nah, het klopt nie hoorquote:
Jaquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Javoor mijn behnadeling in november had ik allemaal groeven van 6 a 7 mm.. die zijn nu verkleind naar 2-3
Dus nu de 16de terug, om alles te regelen, voor de ortho en kaakchirurg
wat voor toestel ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, telefoon doet het weer
En nieuwe batterij helpt dus niks.. net zo snel leeg
ok misschien een slechte serie van de accus ?quote:
Zo ff bellen met de hulplijnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok misschien een slechte serie van de accus ?
was ook bij htc toen
FRIET !!!!quote:
met jou kan ik pratenquote:
o trouwens ik heb een link voor jou, misschien is dat wel beter voor je, ik pm hem evenquote:
Ik ga echt geen discussie aan over patat/friet, je weet toch wat ik bedoel, dus niet zeiken !!quote:
de doe de gij nie neequote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga echt geen discussie aan over patat/friet, je weet toch wat ik bedoel, dus niet zeiken !!
Da witte tonniequote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
de doe de gij nie nee
pff bijna carnavalstijd
Ja, weet ik. Mij boeit het ook niet. Maar ik vind het wel leuk om er een beetje mee te spelenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga echt geen discussie aan over patat/friet, je weet toch wat ik bedoel, dus niet zeiken !!
Ik maakte een grapje Bosquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Mij boeit het ook niet. Maar ik vind het wel leuk om er een beetje mee te spelen
quote:
Oe ben wel ien oardig kereltien.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
de doe de gij nie nee
pff bijna carnavalstijd
moar goe, iek goa ff de tafel dekken en dan gaon we lekker frietjes etenquote:
dank oequote:
Lekker heurquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
moar goe, iek goa ff de tafel dekken en dan gaon we lekker frietjes eten
Qua schrijven lijken sommige dialecten best wel op elkaar.quote:
Ik heb het van een raadsel:quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:34 schreef JJH het volgende:
Ik zie opeens waar witte tonnie vandaan komt.__!
Ik had al wel ondertitels gezien, maar het grapje had ik gemist.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb het van een raadsel:
Hoe heet (of hit) de maat van Zwarte Gerrie?
Witte Tonnie (weet je toch niet)
Okee, Snap je die van Cee ook? (Witte geit?)quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had al wel ondertitels gezien, maar het grapje had ik gemist.
mjah dialect schrijven is anders dan pratenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Qua schrijven lijken sommige dialecten best wel op elkaar.
En volgens mij was dit oook een beetje een mix tussen Drents en Zwols.
Ik denk 'Weet gij/jij het'?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, Snap je die van Cee ook? (Witte geit?)
Da witte gij heulemoal niequote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb het van een raadsel:
Hoe heet (of hit) de maat van Zwarte Gerrie?
Witte Tonnie (weet je toch niet)
witte gij het ?quote:
Ik praat Drents/Meppels/Zwols/Amsterdams en een beetje twents.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mjah dialect schrijven is anders dan praten
wordt na de carnaval weer wennen aan wat netter taalgebruik
zal na het eten van de friet ff kieken of ik oe kan helpequote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Siep
6 coupons
8 endorsments
2 search partys
Dat zou fijn zijn, vrind!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zal na het eten van de friet ff kieken of ik oe kan helpe
mja in arnhem omgeving is het in spreektaal gebuikelijk om de i weg te laten in de ui.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik praat Drents/Meppels/Zwols/Amsterdams en een beetje twents.
Ik pik dat soort dingen veel te snel op.
Dat komt ook veel voor in Drente e.o.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja in arnhem omgeving is het in spreektaal gebuikelijk om de i weg te laten in de ui.
dus krijg je thuus ipv thuis
Oke ik heb al 4 van alles gestuurd, de rest volgtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Siep
6 coupons
8 endorsments
2 search partys
Een jaar of 6 geleden betrapte ik me zelf er wel eens op om ipv mij mich te zeggen. Heb dat over gehouden aan mijn schooltijd in Weert. Maar dat doe ik inmiddels niet meer.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik praat Drents/Meppels/Zwols/Amsterdams en een beetje twents.
Ik pik dat soort dingen veel te snel op.
Whahah.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een jaar of 6 geleden betrapte ik me zelf er wel eens op om ipv mij mich te zeggen. Heb dat over gehouden aan mijn schooltijd in Weert. Maar dat doe ik inmiddels niet meer.
Ik kan als ik wil best wel ABN praten, maar de Brabantse tongval blijft wel aanwezig.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Whahah.
Ik heb geen last van mijn dialect.. Ik kan prima Brabants maar kan het ook prima 'uitzetten'.
Dat wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan als ik wil best wel ABN praten, maar de Brabantse tongval blijft wel aanwezig.
Vanaf volgende week kom ik in voordeelverpakking, twee kilo.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:29 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb overigens vandaag weer een pak Lutte bij de Jumbo meegenomen. Die melkchocolade zijn veul beter dan de pure. Die zal ik ook wel weer na het openmaken binnen 24 uur op hebben
![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vanaf volgende week kom ik in voordeelverpakking, twee kilo.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:31 schreef iBenny het volgende:
Ik ging zoeken wat het was en het eerste resultaat is Grutje
Waar zoek je dan op?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:31 schreef iBenny het volgende:
Ik ging zoeken wat het was en het eerste resultaat is Grutje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |