Haha ik ook!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:50 schreef MightyDude het volgende:
Wat is dit ?
Word maik het huis ingebracht?
Word Mo getroost door iets?
Ik wil weten wat er nu gebeurd
De paar kijkers die ze hebben proberen ze ook weg te jagenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:53 schreef schommelstoel het volgende:
Net5 moet leren dat ze niet de kijkers op deze manier voor de gek moeten houden.
Zijn zeker niet slim bezig daar.
Tering! Die is labiel, zeg!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, zometeen alle andere dames in tranen omdat Mo is doorgedraaid.
Lijkt het wel op.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:54 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
De paar kijkers die ze hebben proberen ze ook weg te jagen
Beetje jammer..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:55 schreef b_engeltje het volgende:
we mogen duidelijk iets niet meekrijgen
Of Monique is ontroostbaar en er is straks een ander inwisselbaar blond ding en dan loopt er een banner onderin beeld "De rol van Monique wordt vandaag gespeeld door Jacqueline".quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:54 schreef Misiuuu het volgende:
Misschien was de uitslag verkeerd en wordt servio geruild met Maik!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of Monique is ontroostbaar en er is straks een ander inwisselbaar blond ding en dan loopt er een banner onderin beeld "De rol van Monique wordt vandaag gespeeld door Jacqueline".
[..]
Of Monique is ontroostbaar en er is straks een ander inwisselbaar blond ding en dan loopt er een banner onderin beeld "De rol van Monique wordt vandaag gespeeld door Jacqueline".
Reltante!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:56 schreef Day het volgende:
Ik verwacht ook nog wel een fittie in dat huis.
Verbinding is verbroken krijg ik hoorquote:
[..]
HAHAHAHAquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of Monique is ontroostbaar en er is
straks een ander inwisselbaar blond ding en dan loopt er een banner onderin beeld "De rol van Monique wordt vandaag gespeeld door Jacqueline".
Nope. Er zitten echt een paar opgefokte gasten in dat huis.quote:
er is idd niks te zienquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:58 schreef mYsca het volgende:
Die 360 staat in de keuken en ze zijn allemaal in de slaapkamer ...
En waar zou je dat in moeten vullen dan?quote:
Ja... dat willen we godverdomme zienquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:58 schreef Day het volgende:
[..]
Nope. Er zitten echt een paar oPgefokte gasten in dat huis.
www.secretstory.nl en klik dan rechtsbovenaan op 360' graden streamquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:59 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
En waar zou je dat in moeten vullen dan?
Beeld weer terug, zit Khadaffi opeens ook in dat huisquote:
De rat! Mo kreeg zeker te veel aandacht....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:00 schreef versabommie het volgende:
Servio zal wel aan de kabels geknaagd hebben!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:01 schreef Chuckster het volgende:
dit gaat m niet meer worden, ik lees morgenochtend de streamverslagen wel, good night guys and gals!
* Chuckster gaat de KvdW nu verlaten
trustequote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:01 schreef Chuckster het volgende:
dit gaat m niet meer worden, ik lees morgenochtend de streamverslagen wel, good night guys and gals!
* Chuckster gaat de KvdW nu verlaten
Samequote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:01 schreef Kwaliteit het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik nog wel Secret Story ga volgen, de komende weken...
en ben je er al uitquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:01 schreef Kwaliteit het volgende:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:00 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
www.secretstory.nl en klik dan rechtsbovenaan op 360' graden stream
Waarom? Het spel gaat nu pas beginnen!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:01 schreef Kwaliteit het volgende:
Je zou echt nu een zaak kunnen beginnenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:02 schreef bambino82 het volgende:
ik wil mijn geld terug, heb gesmst maar zie alleen dat domme oog. dat is gewoon geldklopperij op deze manier
24 uur voor wat?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:03 schreef Mellietje19 het volgende:
Zal Monique dan toch haar 24 uur gevraagd hebben??
Beetje zwak als je het mij vraagt!!
Daar krijg je geen algeheel SL voor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:03 schreef Mellietje19 het volgende:
Zal Monique dan toch haar 24 uur gevraagd hebben??
Beetje zwak als je het mij vraagt!!
Blijft even doorzingen idd.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:03 schreef marsje82 het volgende:
Sharons stem hoor je zelfs nog als je je computer uit zet.
Zeker een aanrader, deze aflevering!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:04 schreef Banjerkanjer het volgende:
Die SL duurt wel erg lang deze keer. Ik ga maar eens de uitzending van Wie Is De Mol bekijken van deze avond.
Ik denk dat ze het nu ingesteld hebben dat er maar 1 IP op een code werktquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:04 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
vaag, zou je nu maar per 1 connectie kunnen inloggen ofzo?
Welterusten! Voor alle slapers.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:04 schreef Misiuuu het volgende:
Duurt lang..![]()
Denk ook maar dat ik ga slapen!
Slaaplekker allemaal en tot morgen :d
hehe ja belletje naar advocaat is al duurder dan het smsje, maar toch. stel dat er 10.000 mensen zijn die gesmst hebben dan verdienen ze wel een bak geld zonder dat ze de diensten leveren die ze beloofd hebben... ik zeg RADAR !!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:03 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Je zou echt nu een zaak kunnen beginnen
Ze hadden deze optie namelijk moeten uitschakelen als zij een SL hebben
B9KtRz geprobeert ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:05 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het nu ingesteld hebben dat er maar 1 IP op een code werkt
verdomme bijna vergetenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:04 schreef Banjerkanjer het volgende:
Die SL duurt wel erg lang deze keer. Ik ga maar eens de uitzending van Wie Is De Mol bekijken van deze avond.
Hebben ze geen ipadres herkenner erin gebouwd, was wel lekker makkelijk tuurlijk 1 code en allemaal kijkenquote:
en zo benje inene 1,50 kwijtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:06 schreef bollokus het volgende:
hier ook geen verbinding met het vogeltje
Baas!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:07 schreef Kwaliteit het volgende:
http://www.spixfm.nl:8000/sstnl.m3u
geluid van de 360 stream, met radio processing... (geluid harder aangestuurd, klinken de stemmen er bovenuit)
alleen niet veel te horen nu
Das ook niet slecht toch een nieuw begin ....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:07 schreef Ceetje.. het volgende:
ze zijn en masse hun koffers aan het pakken, zodra de camera's weer aan gaan, zien wij een heule nieuwe ploeg
Via de webcamsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:08 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
De rollen zijn omgedraaid, de mensen in het huis kijken nu naar ons
Faak. Zat ik net in me fakking neus te graven.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:08 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Maar je hebt wel lekker 500 in the pocket.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:07 schreef pid1961 het volgende:
Vanavond na de live-show in de studio.
Er moest nog een promotje worden opgenomen voor de live show van next week.
3 takes en het stond er op. Bart en Renate doen dat proffesioneel.
De tekst repte over 5 geheimen.
Vanuit het kamp van Philip (volgens mij) werd geroepen dat het aantal niet klopte.
Het waren R&B zelf die er heen liepen en het gesprek aangingen.
Het moesten 6 geheimen zijn. En dus 7 mensen.
Vervolgens ging de vrouw van Gerard tellen. Het moesten 8 mensen zijn.
Groot was de paniek bij de redactie achter de schermen.
Van hoeveel mensen weten we nu het geheim???
De AutoQue werd aangepast en de promo was klaar om opnieuw opgenomen te worden.
Opnieuw was het de vrouw van Gerard die aan de bel trok.8 Geheimen van 9 mensen moest het zijn.
Klopt dit??? welles nietes. Pffff wat een amateuristisch gedoe.
Uiteindelijk is de tekst weer aangepast en konden we weer op commando juichen na de shoot van weer een promootje.
Beetje jammere afsluiting van een verder heel leuke avond in de studio van Endemol.
Props voor de vele vriendelijke familie en bekenden van de deelnemers.
En props voor het presentatieduo. Ze gaven blijk van een grote betrokkenheid bij de show. Veel meer dan het team achter de schermen..
Leuk verhaal over de live-show. Klinkt inderdaad erg amateuristisch van de leiding uit.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:07 schreef pid1961 het volgende:
Vanavond na de live-show in de studio.
Er moest nog een promotje worden opgenomen voor de live show van next week.
3 takes en het stond er op. Bart en Renate doen dat proffesioneel.
De tekst repte over 5 geheimen.
Vanuit het kamp van Philip (volgens mij) werd geroepen dat het aantal niet klopte.
Het waren R&B zelf die er heen liepen en het gesprek aangingen.
Het moesten 6 geheimen zijn. En dus 7 mensen.
Vervolgens ging de vrouw van Gerard tellen. Het moesten 8 mensen zijn.
Groot was de paniek bij de redactie achter de schermen.
Van hoeveel mensen weten we nu het geheim???
De AutoQue werd aangepast en de promo was klaar om opnieuw opgenomen te worden.
Opnieuw was het de vrouw van Gerard die aan de bel trok.8 Geheimen van 9 mensen moest het zijn.
Klopt dit??? welles nietes. Pffff wat een amateuristisch gedoe.
Uiteindelijk is de tekst weer aangepast en konden we weer op commando juichen na de shoot van weer een promootje.
Beetje jammere afsluiting van een verder heel leuke avond in de studio van Endemol.
Props voor de vele vriendelijke familie en bekenden van de deelnemers.
En props voor het presentatieduo. Ze gaven blijk van een grote betrokkenheid bij de show. Veel meer dan het team achter de schermen..
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:07 schreef Kwaliteit het volgende:
geluid van de 360 stream, met radio processing... (geluid harder aangestuurd, klinken de stemmen er bovenuit)
alleen niet veel te horen nu
500 in the pocket?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar je hebt wel lekker 500 in the pocket.
Yep.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Leuk verhaal over de live-show. Klinkt inderdaad erg amateuristisch van de leiding uit.
Ohw, dan ga ik speciaal voor Sharon NU een blikje bier swaffelen! Die gekke neanderthaler dat ze is!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:08 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ik mis iets?? al is het maar 500.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar je hebt wel lekker 500 in the pocket.
Hebben ze jou niet betaald???quote:
nee er staat niemand in de keuken helaas, niets te zienquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:12 schreef marsje82 het volgende:
ze staan zo te horen nu wel in de keuken.
Wat te zien op de 360?
Nee niemand in de keuken op 360quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:12 schreef marsje82 het volgende:
ze staan zo te horen nu wel in de keuken.
Wat te zien op de 360?
Ik hoor nog wel wat. Best wat stemmen. Maar is niet duidelijk waar ze het over hebbenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:12 schreef MaryMouse het volgende:
Yellowbird nu niets te zien of te horen. Ik denk dat ik verslaafd raak aan SST, ik betaal zelfs nu al om via een niet hoorbare stream iets mee te krijgen.
Heeft vast te maken met mo.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vraag me af what's going on. Vind het erg verdacht...wat mogen we nú weer niet zien/horen!
Ik vraag mij meer af met wat voor soort verhaal ze komen te proppen als weerwoord voor dit voorvalquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vraag me af what's going on. Vind het erg verdacht...wat mogen we nú weer niet zien/horen!
Hoezo dat? Het hele principe van een rls is toch dat we zien hoe dat opgevat word door de groep?quote:
Stroomuitval.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:13 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik vraag mij meer af met wat voor soort verhaal ze komen te proppen als weerwoord voor dit voorval
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:12 schreef MaryMouse het volgende:
Yellowbird nu niets te zien of te horen. Ik denk dat ik verslaafd raak aan SST, ik betaal zelfs nu al om via een niet hoorbare stream iets mee te krijgen.
worst!!! mo kan de pot op!! ik wil streams !!quote:
On stream gooien dat ze met een ambu wordt opgehaald voordat ze de kans hebben gehad haar ouders te bellen? Lijkt me bijvoorbeeld geen goed plan. Ze was overstuur genoeg voor (ik roep maar wat!) hartritmestoornissen of een paniekaanval.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:14 schreef MightyDude het volgende:
[..]
Hoezo dat? Het hele principe van een rls is toch dat we zien hoe dat opgevat word door de groep?
daar zit weer iets in ,...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
On stream gooien dat ze met een ambu wordt opgehaald voordat ze de kans hebben gehad haar ouders te bellen? Lijkt me bijvoorbeeld geen goed plan. Ze was overstuur genoeg voor (ik roep maar wat!) hartritmestoornissen of een paniekaanval.
heel goed mogelijk hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
On stream gooien dat ze met een ambu wordt opgehaald voordat ze de kans hebben gehad haar ouders te bellen? Lijkt me bijvoorbeeld geen goed plan. Ze was overstuur genoeg voor (ik roep maar wat!) hartritmestoornissen of een paniekaanval.
Breakaway, als ik het eraf haal hoor je al helemaal nietsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat voor processing heb je er tussen dan?
maar dat geloof ik toch niet.... zal toch een storing zijn of sowquote:
Ok, beter dan helemaal niets.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:17 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Breakaway, als ik het eraf haal hoor je al helemaal niets
Zoiets? [COS#316] Streamfuck 4x!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar wat dan?
Laat haar toch lekker janken en haar 24 uur aanvragen....
omgquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk eerder Alex dan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:18 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Of Monique zit met een mes achter Laura en Joanna aan! :p
nee pannen en pottenquote:
Zo zijn jullie vrouwen hequote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Op het forum daar ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo. heb het vuurtje op Faceboek ook maar weer ff opgestookt![]()
Laat die Monique nog maar ff in Portugal blijven met haar regen van tranen, anders krijgt Limbabwe weer met zware watersnood te maken
Ik zeg niet dat het DAT is, maar het liep niet helemaal lekker met haar, wat de (achterliggende) reden dan ook is, dat zou ik een goede verklaring vinden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:18 schreef Flow3r het volgende:
[..]
omg![]()
da's wel héel erg pathetic, hartritmestoornissen om een man die je 2 weken kent![]()
wat moet ze dan als ze een nagel breekt?
Vergis je niet.. hoogbegaafden zijn sociaal- en contactgestoord vaak. Ligt eraan hoe intelligent ze zijn !quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:18 schreef Flow3r het volgende:
[..]
omg![]()
da's wel héel erg pathetic, hartritmestoornissen om een man die je 2 weken kent![]()
wat moet ze dan als ze een nagel breekt?
hoe waar hebben jullie geluid dan .ik hoor nietsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:19 schreef bollokus het volgende:
eey dit word ook spannend! op geluid werken en dan fokken
Nee!!! Laat ze snel terugkomen dan verzuipt de rest van die Limbabwianen tenminste ook.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Laat die Monique nog maar ff in Portugal blijven met haar regen van tranen, anders krijgt Limbabwe weer met zware watersnood te maken
http://www.spixfm.nl:8000/sstnl.m3uquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:20 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
hoe waar hebben jullie geluid dan .ik hoor niets
Gaat over buiten ofzo?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Sharon: Joanna stond echt zo van, Philip ging even gedag zeggen....toen Laura natuurlijk..
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Sharon: Joanna stond echt zo van, Philip ging even gedag zeggen....toen Laura natuurlijk..
mo is de eerste hoogbegaafde met een laag EQ en IQquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vergis je niet.. hoogbegaafden zijn sociaal- en contactgestoord vaak. Ligt eraan hoe intelligent ze zijn !
Dat is niet slim dat je dat zegt hier.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:18 schreef Pearlbitch het volgende:
LOL beter iets dan nietsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:20 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
geluid van 360 stream
Op de Facebook chatquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee!!! Laat ze snel terugkomen dan verzuipt de rest van die Limbabwianen tenminste ook.
Okay ff kijken danquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:22 schreef sjampoeh het volgende:
thanks voor diegene die het het geluid gaf, weet naam ff niet meer sorry, ben heulemaal in de war *afkickverschijnselen*
Dat valt ook wel weer mee...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vergis je niet.. hoogbegaafden zijn sociaal- en contactgestoord vaak. Ligt eraan hoe intelligent ze zijn !
1 minuut later kwamen de SL'squote:Een heftige dag
4 maart om 00.44
Na een zware liveshow gaan de bewoners op tijd naar bed.
Als iemand het huis moet verlaten heeft dat altijd impact op de bewoners, maar het vertrek van Maik heeft voor veel opschudding gezorgd. Vooral Monique heeft het er erg moeilijk mee. Karim baalt dat hij veel geld heeft verloren en heeft een dubbel gevoel bij het vertrek van Maik. Hij heeft nu wel een bed voor zichzelf, maar mist zijn bedmaatje ook.
Waar zit dat geluid?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:22 schreef sjampoeh het volgende:
thanks voor diegene die het het geluid gaf, weet naam ff niet meer sorry, ben heulemaal in de war *afkickverschijnselen*
Het verschil zit hem in IQ en EQquote:
Pas op Bommels, met zulke opmerkingen kun je bij sommige mede-users zwaar stront krijgen heb ik vandaag al gelezenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
"Oops! This link appears to be broken" ???quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:23 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Ik ben bij je beeb!quote:
thanksquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:23 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
nu niet meerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
"Oops! This link appears to be broken" ???
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:23 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:23 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Niet altijd, maar ik geloof dat het wel vaker voorkomt ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het verschil zit hem in IQ en EQ
iemand met een hoog IQ heeft meestal een lager dan gemiddelde EQ.
Ik heb zelf dit soort probemen dus ik doe gewoon de knuppel in het hoendehok tiefenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Pas op Bommels, met zulke opmerkingen kun je bij sommige mede-users zwaar stront krijgen heb ik vandaag al gelezen
Stream 5 ja, die staat al heel de week op de geheime kamerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:25 schreef schommelstoel het volgende:
Iemand heeft het over een geheime cam?
Cam5?
Loopt hij te trollen?
linkje?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:26 schreef Zixon het volgende:
[..]
Stream 5 ja, die staat al heel de week op de geheime kamer
Pas maar op dat jij zo niet door een bushokje gaat dan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb zelf dit soort probemen dus ik doe gewoon de knuppel in het hoendehok tiefen
En iemand met een enorm hoog iq, een buitengewoon hoog empathisch vermogen ( lees EQ) en ADHD ? Wat moeten we daarmee? Ben ik heel erg benieuwd naar jouw antwoordquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het verschil zit hem in IQ en EQ
iemand met een hoog IQ heeft meestal een lager dan gemiddelde EQ.
van dit forum aftrappenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
En iemand met een enorm hoog iq, een buitengewoon hoog empathisch vermogen ( lees EQ) en ADHD ? Wat moeten we daarmee? Ben ik heel erg benieuwd naar jouw antwoord
Allemaal de keuken uitgelopenquote:
Die noemen we bommiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
En iemand met een enorm hoog iq, een buitengewoon hoog empathisch vermogen ( lees EQ) en ADHD ? Wat moeten we daarmee? Ben ik heel erg benieuwd naar jouw antwoord
geen idee ik omzeil de reclame sowieso alquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:28 schreef sklang het volgende:
Eh.. zijn we zo doof/blind voor de stream commercials dat het niet eens opvalt als er een poos geen reclame is? Voor de volledige SL is er een tijd niets geweest. Ook op de de officiële SST site is de reclame kaput..
EQ is meer dan empathisch vermogen natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoezoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |