Ik praat Drents/Meppels/Zwols/Amsterdams en een beetje twents.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mjah dialect schrijven is anders dan praten
wordt na de carnaval weer wennen aan wat netter taalgebruik
zal na het eten van de friet ff kieken of ik oe kan helpequote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Siep
6 coupons
8 endorsments
2 search partys
Dat zou fijn zijn, vrind!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zal na het eten van de friet ff kieken of ik oe kan helpe
mja in arnhem omgeving is het in spreektaal gebuikelijk om de i weg te laten in de ui.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik praat Drents/Meppels/Zwols/Amsterdams en een beetje twents.
Ik pik dat soort dingen veel te snel op.
Dat komt ook veel voor in Drente e.o.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja in arnhem omgeving is het in spreektaal gebuikelijk om de i weg te laten in de ui.
dus krijg je thuus ipv thuis
Oke ik heb al 4 van alles gestuurd, de rest volgtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Siep
6 coupons
8 endorsments
2 search partys
Een jaar of 6 geleden betrapte ik me zelf er wel eens op om ipv mij mich te zeggen. Heb dat over gehouden aan mijn schooltijd in Weert. Maar dat doe ik inmiddels niet meer.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik praat Drents/Meppels/Zwols/Amsterdams en een beetje twents.
Ik pik dat soort dingen veel te snel op.
Whahah.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een jaar of 6 geleden betrapte ik me zelf er wel eens op om ipv mij mich te zeggen. Heb dat over gehouden aan mijn schooltijd in Weert. Maar dat doe ik inmiddels niet meer.
Ik kan als ik wil best wel ABN praten, maar de Brabantse tongval blijft wel aanwezig.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Whahah.
Ik heb geen last van mijn dialect.. Ik kan prima Brabants maar kan het ook prima 'uitzetten'.
Dat wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan als ik wil best wel ABN praten, maar de Brabantse tongval blijft wel aanwezig.
Vanaf volgende week kom ik in voordeelverpakking, twee kilo.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:29 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb overigens vandaag weer een pak Lutte bij de Jumbo meegenomen. Die melkchocolade zijn veul beter dan de pure. Die zal ik ook wel weer na het openmaken binnen 24 uur op hebben
![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vanaf volgende week kom ik in voordeelverpakking, twee kilo.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:31 schreef iBenny het volgende:
Ik ging zoeken wat het was en het eerste resultaat is Grutje
Waar zoek je dan op?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:31 schreef iBenny het volgende:
Ik ging zoeken wat het was en het eerste resultaat is Grutje
da heb ik ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat wel.Je hoort van zestig meter afstand dat ik uit Brabant kom... Maar dat maakt niet uit!!
Ik ken het.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
da heb ik ook
hoef maar ergens buiten brabant te komen en het is: Gij komt uit brabant ???
Maar lutjemetut ....
hedde gij omroep brabant gekeken / geluisterd ?
Trouwens deze pakken zijn 150 gram, Ik denk dan dat de nieuwe pakken 200 gram zijn. 2 kilo Lutte's is dan wel een erg groot pakquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vanaf volgende week kom ik in voordeelverpakking, twee kilo.
jaaahquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ken het.
En natuurlijk, drie uurkes vurraf.
Het was ook meer een grapje, haha.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Trouwens deze pakken zijn 150 gram, Ik denk dan dat de nieuwe pakken 200 gram zijn. 2 kilo Lutte's is dan wel een erg groot pak
Kijk jij dan ook het Keijebijters Kletstoernooi?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jaaah
ik moest ondertussen nog wel met de auto weg.
Dus mee menne groen oranje sjaol in de auto, omroep brabant op
ben al de hele dag bezig geweest met carnavaloveral waar ik heeb ging menne groen oranje sjaal om
Maar die zijn alleen voor Benny's zekerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze zijn wel serieus in 41,5-kiloverpakking te verkrijgen.
nah, kletstoernooi vind ik nooit zoveel aanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kijk jij dan ook het Keijebijters Kletstoernooi?
Er zitten dit jaar toch wel wat goede tussen, Rob Schepers uit Sterksel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nah, kletstoernooi vind ik nooit zoveel aan
hehe okquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Er zitten dit jaar toch wel wat goede tussen, Rob Schepers uit Sterksel.
Ik krijg Grutje eerst. En bij afbeeldigen alleen foto's van baby's, dus ik weet het nog nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan krijg ik de site van de Jumbo hoor.
Van die koekjes met chocola erop...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik krijg Grutje eerst. En bij afbeeldigen alleen foto's van baby's, dus ik weet het nog niet
Ik zie zelfs een foto van Frank de Boerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik krijg Grutje eerst. En bij afbeeldigen alleen foto's van baby's, dus ik weet het nog niet
Ik ga geen enkele dag meer.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe ok
maar ff tussen haakjes: VANAVOND GAAN WE STARTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH
Alle remmen losssssssssssssssssssssss helemaal uit onze dak, 5 dagen lang
Soort Scholiertje, maar dan eigen merk Jumbo. En hier staan schaakstukken op de koekjes afgebeeld.quote:
quote:
Ze hebben zo geschopt en gewisseld met de dagen/uitgaansgelegenheden dat ik geen enkele dag meer mag/kan. (De dagen dat onder de zestien binnen mag naar 'verre' dingen en de dagen dat ik niet binnen kan naar de Markt hier, of tussendag.)quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
http://mp3skull.com/mp3/dj_maurice_huub.html
En dan op play drukkende ABB versie
algemeen beschaafd brabants![]()
pff ok, ach jah, paar jaartjes mag je met de grote mensen mee naar binnequote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze hebben zo geschopt en gewisseld met de dagen/uitgaansgelegenheden dat ik geen enkele dag meer mag/kan. (De dagen dat onder de zestien binnen mag naar 'verre' dingen en de dagen dat ik niet binnen kan naar de Markt hier, of tussendag.)
En ik ga zo luisteren, zit nu op iPod. :p
Daarom!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pff ok, ach jah, paar jaartjes mag je met de grote mensen mee naar binne
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daarom!
Alleen nu komt ons Ron beneden in carnavalspak en baal ik toch wel enorm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |