Haha ik ook!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:50 schreef MightyDude het volgende:
Wat is dit ?
Word maik het huis ingebracht?
Word Mo getroost door iets?
Ik wil weten wat er nu gebeurd
De paar kijkers die ze hebben proberen ze ook weg te jagenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:53 schreef schommelstoel het volgende:
Net5 moet leren dat ze niet de kijkers op deze manier voor de gek moeten houden.
Zijn zeker niet slim bezig daar.
Tering! Die is labiel, zeg!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, zometeen alle andere dames in tranen omdat Mo is doorgedraaid.
Lijkt het wel op.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:54 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
De paar kijkers die ze hebben proberen ze ook weg te jagen
Beetje jammer..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:55 schreef b_engeltje het volgende:
we mogen duidelijk iets niet meekrijgen
Of Monique is ontroostbaar en er is straks een ander inwisselbaar blond ding en dan loopt er een banner onderin beeld "De rol van Monique wordt vandaag gespeeld door Jacqueline".quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:54 schreef Misiuuu het volgende:
Misschien was de uitslag verkeerd en wordt servio geruild met Maik!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of Monique is ontroostbaar en er is straks een ander inwisselbaar blond ding en dan loopt er een banner onderin beeld "De rol van Monique wordt vandaag gespeeld door Jacqueline".
[..]
Of Monique is ontroostbaar en er is straks een ander inwisselbaar blond ding en dan loopt er een banner onderin beeld "De rol van Monique wordt vandaag gespeeld door Jacqueline".
Reltante!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:56 schreef Day het volgende:
Ik verwacht ook nog wel een fittie in dat huis.
Verbinding is verbroken krijg ik hoorquote:
[..]
HAHAHAHAquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of Monique is ontroostbaar en er is
straks een ander inwisselbaar blond ding en dan loopt er een banner onderin beeld "De rol van Monique wordt vandaag gespeeld door Jacqueline".
Nope. Er zitten echt een paar opgefokte gasten in dat huis.quote:
er is idd niks te zienquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:58 schreef mYsca het volgende:
Die 360 staat in de keuken en ze zijn allemaal in de slaapkamer ...
En waar zou je dat in moeten vullen dan?quote:
Ja... dat willen we godverdomme zienquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:58 schreef Day het volgende:
[..]
Nope. Er zitten echt een paar oPgefokte gasten in dat huis.
www.secretstory.nl en klik dan rechtsbovenaan op 360' graden streamquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:59 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
En waar zou je dat in moeten vullen dan?
Beeld weer terug, zit Khadaffi opeens ook in dat huisquote:
De rat! Mo kreeg zeker te veel aandacht....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:00 schreef versabommie het volgende:
Servio zal wel aan de kabels geknaagd hebben!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:01 schreef Chuckster het volgende:
dit gaat m niet meer worden, ik lees morgenochtend de streamverslagen wel, good night guys and gals!
* Chuckster gaat de KvdW nu verlaten
trustequote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:01 schreef Chuckster het volgende:
dit gaat m niet meer worden, ik lees morgenochtend de streamverslagen wel, good night guys and gals!
* Chuckster gaat de KvdW nu verlaten
Samequote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:01 schreef Kwaliteit het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik nog wel Secret Story ga volgen, de komende weken...
en ben je er al uitquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:01 schreef Kwaliteit het volgende:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:00 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
www.secretstory.nl en klik dan rechtsbovenaan op 360' graden stream
Waarom? Het spel gaat nu pas beginnen!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:01 schreef Kwaliteit het volgende:
Je zou echt nu een zaak kunnen beginnenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:02 schreef bambino82 het volgende:
ik wil mijn geld terug, heb gesmst maar zie alleen dat domme oog. dat is gewoon geldklopperij op deze manier
24 uur voor wat?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:03 schreef Mellietje19 het volgende:
Zal Monique dan toch haar 24 uur gevraagd hebben??
Beetje zwak als je het mij vraagt!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |