt me. Huilen ga je niet dood aan toch.
Ik hoorde net ook al wat muisklikken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:33 schreef Kwaliteit het volgende:
Nee dat was ikmoest even wat uitproberen
slaap wel en biss morgenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:33 schreef Ceetje.. het volgende:
fok!kertjes, ik ga mijn bedje opzoeken, van dat oog wordt ik ook niet vrolijk, en op die geluidstoestand krijg ik nu de secret story tune te horen. Hoor het morgen allemaal wel (of lees in de krant dat de stekker eruit is getrokken)
Truste allemaal
Niet als ze iets van borderline heeft....maar als dat zo is zal ze wel geen diagnose hebben, want dan was ze nooit in dat huis gekomen. Daarom betwijfel ik dat het borderline is, maar er komen érg veel dingen overeen. Gezond iig niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:31 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Schijnt zo te kunnen zijn, Maar zou een vrouw van ca 30 jaar daar al niet aan gewerkt hebben?
Truste... ik blijf naar een lege keukentafel kijken tot mijn uur om isquote:
Laat ik aan jou over.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop zeg!!! EQ = niet persé empathische vermogen???? volgens elke wetenschappelijke redenering is het empatische vermogen, het vermogen je in te leven en dus te participeren met andermans, geluk, verdriet en boosheid juist het EQ![]()
Doe eens gek!
Je reageert op verkeerde post? Ik bedoelde dat EQ ook met emotionele stabiliteit te maken heeft bijvoorbeeld, en niet alleen met empathie, dat klopt toch? *zoekt het naquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop zeg!!! EQ = niet persé empathische vermogen???? volgens elke wetenschappelijke redenering is het empatische vermogen, het vermogen je in te leven en dus te participeren met andermans, geluk, verdriet en boosheid juist het EQ![]()
Doe eens gek!
als er zoiets was had je dat nu al echt wel gehoord op de gele vogel!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:34 schreef MightyDude het volgende:
Dus er is een dokter in het huis
De streamlocks gaan er pas af als alles is opgelost en de bewoners mogen er niet over praten?
Krijgen we dan weer van die falende taferelen toen ze niet mochten praten over dat het geheim van alex was geraden?![]()
7gfzdQquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:35 schreef 08gnoT. het volgende:
Heeft iemand een yellowbirdcode? Ik heb de laatste 2 COS'sen doorgekeken maar niks gezien zo snel
B9KtRz maar blijkt ip-adres te checken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:35 schreef 08gnoT. het volgende:
Heeft iemand een yellowbirdcode? Ik heb de laatste 2 COS'sen doorgekeken maar niks gezien zo snel
Maar wel een nieuw geheim dus.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:34 schreef MightyDude het volgende:
De streamlocks gaan er pas af als alles is opgelost en de bewoners mogen er niet over praten?
Ze hebben het gefixtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:35 schreef 08gnoT. het volgende:
Wie is Bert Nijland en moeten wij die geloven?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:36 schreef MargrietV het volgende:
Bert Nijland
De mensen van de regie zijn in huis en de bewoners zijn woedend dat ze niet ingrepen bij moniek en ze willen uitleg.Ook Sofia is razend op de regie.De cams gaan pas weer tegen 4 uur aan dus als je tot 4 uur de tijd hebt dan mag je kijken
Of... misschien plaats ze heel erg dingen buiten zichzelf, een adhd trekje maar ook een pdnos trekje, en een trekje van bepaalde vormen van autisme ( die ik nu niet doe typen om verveeldheid te voorkomen)quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet als ze iets van borderline heeft....maar als dat zo is zal ze wel geen diagnose hebben, want dan was ze nooit in dat huis gekomen. Daarom betwijfel ik dat het borderline is, maar er komen érg veel dingen overeen. Gezond iig niet.
kom op fokkers, als ze echt boos waren denk je dat we nu dan niks gehoord hadden ?!!?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:37 schreef md89 het volgende:
[..]
Wie is Bert Nijland en moeten wij die geloven?
Ik zeg, zoek het even naquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je reageert op verkeerde post? Ik bedoelde dat EQ ook met emotionele stabiliteit te maken heeft bijvoorbeeld, en niet alleen met empathie, dat klopt toch? *zoekt het na
Ik hoorde Mo, en Sharon toen over iets 'verbranden' ?
Gaat weer lekker danquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:34 schreef MightyDude het volgende:
Krijgen we dan weer van die falende taferelen toen ze niet mochten praten over dat het geheim van alex was geraden?![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:36 schreef MargrietV het volgende:
Bert Nijland
De mensen van de regie zijn in huis en de bewoners zijn woedend dat ze niet ingrepen bij moniek en ze willen uitleg.Ook Sofia is razend op de regie.De cams gaan pas weer tegen 4 uur aan dus als je tot 4 uur de tijd hebt dan mag je kijken
Wat ben jij snel met je caps en commentaar Compliment !quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:37 schreef Unstoppable het volgende:
Zat vanavond trouwens die liveshow te kijken (toevallig, check de uitzendingen nooit). Zij zo helemaal in paniek wegrennen, vol op haar muil, hysterisch jankend. Dus ik![]()
![]()
![]()
Rest van de familie helemaal![]()
Hóe ingrijpen dan? Dat ze met iemand kan praten? Dat kunnen medebewoners toch ook. Als Monique een psych wil spreken, kan ze dat toch aangeven in de kvdw? En waarom dan 4 streams op streamlock. Dan kunnen de andere 2 streams toch gewoon? Ik vind het raar hoor.quote:Bert Nijland
Nee, Big Bird is yellow birdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:39 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ik zal Pino effe een belletje geven.
Ik snap die streamlock helemaal niet zo. Dus iemand zit in die kamer, boeiuh, zet dan lekker een andere cam opquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hóe ingrijpen dan? Dat ze met iemand kan praten? Dat kunnen medebewoners toch ook. Als Monique een psych wil spreken, kan ze dat toch aangeven in de kvdw? En waarom dan 4 streams op streamlock. Dan kunnen de andere 2 streams toch gewoon? Ik vind het raar hoor.
Helemaal in een programma als deze hoort het er een beetje bij. Ik vind ook dat ze wel heel lang overstuur was, maar dat mag toch wel een nachtje?
wat was het laatste wat in beld was dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:38 schreef callie59 het volgende:
er zat helemaal geen boosheid aan te komen vlak voordat de streams uit gingen.
grote onzin dus.
Jij bent normaal en gemiddeld.. Mo niet.. no offencequote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hóe ingrijpen dan? Dat ze met iemand kan praten? Dat kunnen medebewoners toch ook. Als Monique een psych wil spreken, kan ze dat toch aangeven in de kvdw? En waarom dan 4 streams op streamlock. Dan kunnen de andere 2 streams toch gewoon? Ik vind het raar hoor.
Helemaal in een programma als deze hoort het er een beetje bij. Ik vind ook dat ze wel heel lang overstuur was, maar dat mag toch wel een nachtje?
ja weet ik maar blue bird is het beroemde broertje van yellowbird dus die moet dat wel effe kunnen regelen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:41 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee, Big Bird is yellow bird
Anders was het blue bird
En zijn naam is dan Big bird, en niet Pino.quote:
Ja dat was wel erg dramatisch.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:37 schreef Unstoppable het volgende:
Zat vanavond trouwens die liveshow te kijken (toevallig, check de uitzendingen nooit). Zij zo helemaal in paniek wegrennen, vol op haar muil, hysterisch jankend. Dus ik![]()
![]()
![]()
Rest van de familie helemaal![]()
En dan met zoveel bewoners om haar heen, wat moesten ze dan verder nog doen? Buiten een slaapmiddeltje geven miss. Ik heb de indruk dat er mensen in dat huis zitten, die het format totaal niet begrijpenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij schreef dat ie bij net5 werkte en contact had met portugal.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:42 schreef Leandra het volgende:
Als je Bert Nijland en Secret Story googlet dan staat dit topic bovenaan....
Ben benieuwd of Bert werkelijk wat weet of dat hij ook maar wat hersenspinsels het net opgooit.
Dus het dokter bericht is gewoon bullshit ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:42 schreef Leandra het volgende:
Als je Bert Nijland en Secret Story googlet dan staat dit topic bovenaan....
Ben benieuwd of Bert werkelijk wat weet of dat hij ook maar wat hersenspinsels het net opgooit.
ja maar je hebt overstuur en overstuurquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wellicht is het een alziend oog. Schopje TRU/BNW?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:43 schreef MightyDude het volgende:
[..]
Dus het dokter bericht is gewoon bullshit ?
Ondertussen kijken we al 55 minuutjes na het oog
Mo is zwakbegaafdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij bent normaal en gemiddeld.. Mo niet.. no offence![]()
Lijkt me sterk dat ene bertus nijland zomaar mag vertellen wat er gebeurd, dan is een streamlock ook overbodig denk ik.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Hij schreef dat ie bij net5 werkte en contact had met portugal.
Maar het kan ook LS zijn.of zo iets
Ja het kan idd met nog meer dingen te maken hebben. Stemmingswisselingen en labiliteit zijn kenmerkend voor borderline, maar dat zegt niets natuurlijk. Ik snap waar je op doelt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Of... misschien plaats ze heel erg dingen buiten zichzelf, een adhd trekje maar ook een pdnos trekje, en een trekje van bepaalde vormen van autisme ( die ik nu niet doe typen om verveeldheid te voorkomen)
Dan kan ze dus nog steeds hoogbegaafd zijn
Dat weet ik niet, maar wat Coos al zegt: Het kan ook LS zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:43 schreef MightyDude het volgende:
[..]
Dus het dokter bericht is gewoon bullshit ?
En je hebt geen stilstaand beeld ?quote:
Niet naar een oog hoor voornamelijk een lege keukentafel. Sharon wil iets hard hebben in de keuken, mogelijk een ei, en wordt door Jo hierbij geholpen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:43 schreef MightyDude het volgende:
[..]
LS?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar wat Coos al zegt: Het kan ook LS zijn
Andere bewoners wel dan ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
[..]
Zo bedoelde ik het nietIk denk dat ze Mo niet genoeg onderzocht hebben
nope, ze lopen heen en weerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:46 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En je hebt geen stilstaand beeld ?
Empathisch begaafd kan ook zijn je goed in kunnen voelen wat de ander voelt maar automatsch andermans ding sterker aantrekken dan diegene! Positief in het leven staan is een doddoener.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja het kan idd met nog meer dingen te maken hebben. Stemmingswisselingen en labiliteit zijn kenmerkend voor borderline, maar dat zegt niets natuurlijk. Ik snap waar je op doelt.
Overigens over dat EQ stond wel iets over 'optimistisch in het leven staan'. Dat kan niet als je emotioneel labiel bent, dus het heeft er wel mee te maken op die manier. Maar empathie is de belangrijkste factor ja.Al zegt empathie niet dat je goed met mensen om kan gaan, je kan ze wel goed begrijpen.
Mja hoe dan ook, Monique heeft het zwaar.
Duidelijk geen ei, moet ieder kwartier omgedraaid worden. ?!?!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet naar een oog hoor voornamelijk een lege keukentafel. Sharon wil iets hard hebben in de keuken, mogelijk een ei, en wordt door Jo hierbij geholpen.
slaap wel !quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:47 schreef kahaarin het volgende:
Welterusten, geen zin om hier tot 4 uur te zitten.
![]()
![]()
![]()
Die 360 cam zijn toch bewegende beelden?quote:
Night Night.... zit mijn uurtje uit en ga dan ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:47 schreef kahaarin het volgende:
Welterusten, geen zin om hier tot 4 uur te zitten.
![]()
![]()
![]()
Jij kent mij helemaal niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij bent normaal en gemiddeld.. Mo niet.. no offence![]()
Alleen een soort ruis? Of is dat normaal?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:48 schreef Kwaliteit het volgende:
Nogmaals 360 livestream geluid op http://www.spixfm.nl:8000/sstnl.m3u
Ik zou mijn zegenen tellen met gemiddeld. Maargoed als je speciaal wil zijn dan roep je het maar heurquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij kent mij helemaal niet.
Waar zeg ik dat Mo gemiddeld is. Ik bedoel alleen dat ze overstuur is en naar huis wil, verder niet.
Ik zie een markt.quote:
Ja klopt, maar had die dingen toevallig niet geinstalleerd.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:47 schreef bb2 het volgende:
[..]
Die 360 cam zijn toch bewegende beelden?
Die kun je op net zo'n manier streamen hoor (mits je verbinding het trekt)
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:50 schreef paddy het volgende:
Hoe hebben de bewoners verder nog op de terugkomst van Alex gereageerd?
Daar ging het me niet om, maar je moet niet zomaar dingen gaan roepen over mij.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zou mijn zegenen tellen met gemiddeld. Maargoed als je speciaal wil zijn dan roep je het maar heur
tja.. tijd om dag te zeggen.. tijd om dag te zeggenquote:
Ja.... ik moest ook al zo lachen toen ik ergens een "welkom op FOK!" van een newbie aan een oldbie lasquote:
Ik denk dat het tijd is om de discussie te stoppen of in een ander topic verder te doenquote:
Dus je bent niet gemiddeld niet hoogbegaafd.. wat wil je nu?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar ging het me niet om, maar je moet niet zomaar dingen gaan roepen over mij.
Ja, ik heb alleen Gerard hem nog zien begroeten en nog gepost dat ik blij was, en toen moest ik wegquote:
Ik heb helemaal niet gezegd of ik gemiddeld of hoogbegaafd ben...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus je bent niet gemiddeld niet hoogbegaafd.. wat wil je nu?
Einde discussie eigenlijk, want hierna gaat het ugly worden!
Slaap fijn!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:53 schreef Kwaliteit het volgende:
ik ga wel een beeld-livestream voor jullie maken.
momentje geduld
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wie verstandig is wil dat idd niet....
't is niet dat we het over iets beters kunnen hebben zonder streams.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:53 schreef schommelstoel het volgende:
Stop met de discussie mensen, of maak een topic ergens anders.
let's talk about sex....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
't is niet dat we het over iets beters kunnen hebben zonder streams.
Alleen wil ik niet langer deelnemen aan deze discussie. Dus ik zou zeggen slaap fijn!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
we kunnen een praatgroep opzetten om te discusseren over de kleur van dat oog, servio vind een bruin oog mooier zeggen ze...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vertel.. er klopt iets niet aan!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:54 schreef MightyDude het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen het patroon van het oog door![]()
Jawel, tussen gemiddeld en hoogbegaafd zit begaafd.quote:
En daarom ben je nu dus nog wakker om dat te melden.quote:
Als ik niet al getrouwd was had ik je nu ws ten huwelijk gevraagd!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jawel, tussen gemiddeld en hoogbegaafd zit begaafd.
Maar wat voor term je er ook aan geeft (al dan niet na het behalen van een score op een IQ-test) heb je er geen bal aan.
Miepen over het feit dat je gemiddeld genoemd wordt als er normaal bedoeld wordt getuigt overigens van weinig begaafdheid.
Ik had groen wel vet gevonden. Of een beter contrast met de achtergrond. Een neutrale achtergrond en felle kleur oog ofzo.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:54 schreef toxikon het volgende:
[..]
we kunnen een praatgroep opzetten om te discusseren over de kleur van dat oog, servio vind een bruin oog mooier zeggen ze...
Kan iemand uitleg geven want ik was die newbie hiero en snap het niet, moet je je als newbie laten fokken en niets terug zeggenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja.... ik moest ook al zo lachen toen ik ergens een "welkom op FOK!" van een newbie aan een oldbie las
Dan heb je nog niet helemaal door hoe de knopjes werken
indoctrinatie met 4 cams tegelijkertijd.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:56 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
.
Damn, ik ga er nog serieus op in ook..
We kunnen altijd aan Jurien vragen of hij hem uitnodigt. Die gaat hem van de week sowieso zien in de studio. (Mits ze de stekker er niet uitgetrokken hebben inmiddels..)quote:
Als ik al niet van een andere FOK!ker hield had ik direct "ja" gezegdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als ik niet al getrouwd was had ik je nu ws ten huwelijk gevraagd!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:58 schreef Day het volgende:
Ik ben zo blij dat ik niet voor streams betaal!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:58 schreef Day het volgende:
Jurien is ook al een poosje niet geweest toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:58 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
We kunnen altijd aan Jurien vragen of hij hem uitnodigt. Die gaat hem van de week sowieso zien in de studio. (Mits ze de stekker er niet uitgetrokken hebben inmiddels..)
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:59 schreef Kwaliteit het volgende:
Mensen ik kreeg een blauw scherm
maar de beeld-stream komt er binnen 2 minuten aan
Gewoon lekker jezelf zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:57 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
Kan iemand uitleg geven want ik was die newbie hiero en snap het niet, moet je je als newbie laten fokken en niets terug zeggen![]()
![]()
Welke discussie? Meer beweringen van jouw kant over mij die nergens op sloegen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Alleen wil ik niet langer deelnemen aan deze discussie. Dus ik zou zeggen slaap fijn!
HYPNOSE, dat is het. We worden gewoon domweg gehypnotiseerd om ons rls-verslaafd te houden!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:58 schreef toxikon het volgende:
[..]
indoctrinatie met 4 cams tegelijkertijd.
Ik had al een harde reset verwachtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:59 schreef Kwaliteit het volgende:
Mensen ik kreeg een blauw scherm
maar de beeld-stream komt er binnen 2 minuten aan
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jawel, tussen gemiddeld en hoogbegaafd zit begaafd.
Maar wat voor term je er ook aan geeft (al dan niet na het behalen van een score op een IQ-test) heb je er geen bal aan.
Miepen over het feit dat je gemiddeld genoemd wordt als er normaal bedoeld wordt getuigt overigens van weinig begaafdheid.
K.L.A.P.L.O.P.E.R.!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:58 schreef Day het volgende:
Je zult hier maar voor betalen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:58 schreef Day het volgende:
Had 'm alleen aan kwaliteit gegeven. Die baas streamt het tenminste nog naar de rest van teh interwebz.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:01 schreef xTamaratJj het volgende:
Voor mensen die nog een yellowbird code willen
knBMfG
Nee, ik kijk via UPC!quote:
Doet niks hierquote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:01 schreef xTamaratJj het volgende:
Voor mensen die nog een yellowbird code willen
knBMfG
slaap welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:02 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Nou ik ga hoor. moet even over slapen of ik nog door ga met kijken. Welterusten allemaal!!![]()
![]()
![]()
K.L.A.P.L.O.P.E.R.!!!quote:
ja enof we even willen bukken en ons mond willen houdenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:03 schreef NotYou het volgende:
Als je hiervoor betaalt ben je wel echt noob. De baas van net5 geeft zelf aan dat al het boeiends toch niet via de streams zichtbaar zal zijn; hij moet tenslotte ook een programma maken.
Heb je het nu over mij?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:55 schreef Leandra het volgende:
LUL! We hadden nog 2 maanden om RUUDpuntNL kunnen lachen !!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:03 schreef NotYou het volgende:
Als je hiervoor betaalt ben je wel echt noob. De baas van net5 geeft zelf aan dat al het boeiends toch niet via de streams zichtbaar zal zijn; hij moet tenslotte ook een programma maken.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:04 schreef Gert het volgende:
Onbegrijpelijk.
Maar het is ook bedtijd. Doei.
Interpunctie, Leandra mag er wel eens gebruik van gaan maken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb je het nu over mij?
Ik volg het allemaal niet zo makkelijk met dit trage inet () maar zo ja, waar miep ik dan? Want het ging me er niet om hoe hij me noemde, maar dat hij me niet kent en dus geen reden heeft om zulke uitspraken te doen.
![]()
En verder zal ik het er niet meer over hebben.
Je moet alles een keer proberen toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:05 schreef Day het volgende:
Er is nog nooit zo'n lange SL geweest, toch? (bij SST dan)
Nouja volgens mij elke keer dat jij je pms hebt is er een SL zolang...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:05 schreef Day het volgende:
Er is nog nooit zo'n lange SL geweest, toch? (bij SST dan)
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:05 schreef Kwaliteit het volgende:
werkt deze stream??
mms://www.spixtv.nl:8080/live
of
http://www.spixtv.nl:8080/live
voor windows media player
In VLC niet veel..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:05 schreef Kwaliteit het volgende:
werkt deze stream??
of
Ongelooflijke held! Gerard! Baas!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:05 schreef Kwaliteit het volgende:
werkt deze stream??
of
moment ik verander even ietsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:05 schreef Kwaliteit het volgende:
werkt deze stream??
of
yeahhhhh werkt !! Super thanksquote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:05 schreef Kwaliteit het volgende:
werkt deze stream??
of
ja win werktquote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:05 schreef Kwaliteit het volgende:
werkt deze stream??
of
Werkt, maar jouw desktop icons staan rechts.. ongelooflijke n00b!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:05 schreef Kwaliteit het volgende:
werkt deze stream??
of
K.L.A.P.L.O.P.E.R.!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ongelooflijke held! Gerard! Baas!
quote:
Baasquote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:05 schreef Kwaliteit het volgende:
werkt deze stream??
of
met windows 7 werkt dat helaas niet zo makkelijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:10 schreef Kliertje41 het volgende:
ff op stop drukken en weer play dan werkt ie weer
Echt wel!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:11 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
met windows 7 werkt dat helaas niet zo makkelijk
Oh die heb ik dan ook nie ik heb vistaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:11 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
met windows 7 werkt dat helaas niet zo makkelijk
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:12 schreef Kwaliteit het volgende:
hoppa!
live
mms://www.spixfm.nl:8080/live
of
http://www.spixfm.nl:8080/live
Super soepel gaat hij nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:12 schreef Kwaliteit het volgende:
hoppa!
live
of
Zou goed kunnen zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:13 schreef toxikon het volgende:
Volgens mij hebben de bewoners effe stream v rij gekregen om bij te komen van de emoties (proest)
Je vraagt nu ook behoorlijk wat processing power van je pc.quote:
komt door manycam, daarmee 'cap' ik het beeld, en daar zit ook al een behoorlijke vertraging in voor het beeldquote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:15 schreef bb2 het volgende:
[..]
Je vraagt nu ook behoorlijk wat processing power van je pc.
Ik weet niet waar je op draait
Bij mij 5% maar hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:15 schreef bb2 het volgende:
[..]
Je vraagt nu ook behoorlijk wat processing power van je pc.
Ik weet niet waar je op draait
Ik heb het ooit eens gedaan met een programma dat super mooi en snel was, maar ik weet niet meer hoe dat programma heettequote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:16 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
komt door manycam, daarmee 'cap' ik het beeld, en daar zit ook al een behoorlijke vertraging in voor het beeld
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:12 schreef Kwaliteit het volgende:
hoppa!
live
of
krijg het niet in IE en ook niet in FF
helaas
bronquote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:20 schreef versabommie het volgende:
Even serieus.. maar zien jullie nu net ook op de streams dat Joanna een vuistslag doet uitdelen aan Sofia???
Jezus!
ja en nu proberen ze met zn allen de vuist van joanna uit haar poepgat te krijgenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:20 schreef versabommie het volgende:
Even serieus.. maar zien jullie nu net ook op de streams dat Joanna een vuistslag doet uitdelen aan Sofia???
Jezus!
Helaas pindakaasquote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:23 schreef avb87 het volgende:
Op verzoek van SBS GROEP NEDERLAND heb ik de streams offline moeten halen.
Ze zeggen dat ik inbreuk maak op
Artikel 1 van de Auteurswet van 1912 en artikel 1 van de Wet van 30 juni 1994 betreffende het computerwerk
mvg. hole1988
serieus? hoe hebben ze je benaderd?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:23 schreef avb87 het volgende:
Artikel 1 van de Auteurswet van 1912 en artikel 1 van de Wet van 30 juni 1994 betreffende het computerwerk
mvg. hole1988
Welja ze willen echt programma de nek omdraaienquote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:23 schreef avb87 het volgende:
mvg. hole1988
ja ik ga echt niet via de site kijkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:25 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Welja ze willen echt programma de nek omdraaien
Ach, daar heb ik ook geen last van reclamesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:26 schreef toxikon het volgende:
[..]
ja ik ga echt niet via de site kijken
Mij zijn ze ook kwijt dan, niet dat ze dan wat missen maar goed, mond op mond reklame is de eerste verdienstequote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:26 schreef toxikon het volgende:
[..]
ja ik ga echt niet via de site kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |