quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:36 schreef Lienzz het volgende:
het antwoord op de vraag is natuurlijk: "Willen we die kennen?"![]()
Als je aan een turk vraagt hoe de koningin van nederland heet, zal 90% zeggen Maxima
Dat dacht ik al. En hoe precies is dan het feit dat bepaalde mensen Thorbecke niet kennen, terwijl ze hem wel zouden moeten te kennen, een argument om te stellen dat ze Ataturk niet behoren te kennen?quote:
neequote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:36 schreef Lienzz het volgende:
het antwoord op de vraag is natuurlijk: "Willen we die kennen?"![]()
Als je aan een turk vraagt hoe de koningin van nederland heet, zal 90% zeggen Maxima
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:12 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik wil maar 1 Turk kennen en dat is de shoarmaboer hier op de hoek.
Dat is een Egyptenaar.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:12 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik wil maar 1 Turk kennen en dat is de shoarmaboer hier op de hoek.
Domme uitspraak, Nederlanders hebben niets met, door en of dankzij Ataturk, derhalve heeft het (niet) kennen van Ataturk geen toegevoegde waarde.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:55 schreef amenth het volgende:
[..]
als je die niet kent ben je net zo dom als ataturk niet kennen
De zogenaamde verontwaardiging van het voorval.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:52 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. En hoe precies is dan het feit dat bepaalde mensen Thorbecke niet kennen, terwijl ze hem wel zouden moeten te kennen, een argument om te stellen dat ze Ataturk niet behoren te kennen?
Ik zou zeggen dat het een stukje algemene kennis is. Ataturks hervormingen waren toch wel een doorbraak binnen de islamitische wereld. Bovendien zijn de gevolgen ervan ook voor ons wel degelijk te merken: zonder Atatürk was Turkije vast geen NAVO-lid en EU-kandidaat-lid geweest.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Domme uitspraak, Nederlanders hebben niets met, door en of dankzij Ataturk, derhalve heeft het (niet) kennen van Ataturk geen toegevoegde waarde.
Ik vind het onzin dat je elk leed moet relativeren en alleen over het allergrootste leed zou mogen klagen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De zogenaamde verontwaardiging van het voorval.
Ik mot hem niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:36 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat het een stukje algemene kennis is. Ataturks hervormingen waren toch wel een doorbraak binnen de islamitische wereld. Bovendien zijn de gevolgen ervan ook voor ons wel degelijk te merken: zonder Atatürk was Turkije vast geen NAVO-lid en EU-kandidaat-lid geweest.
Neigt eerder naar wishfull thinking, Ataturks hervormingen waren geen doorbraak in de Islamitische wereld, maar een breuk met de Islamitische wereld. Daarnaast is Ataturk een product van zijn maatschappij, de maatschappij niet een product van Ataturk, de hervormingen die Ataturk heeft doorgevoerd zijn niet origineel van hem, noch is hij er mee (alleen / als eerst ) gekomen, ook niet in Turkije.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:36 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat het een stukje algemene kennis is. Ataturks hervormingen waren toch wel een doorbraak binnen de islamitische wereld. Bovendien zijn de gevolgen ervan ook voor ons wel degelijk te merken: zonder Atatürk was Turkije vast geen NAVO-lid en EU-kandidaat-lid geweest.
Verontwaardiging komt niet perse voort uit leed, maar eerder uit besef en relativiteit. Feit is dat het kennen van Ataturk geen toegevoegde waarde heeft voor het leven, bestaan en succes van de gemiddelde Nederlander, derhalve is een verontwaardiging zoals aangekaart uiterst dubieus te noemen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:37 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik vind het onzin dat je elk leed moet relativeren en alleen over het allergrootste leed zou mogen klagen.
Turken achten zichzelf superieur en attaturk is een soort god voor hun.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Verontwaardiging komt niet perse voort uit leed, maar eerder uit besef en relativiteit. Feit is dat het kennen van Ataturk geen toegevoegde waarde heeft voor het leven, bestaan en succes van de gemiddelde Nederlander, derhalve is een verontwaardiging zoals aangekaart uiterst dubieus te noemen.
Wat dus niet klopt, de moeder van Ataturk was in tegenstelling tot hijzelf een vrome moslima. Dat van homo is ook nooit geverifieerd en van uiterst dubieuze bronnen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:31 schreef jamesstewart het volgende:
Waarom zou je ataturk moeten kennen lol.
Net ingetypt bij google zie je meteen dat hij niet eens 100% turk was en dat hij homo was. Haha, de god van de turken komt voor uit een hoer en is homo!!
http://www.alatoerka.nl/2010/06/04/ataturk-was-een-freemasoner/quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat dus niet klopt, de moeder van Ataturk was in tegenstelling tot hijzelf een vrome moslima. Dat van homo is ook nooit geverifieerd en van uiterst dubieuze bronnen.
Wat doet dat af aan wat ik zeg?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:39 schreef bozo23 het volgende:
[..]
http://www.alatoerka.nl/2010/06/04/ataturk-was-een-freemasoner/
het gaat niet over zijn moeder maar over hemquote:
Dus jij weet ook niet wie Adolf Hitler wasquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:14 schreef Arriviste het volgende:
We zijn in Nederland niet in Turkije.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |