SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sisco Certified
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:38 schreef FoolWithMokey het volgende:
Mensen die mij niet kennenNet als Samsungspor een voetbalclub.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
Nederland met zijn kenniseconomiequote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:07 schreef janmannam het volgende:
woon in Nederland niet Turkije dus is niet van belang voor mij
Waar? In Korea?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:40 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Net als Samsungspor een voetbalclub.
Mensen die op pedo's haten.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:39 schreef EAH5450 het volgende:
Ataturk was een achterlijk pedofiel die het hele rijk opgaf voor een klein miezerig oord dat smeekt om in de EU te komen omdat de Britten dat wilden, hoe triest kan je als Turk zijn om hem te aanbidden
quote:
Ataturk leek helemaal niet op een gele kikker in een blauwe kubus.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:20 schreef RoW_0 het volgende:
tregten klacht
heil hitler
heil ataturk
[ afbeelding ]
Ataturk was al dood. Dit is volgens mij ismet inonu. de tweede president van Turkije.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:21 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ataturk leek helemaal niet op een gele kikker in een blauwe kubus.
Nederlanders met hun eenzijdige integratie.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:18 schreef Rotter het volgende:
Onterechte klacht.
Een terechte klacht zou zijn: Een Turk die geen NEDERLANDS spreekt en hier wel woont. Wij wonen niet in Turkije en Atatürk kan net zo goed een broodje kebab zijn.
Mensen die heil met een a typenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nederlanders met hun eenzijdige integratie.
Wereldkennis is een groot goed, wij mensen leren altijd van elkaar. Wat ben ik blij dat ik meertalig ben. Dat vergroot je perspectief echt aanzienlijk. En jij maar zeuren over Turken die geen Nederlands kunnen om je eigen beperkte kennis te verdoezelen. Nooit eens buiten je grenzen kijken. Hoe voelt dat nou? Jeuken ze, zijn ze zwaar? Die oogkleppen?
Hoog opgeven over je eigen meertaligheid en je vergrootte perpectief.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nederlanders met hun eenzijdige integratie.
Wereldkennis is een groot goed, wij mensen leren altijd van elkaar. Wat ben ik blij dat ik meertalig ben. Dat vergroot je perspectief echt aanzienlijk. En jij maar zeuren over Turken die geen Nederlands kunnen om je eigen beperkte kennis te verdoezelen. Nooit eens buiten je grenzen kijken. Hoe voelt dat nou? Jeuken ze, zijn ze zwaar? Die oogkleppen?
De Turk die alleen maar Turks spreekt vormt een handicap voor zichzelf, dat zal ik niet ontkennen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:34 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Hoog opgeven over je eigen meertaligheid en je vergrootte perpectief.
En dan vervolgens die turk die alleen maar turks spreekt ..... ??
Misschien spreekt degene in kwestie wel 20 talen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:36 schreef Levolution het volgende:
[..]
De Turk die alleen maar Turks spreekt vormt een handicap voor zichzelf, dat zal ik niet ontkennen.
Het ging mij om het afgeven op andere bevolkingsgroepen terwijl de klacht ergens anders over gaat, puur om je eigen fail in evenwicht te brengen.
Nee. Wat als iemand in een korte periode in meerdere landen woont? Moet hij al die talen leren? Of kan hij ook gewoon Engels spreken?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:40 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Misschien spreekt degene in kwestie wel 20 talen.
Doet niets af aan het feit dat je de taal in het land waar je woont gewoon dient te spreken.
Eigen fail heeft daar niks mee te maken.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:12 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik wil maar 1 Turk kennen en dat is de shoarmaboer hier op de hoek.
Tot op zekere hoogte is het wel zo handig en sociaal om toch op z'n minst wat te kunnen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nee. Wat als iemand in een korte periode in meerdere landen woont? Moet hij al die talen leren? Of kan hij ook gewoon Engels spreken?
Een Nederlander die een tijdje in Thailand gaat wonen. Moet hij die taal spreken?
Bekijk dingen niet eens zo zwart/wit. Er zijn meer manieren om je een weg door het leven te banen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |