Twee opties, dwangbuis of medicijnen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
En iemand met een enorm hoog iq, een buitengewoon hoog empathisch vermogen ( lees EQ) en ADHD ? Wat moeten we daarmee? Ben ik heel erg benieuwd naar jouw antwoord
Schijnt zo te kunnen zijn, Maar zou een vrouw van ca 30 jaar daar al niet aan gewerkt hebben?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet altijd, maar ik geloof dat het wel vaker voorkomt ja.
Vooral omdat ze op een heel ander 'niveau' zitten dan leeftijdsgenoten en daarom niet goed mee kunnen komen. Soms ook in combinatie met een pestverleden omdat ze 'anders' zijn. Maar niet altijd.
Maar wel knettergek.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:29 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Hoezo
Ze is niet ziek of wat dan ook..
Nou ja, wat een generalisatie is dit danquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het verschil zit hem in IQ en EQ
iemand met een hoog IQ heeft meestal een lager dan gemiddelde EQ.
kudt!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Twee opties, dwangbuis of medicijnen?
Fipo!![]()
Die branden ze nu dicht, doen ze ook met bloedneuzen die niet willen stoppenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een arts in het huis omdat Moniek d'r traanbuis maar niet wil opdrogen?
Jammer dan van die ADHD.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
En iemand met een enorm hoog iq, een buitengewoon hoog empathisch vermogen ( lees EQ) en ADHD ? Wat moeten we daarmee? Ben ik heel erg benieuwd naar jouw antwoord
wat een aandacht allemaal voor Remiquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een arts in het huis omdat Moniek d'r traanbuis maar niet wil opdrogen?
Dat is een goeie vraagquote:
Dat is het eigenlijk helemaal nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:31 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Nou ja, wat een generalisatie is dit dan
Als ouder moet je toch je ogen uit je kop schamen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:32 schreef Unstoppable het volgende:
Na het zien van de beelden zou ik als ik Maik was zorgen dat ik ver uit de buurt bleef van dat hysterische wijf. Zijn vaak van die types die gaan dreigen zichzelf wat aan te doen als je genoeg van ze hebt enzo
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:33 schreef Kwaliteit het volgende:
Nee dat was ikmoest even wat uitproberen
Trusten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:33 schreef Ceetje.. het volgende:
fok!kertjes, ik ga mijn bedje opzoeken, van dat oog wordt ik ook niet vrolijk, en op die geluidstoestand krijg ik nu de secret story tune te horen. Hoor het morgen allemaal wel (of lees in de krant dat de stekker eruit is getrokken)
Truste allemaal
Komop zeg!!! EQ = niet persé empathische vermogen???? volgens elke wetenschappelijke redenering is het empatische vermogen, het vermogen je in te leven en dus te participeren met andermans, geluk, verdriet en boosheid juist het EQquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom had net5 haar apart moeten nemen? Omdat ze verdrietig is om het vertrek van Maik?
Als ze morgen nog huilt, dán is daar reden toe....lijkt me. Huilen ga je niet dood aan toch.
Ik hoorde net ook al wat muisklikken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:33 schreef Kwaliteit het volgende:
Nee dat was ikmoest even wat uitproberen
slaap wel en biss morgenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:33 schreef Ceetje.. het volgende:
fok!kertjes, ik ga mijn bedje opzoeken, van dat oog wordt ik ook niet vrolijk, en op die geluidstoestand krijg ik nu de secret story tune te horen. Hoor het morgen allemaal wel (of lees in de krant dat de stekker eruit is getrokken)
Truste allemaal
Niet als ze iets van borderline heeft....maar als dat zo is zal ze wel geen diagnose hebben, want dan was ze nooit in dat huis gekomen. Daarom betwijfel ik dat het borderline is, maar er komen érg veel dingen overeen. Gezond iig niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:31 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Schijnt zo te kunnen zijn, Maar zou een vrouw van ca 30 jaar daar al niet aan gewerkt hebben?
Truste... ik blijf naar een lege keukentafel kijken tot mijn uur om isquote:
Laat ik aan jou over.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop zeg!!! EQ = niet persé empathische vermogen???? volgens elke wetenschappelijke redenering is het empatische vermogen, het vermogen je in te leven en dus te participeren met andermans, geluk, verdriet en boosheid juist het EQ![]()
Doe eens gek!
Je reageert op verkeerde post? Ik bedoelde dat EQ ook met emotionele stabiliteit te maken heeft bijvoorbeeld, en niet alleen met empathie, dat klopt toch? *zoekt het naquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop zeg!!! EQ = niet persé empathische vermogen???? volgens elke wetenschappelijke redenering is het empatische vermogen, het vermogen je in te leven en dus te participeren met andermans, geluk, verdriet en boosheid juist het EQ![]()
Doe eens gek!
als er zoiets was had je dat nu al echt wel gehoord op de gele vogel!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:34 schreef MightyDude het volgende:
Dus er is een dokter in het huis
De streamlocks gaan er pas af als alles is opgelost en de bewoners mogen er niet over praten?
Krijgen we dan weer van die falende taferelen toen ze niet mochten praten over dat het geheim van alex was geraden?![]()
7gfzdQquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:35 schreef 08gnoT. het volgende:
Heeft iemand een yellowbirdcode? Ik heb de laatste 2 COS'sen doorgekeken maar niks gezien zo snel
B9KtRz maar blijkt ip-adres te checken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:35 schreef 08gnoT. het volgende:
Heeft iemand een yellowbirdcode? Ik heb de laatste 2 COS'sen doorgekeken maar niks gezien zo snel
Maar wel een nieuw geheim dus.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:34 schreef MightyDude het volgende:
De streamlocks gaan er pas af als alles is opgelost en de bewoners mogen er niet over praten?
Ze hebben het gefixtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:35 schreef 08gnoT. het volgende:
Wie is Bert Nijland en moeten wij die geloven?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:36 schreef MargrietV het volgende:
Bert Nijland
De mensen van de regie zijn in huis en de bewoners zijn woedend dat ze niet ingrepen bij moniek en ze willen uitleg.Ook Sofia is razend op de regie.De cams gaan pas weer tegen 4 uur aan dus als je tot 4 uur de tijd hebt dan mag je kijken
Of... misschien plaats ze heel erg dingen buiten zichzelf, een adhd trekje maar ook een pdnos trekje, en een trekje van bepaalde vormen van autisme ( die ik nu niet doe typen om verveeldheid te voorkomen)quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet als ze iets van borderline heeft....maar als dat zo is zal ze wel geen diagnose hebben, want dan was ze nooit in dat huis gekomen. Daarom betwijfel ik dat het borderline is, maar er komen érg veel dingen overeen. Gezond iig niet.
kom op fokkers, als ze echt boos waren denk je dat we nu dan niks gehoord hadden ?!!?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:37 schreef md89 het volgende:
[..]
Wie is Bert Nijland en moeten wij die geloven?
Ik zeg, zoek het even naquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je reageert op verkeerde post? Ik bedoelde dat EQ ook met emotionele stabiliteit te maken heeft bijvoorbeeld, en niet alleen met empathie, dat klopt toch? *zoekt het na
Ik hoorde Mo, en Sharon toen over iets 'verbranden' ?
Gaat weer lekker danquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:34 schreef MightyDude het volgende:
Krijgen we dan weer van die falende taferelen toen ze niet mochten praten over dat het geheim van alex was geraden?![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:36 schreef MargrietV het volgende:
Bert Nijland
De mensen van de regie zijn in huis en de bewoners zijn woedend dat ze niet ingrepen bij moniek en ze willen uitleg.Ook Sofia is razend op de regie.De cams gaan pas weer tegen 4 uur aan dus als je tot 4 uur de tijd hebt dan mag je kijken
Wat ben jij snel met je caps en commentaar Compliment !quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:37 schreef Unstoppable het volgende:
Zat vanavond trouwens die liveshow te kijken (toevallig, check de uitzendingen nooit). Zij zo helemaal in paniek wegrennen, vol op haar muil, hysterisch jankend. Dus ik![]()
![]()
![]()
Rest van de familie helemaal![]()
Hóe ingrijpen dan? Dat ze met iemand kan praten? Dat kunnen medebewoners toch ook. Als Monique een psych wil spreken, kan ze dat toch aangeven in de kvdw? En waarom dan 4 streams op streamlock. Dan kunnen de andere 2 streams toch gewoon? Ik vind het raar hoor.quote:Bert Nijland
Nee, Big Bird is yellow birdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:39 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ik zal Pino effe een belletje geven.
Ik snap die streamlock helemaal niet zo. Dus iemand zit in die kamer, boeiuh, zet dan lekker een andere cam opquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hóe ingrijpen dan? Dat ze met iemand kan praten? Dat kunnen medebewoners toch ook. Als Monique een psych wil spreken, kan ze dat toch aangeven in de kvdw? En waarom dan 4 streams op streamlock. Dan kunnen de andere 2 streams toch gewoon? Ik vind het raar hoor.
Helemaal in een programma als deze hoort het er een beetje bij. Ik vind ook dat ze wel heel lang overstuur was, maar dat mag toch wel een nachtje?
wat was het laatste wat in beld was dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:38 schreef callie59 het volgende:
er zat helemaal geen boosheid aan te komen vlak voordat de streams uit gingen.
grote onzin dus.
Jij bent normaal en gemiddeld.. Mo niet.. no offencequote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hóe ingrijpen dan? Dat ze met iemand kan praten? Dat kunnen medebewoners toch ook. Als Monique een psych wil spreken, kan ze dat toch aangeven in de kvdw? En waarom dan 4 streams op streamlock. Dan kunnen de andere 2 streams toch gewoon? Ik vind het raar hoor.
Helemaal in een programma als deze hoort het er een beetje bij. Ik vind ook dat ze wel heel lang overstuur was, maar dat mag toch wel een nachtje?
ja weet ik maar blue bird is het beroemde broertje van yellowbird dus die moet dat wel effe kunnen regelen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:41 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee, Big Bird is yellow bird
Anders was het blue bird
En zijn naam is dan Big bird, en niet Pino.quote:
Ja dat was wel erg dramatisch.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:37 schreef Unstoppable het volgende:
Zat vanavond trouwens die liveshow te kijken (toevallig, check de uitzendingen nooit). Zij zo helemaal in paniek wegrennen, vol op haar muil, hysterisch jankend. Dus ik![]()
![]()
![]()
Rest van de familie helemaal![]()
En dan met zoveel bewoners om haar heen, wat moesten ze dan verder nog doen? Buiten een slaapmiddeltje geven miss. Ik heb de indruk dat er mensen in dat huis zitten, die het format totaal niet begrijpenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij schreef dat ie bij net5 werkte en contact had met portugal.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:42 schreef Leandra het volgende:
Als je Bert Nijland en Secret Story googlet dan staat dit topic bovenaan....
Ben benieuwd of Bert werkelijk wat weet of dat hij ook maar wat hersenspinsels het net opgooit.
Dus het dokter bericht is gewoon bullshit ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:42 schreef Leandra het volgende:
Als je Bert Nijland en Secret Story googlet dan staat dit topic bovenaan....
Ben benieuwd of Bert werkelijk wat weet of dat hij ook maar wat hersenspinsels het net opgooit.
ja maar je hebt overstuur en overstuurquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wellicht is het een alziend oog. Schopje TRU/BNW?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:43 schreef MightyDude het volgende:
[..]
Dus het dokter bericht is gewoon bullshit ?
Ondertussen kijken we al 55 minuutjes na het oog
Mo is zwakbegaafdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij bent normaal en gemiddeld.. Mo niet.. no offence![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |