SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sisco Certified
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:38 schreef FoolWithMokey het volgende:
Mensen die mij niet kennenNet als Samsungspor een voetbalclub.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
Nederland met zijn kenniseconomiequote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:07 schreef janmannam het volgende:
woon in Nederland niet Turkije dus is niet van belang voor mij
Waar? In Korea?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:40 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Net als Samsungspor een voetbalclub.
Mensen die op pedo's haten.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:39 schreef EAH5450 het volgende:
Ataturk was een achterlijk pedofiel die het hele rijk opgaf voor een klein miezerig oord dat smeekt om in de EU te komen omdat de Britten dat wilden, hoe triest kan je als Turk zijn om hem te aanbidden
quote:
Ataturk leek helemaal niet op een gele kikker in een blauwe kubus.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:20 schreef RoW_0 het volgende:
tregten klacht
heil hitler
heil ataturk
[ afbeelding ]
Ataturk was al dood. Dit is volgens mij ismet inonu. de tweede president van Turkije.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:21 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ataturk leek helemaal niet op een gele kikker in een blauwe kubus.
Nederlanders met hun eenzijdige integratie.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:18 schreef Rotter het volgende:
Onterechte klacht.
Een terechte klacht zou zijn: Een Turk die geen NEDERLANDS spreekt en hier wel woont. Wij wonen niet in Turkije en Atatürk kan net zo goed een broodje kebab zijn.
Mensen die heil met een a typenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nederlanders met hun eenzijdige integratie.
Wereldkennis is een groot goed, wij mensen leren altijd van elkaar. Wat ben ik blij dat ik meertalig ben. Dat vergroot je perspectief echt aanzienlijk. En jij maar zeuren over Turken die geen Nederlands kunnen om je eigen beperkte kennis te verdoezelen. Nooit eens buiten je grenzen kijken. Hoe voelt dat nou? Jeuken ze, zijn ze zwaar? Die oogkleppen?
Hoog opgeven over je eigen meertaligheid en je vergrootte perpectief.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nederlanders met hun eenzijdige integratie.
Wereldkennis is een groot goed, wij mensen leren altijd van elkaar. Wat ben ik blij dat ik meertalig ben. Dat vergroot je perspectief echt aanzienlijk. En jij maar zeuren over Turken die geen Nederlands kunnen om je eigen beperkte kennis te verdoezelen. Nooit eens buiten je grenzen kijken. Hoe voelt dat nou? Jeuken ze, zijn ze zwaar? Die oogkleppen?
De Turk die alleen maar Turks spreekt vormt een handicap voor zichzelf, dat zal ik niet ontkennen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:34 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Hoog opgeven over je eigen meertaligheid en je vergrootte perpectief.
En dan vervolgens die turk die alleen maar turks spreekt ..... ??
Misschien spreekt degene in kwestie wel 20 talen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:36 schreef Levolution het volgende:
[..]
De Turk die alleen maar Turks spreekt vormt een handicap voor zichzelf, dat zal ik niet ontkennen.
Het ging mij om het afgeven op andere bevolkingsgroepen terwijl de klacht ergens anders over gaat, puur om je eigen fail in evenwicht te brengen.
Nee. Wat als iemand in een korte periode in meerdere landen woont? Moet hij al die talen leren? Of kan hij ook gewoon Engels spreken?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:40 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Misschien spreekt degene in kwestie wel 20 talen.
Doet niets af aan het feit dat je de taal in het land waar je woont gewoon dient te spreken.
Eigen fail heeft daar niks mee te maken.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:12 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik wil maar 1 Turk kennen en dat is de shoarmaboer hier op de hoek.
Tot op zekere hoogte is het wel zo handig en sociaal om toch op z'n minst wat te kunnen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nee. Wat als iemand in een korte periode in meerdere landen woont? Moet hij al die talen leren? Of kan hij ook gewoon Engels spreken?
Een Nederlander die een tijdje in Thailand gaat wonen. Moet hij die taal spreken?
Bekijk dingen niet eens zo zwart/wit. Er zijn meer manieren om je een weg door het leven te banen.
Daarom Arabische landen als Libië en de Verenigde Arabische Emiraten.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:52 schreef WammesWaggel het volgende:
Walgelijk dat Turkije en de mensen die dat semi-Arabische land vereren zijn nog erger![]()
![]()
a erdogan is skkltjquote:Op zondag 6 maart 2011 02:01 schreef WammesWaggel het volgende:
In de Verenigde Arabische Emiraten hebben ze royals, dus echte bazen!![]()
In Tutkije hebben ze een Erdogan die graag Arabiertje speelt maar weet dat hij dat nooit echt zal kunnen zijn, eigenlijk is dat droef.
Mensen die denken dat Turken een ras zijnquote:Op zondag 6 maart 2011 03:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Turken
Mensen die op het internet racistisch gaan doen
komt vooral door mensen zoals jouquote:Op zondag 6 maart 2011 02:01 schreef WammesWaggel het volgende:
In de Verenigde Arabische Emiraten hebben ze royals, dus echte bazen!![]()
In Tutkije hebben ze een Erdogan die graag Arabiertje speelt maar weet dat hij dat nooit echt zal kunnen zijn, eigenlijk is dat droef.
Nederlanders ook niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:02 schreef Triggershot het volgende:
Waar gaat dit over? Meerderheid van de Turken in Nederland weet niet eens waar Thorbecke voor bekend staat.
Daarnaast is Erdogan grondlegger van het moderne Turkije en Ataturk grondlegger van het oude dictatoriale en met name nationalistische Turkije.
Klopt.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En dus is een klacht over het niet-kennen van Ataturk al helemaal ongegrond?
Wil je daarmee zeggen dat het prima is als Nederlanders nog nooit van Thorbecke hebben gehoord?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En dus is een klacht over het niet-kennen van Ataturk al helemaal ongegrond?
Nee?quote:Op maandag 7 maart 2011 15:15 schreef Igen het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat het prima is als Nederlanders nog nooit van Thorbecke hebben gehoord?
http://www.turkishairlines.com/quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:11 schreef amenth het volgende:
de belangrijkste turk ooit, grondlegger van het modern Turkije en nog zijn er zo veel mensen die geen idee hebben wie het is en wat die allemaal betekent heeft voor de mensheid daar.
Ontwetende
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:36 schreef Lienzz het volgende:
het antwoord op de vraag is natuurlijk: "Willen we die kennen?"![]()
Als je aan een turk vraagt hoe de koningin van nederland heet, zal 90% zeggen Maxima
Dat dacht ik al. En hoe precies is dan het feit dat bepaalde mensen Thorbecke niet kennen, terwijl ze hem wel zouden moeten te kennen, een argument om te stellen dat ze Ataturk niet behoren te kennen?quote:
neequote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:36 schreef Lienzz het volgende:
het antwoord op de vraag is natuurlijk: "Willen we die kennen?"![]()
Als je aan een turk vraagt hoe de koningin van nederland heet, zal 90% zeggen Maxima
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:12 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Dat is een Egyptenaar.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:12 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Domme uitspraak, Nederlanders hebben niets met, door en of dankzij Ataturk, derhalve heeft het (niet) kennen van Ataturk geen toegevoegde waarde.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:55 schreef amenth het volgende:
[..]
als je die niet kent ben je net zo dom als ataturk niet kennen
De zogenaamde verontwaardiging van het voorval.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:52 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. En hoe precies is dan het feit dat bepaalde mensen Thorbecke niet kennen, terwijl ze hem wel zouden moeten te kennen, een argument om te stellen dat ze Ataturk niet behoren te kennen?
Ik zou zeggen dat het een stukje algemene kennis is. Ataturks hervormingen waren toch wel een doorbraak binnen de islamitische wereld. Bovendien zijn de gevolgen ervan ook voor ons wel degelijk te merken: zonder Atatürk was Turkije vast geen NAVO-lid en EU-kandidaat-lid geweest.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Domme uitspraak, Nederlanders hebben niets met, door en of dankzij Ataturk, derhalve heeft het (niet) kennen van Ataturk geen toegevoegde waarde.
Ik vind het onzin dat je elk leed moet relativeren en alleen over het allergrootste leed zou mogen klagen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De zogenaamde verontwaardiging van het voorval.
Ik mot hem niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:36 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat het een stukje algemene kennis is. Ataturks hervormingen waren toch wel een doorbraak binnen de islamitische wereld. Bovendien zijn de gevolgen ervan ook voor ons wel degelijk te merken: zonder Atatürk was Turkije vast geen NAVO-lid en EU-kandidaat-lid geweest.
Neigt eerder naar wishfull thinking, Ataturks hervormingen waren geen doorbraak in de Islamitische wereld, maar een breuk met de Islamitische wereld. Daarnaast is Ataturk een product van zijn maatschappij, de maatschappij niet een product van Ataturk, de hervormingen die Ataturk heeft doorgevoerd zijn niet origineel van hem, noch is hij er mee (alleen / als eerst ) gekomen, ook niet in Turkije.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:36 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat het een stukje algemene kennis is. Ataturks hervormingen waren toch wel een doorbraak binnen de islamitische wereld. Bovendien zijn de gevolgen ervan ook voor ons wel degelijk te merken: zonder Atatürk was Turkije vast geen NAVO-lid en EU-kandidaat-lid geweest.
Verontwaardiging komt niet perse voort uit leed, maar eerder uit besef en relativiteit. Feit is dat het kennen van Ataturk geen toegevoegde waarde heeft voor het leven, bestaan en succes van de gemiddelde Nederlander, derhalve is een verontwaardiging zoals aangekaart uiterst dubieus te noemen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:37 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik vind het onzin dat je elk leed moet relativeren en alleen over het allergrootste leed zou mogen klagen.
Turken achten zichzelf superieur en attaturk is een soort god voor hun.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Verontwaardiging komt niet perse voort uit leed, maar eerder uit besef en relativiteit. Feit is dat het kennen van Ataturk geen toegevoegde waarde heeft voor het leven, bestaan en succes van de gemiddelde Nederlander, derhalve is een verontwaardiging zoals aangekaart uiterst dubieus te noemen.
Wat dus niet klopt, de moeder van Ataturk was in tegenstelling tot hijzelf een vrome moslima. Dat van homo is ook nooit geverifieerd en van uiterst dubieuze bronnen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:31 schreef jamesstewart het volgende:
Waarom zou je ataturk moeten kennen lol.
Net ingetypt bij google zie je meteen dat hij niet eens 100% turk was en dat hij homo was. Haha, de god van de turken komt voor uit een hoer en is homo!!
http://www.alatoerka.nl/2010/06/04/ataturk-was-een-freemasoner/quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat dus niet klopt, de moeder van Ataturk was in tegenstelling tot hijzelf een vrome moslima. Dat van homo is ook nooit geverifieerd en van uiterst dubieuze bronnen.
Wat doet dat af aan wat ik zeg?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:39 schreef bozo23 het volgende:
[..]
http://www.alatoerka.nl/2010/06/04/ataturk-was-een-freemasoner/
het gaat niet over zijn moeder maar over hemquote:
Dus jij weet ook niet wie Adolf Hitler wasquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:14 schreef Arriviste het volgende:
We zijn in Nederland niet in Turkije.
Mijn post ging over beiden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:44 schreef bozo23 het volgende:
[..]
het gaat niet over zijn moeder maar over hem
wie? dit is mijn 1e accquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:06 schreef Landysh het volgende:
Amenth is de kloon van mph, turkes en alle andere anti-Turken die zich hier voordoen als Turken en idiote topics openen om Turken belachelijk te maken. Dat de mod's dit niet doorhebben.
quote:Ben jij een advocaat ??
?
oke omdat ze bij schonenberg hoorconform nog een blik hadden staan dus dagt da jij da was van die schriftelijke overeenkomst die je tekent bij gehoortest op vrijwillige basis
Op 9 maart 2011 22:56 schreef vanBinsberge het volgende:
euhm nee hoezo?
laat maar je moet gewoon even langs gaan dan snap je het ook wel of als je in de buurt bent :p
kan het in gewoon begrijpelijk nederlands graag?
Op 9 maart 2011 22:59 schreef amenth het volgende:
nee jij? op zn tijd een stikky is wel chill idd
Op 9 maart 2011 23:04 schreef vanBinsberge het volgende:
heb je hasj gerookt net ofzo?
Op 9 maart 2011 23:03 schreef amenth het volgende:
[..]
laat maar jij bent volgens mij niet zo intelligent
Op 9 maart 2011 23:10 schreef vanBinsberge het volgende:
Aan je schrijfwijze te zien lijkt het er wel op. Je zag bij schoonenberg een blik staan en dacht dat ik dat was en een contract getekend oid en nu vraag je of ik dat ben?? wtf gast ik snap hier echt niks van
Op 9 maart 2011 23:09 schreef amenth het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:40 schreef Doler12 het volgende:
De Grijze wolven zijn trouwens rare mensen. Heb ooit een filmpje gezien, dat ze gingen huilen als wolven.
Algemene ontwikkeling?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:38 schreef Letstalk het volgende:
wat een ongelooflijke KUTklacht! hoe zouden nederlanders moeten weten wie the fuck ataturk is?
Het is toch onleesbaar en het gaat nergens overquote:
Nee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:58 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Als iemand zich zo voor schut zet mag dat graag gedeeld worden
Als het onleesbaar is en nergens over gaat, haal het dan zelf weg. Ook onder willekeurige kwalificaties van jou blijft het verboden om ze te publiceren.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:59 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Het is toch onleesbaar en het gaat nergens overals je het niet vindt kunnen edit het maar weg oid.
Dat ze in Turkije twee en een half jaar na dato er nog steeds niet achter zijn wat voor site DeSpeld.nl is...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:42 schreef amenth het volgende:
[..]
Zelfs in Turkije kennen velen hem omdat het veel mensen verbaasde dat hij moslim was.
Sukkelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |