Mijn post ging over beiden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:44 schreef bozo23 het volgende:
[..]
het gaat niet over zijn moeder maar over hem

wie? dit is mijn 1e accquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:06 schreef Landysh het volgende:
Amenth is de kloon van mph, turkes en alle andere anti-Turken die zich hier voordoen als Turken en idiote topics openen om Turken belachelijk te maken. Dat de mod's dit niet doorhebben.

quote:Ben jij een advocaat ??
?
oke omdat ze bij schonenberg hoorconform nog een blik hadden staan dus dagt da jij da was van die schriftelijke overeenkomst die je tekent bij gehoortest op vrijwillige basis
Op 9 maart 2011 22:56 schreef vanBinsberge het volgende:
euhm nee hoezo?
laat maar je moet gewoon even langs gaan dan snap je het ook wel of als je in de buurt bent :p
kan het in gewoon begrijpelijk nederlands graag?
Op 9 maart 2011 22:59 schreef amenth het volgende:
nee jij? op zn tijd een stikky is wel chill idd
Op 9 maart 2011 23:04 schreef vanBinsberge het volgende:
heb je hasj gerookt net ofzo?
Op 9 maart 2011 23:03 schreef amenth het volgende:
[..]
laat maar jij bent volgens mij niet zo intelligent
Op 9 maart 2011 23:10 schreef vanBinsberge het volgende:
Aan je schrijfwijze te zien lijkt het er wel op. Je zag bij schoonenberg een blik staan en dacht dat ik dat was en een contract getekend oid en nu vraag je of ik dat ben?? wtf gast ik snap hier echt niks van
Op 9 maart 2011 23:09 schreef amenth het volgende:
[..]

quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:40 schreef Doler12 het volgende:
De Grijze wolven zijn trouwens rare mensen. Heb ooit een filmpje gezien, dat ze gingen huilen als wolven.

Algemene ontwikkeling?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:38 schreef Letstalk het volgende:
wat een ongelooflijke KUTklacht! hoe zouden nederlanders moeten weten wie the fuck ataturk is?

Het is toch onleesbaar en het gaat nergens overquote:

Nee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:58 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Als iemand zich zo voor schut zet mag dat graag gedeeld worden
Als het onleesbaar is en nergens over gaat, haal het dan zelf weg. Ook onder willekeurige kwalificaties van jou blijft het verboden om ze te publiceren.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:59 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Het is toch onleesbaar en het gaat nergens overals je het niet vindt kunnen edit het maar weg oid.

Dat ze in Turkije twee en een half jaar na dato er nog steeds niet achter zijn wat voor site DeSpeld.nl is...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:42 schreef amenth het volgende:
[..]
Zelfs in Turkije kennen velen hem omdat het veel mensen verbaasde dat hij moslim was.

Sukkelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |