nah, het klopt nie hoorquote:
Jaquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Javoor mijn behnadeling in november had ik allemaal groeven van 6 a 7 mm.. die zijn nu verkleind naar 2-3
Dus nu de 16de terug, om alles te regelen, voor de ortho en kaakchirurg
wat voor toestel ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, telefoon doet het weer
En nieuwe batterij helpt dus niks.. net zo snel leeg
ok misschien een slechte serie van de accus ?quote:
Zo ff bellen met de hulplijnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok misschien een slechte serie van de accus ?
was ook bij htc toen
FRIET !!!!quote:
met jou kan ik pratenquote:
o trouwens ik heb een link voor jou, misschien is dat wel beter voor je, ik pm hem evenquote:
Ik ga echt geen discussie aan over patat/friet, je weet toch wat ik bedoel, dus niet zeiken !!quote:
de doe de gij nie neequote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga echt geen discussie aan over patat/friet, je weet toch wat ik bedoel, dus niet zeiken !!
Da witte tonniequote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
de doe de gij nie nee
pff bijna carnavalstijd
Ja, weet ik. Mij boeit het ook niet. Maar ik vind het wel leuk om er een beetje mee te spelenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga echt geen discussie aan over patat/friet, je weet toch wat ik bedoel, dus niet zeiken !!
Ik maakte een grapje Bosquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Mij boeit het ook niet. Maar ik vind het wel leuk om er een beetje mee te spelen
quote:
Oe ben wel ien oardig kereltien.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
de doe de gij nie nee
pff bijna carnavalstijd
moar goe, iek goa ff de tafel dekken en dan gaon we lekker frietjes etenquote:
dank oequote:
Lekker heurquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
moar goe, iek goa ff de tafel dekken en dan gaon we lekker frietjes eten
Qua schrijven lijken sommige dialecten best wel op elkaar.quote:
Ik heb het van een raadsel:quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:34 schreef JJH het volgende:
Ik zie opeens waar witte tonnie vandaan komt.__!
Ik had al wel ondertitels gezien, maar het grapje had ik gemist.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb het van een raadsel:
Hoe heet (of hit) de maat van Zwarte Gerrie?
Witte Tonnie (weet je toch niet)
Okee, Snap je die van Cee ook? (Witte geit?)quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had al wel ondertitels gezien, maar het grapje had ik gemist.
mjah dialect schrijven is anders dan pratenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Qua schrijven lijken sommige dialecten best wel op elkaar.
En volgens mij was dit oook een beetje een mix tussen Drents en Zwols.
Ik denk 'Weet gij/jij het'?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, Snap je die van Cee ook? (Witte geit?)
Da witte gij heulemoal niequote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb het van een raadsel:
Hoe heet (of hit) de maat van Zwarte Gerrie?
Witte Tonnie (weet je toch niet)
witte gij het ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |