Ik praat Drents/Meppels/Zwols/Amsterdams en een beetje twents.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mjah dialect schrijven is anders dan praten
wordt na de carnaval weer wennen aan wat netter taalgebruik
zal na het eten van de friet ff kieken of ik oe kan helpequote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Siep
6 coupons
8 endorsments
2 search partys
Dat zou fijn zijn, vrind!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zal na het eten van de friet ff kieken of ik oe kan helpe
mja in arnhem omgeving is het in spreektaal gebuikelijk om de i weg te laten in de ui.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik praat Drents/Meppels/Zwols/Amsterdams en een beetje twents.
Ik pik dat soort dingen veel te snel op.
Dat komt ook veel voor in Drente e.o.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja in arnhem omgeving is het in spreektaal gebuikelijk om de i weg te laten in de ui.
dus krijg je thuus ipv thuis
Oke ik heb al 4 van alles gestuurd, de rest volgtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Siep
6 coupons
8 endorsments
2 search partys
Een jaar of 6 geleden betrapte ik me zelf er wel eens op om ipv mij mich te zeggen. Heb dat over gehouden aan mijn schooltijd in Weert. Maar dat doe ik inmiddels niet meer.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik praat Drents/Meppels/Zwols/Amsterdams en een beetje twents.
Ik pik dat soort dingen veel te snel op.
Whahah.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een jaar of 6 geleden betrapte ik me zelf er wel eens op om ipv mij mich te zeggen. Heb dat over gehouden aan mijn schooltijd in Weert. Maar dat doe ik inmiddels niet meer.
Ik kan als ik wil best wel ABN praten, maar de Brabantse tongval blijft wel aanwezig.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Whahah.
Ik heb geen last van mijn dialect.. Ik kan prima Brabants maar kan het ook prima 'uitzetten'.
Dat wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan als ik wil best wel ABN praten, maar de Brabantse tongval blijft wel aanwezig.
Vanaf volgende week kom ik in voordeelverpakking, twee kilo.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:29 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb overigens vandaag weer een pak Lutte bij de Jumbo meegenomen. Die melkchocolade zijn veul beter dan de pure. Die zal ik ook wel weer na het openmaken binnen 24 uur op hebben
![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vanaf volgende week kom ik in voordeelverpakking, twee kilo.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:31 schreef iBenny het volgende:
Ik ging zoeken wat het was en het eerste resultaat is Grutje
Waar zoek je dan op?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:31 schreef iBenny het volgende:
Ik ging zoeken wat het was en het eerste resultaat is Grutje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |