Ah dat zei je er niet bijquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:37 schreef Psychecn het volgende:
[..]
PFFF nog 1x dan................
wel aan ons maar niet op de tv in het huis van sst
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
De vorige COS was in 11 minuten vol.
Dat vond ik wel een puike zet eigenlijk. De overblijver kreeg 5 rooitjes. Ze hadden hem al afgeschreven maar hij deed nog mee.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:34 schreef Stranger het volgende:
Wel jammer dat Alex genoeg geld heeft om te drukken, vind dat dat niet zou mogen als je geheim geraden is.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:38 schreef kas88 het volgende:
ze zijn gewoon stemafspraken aan het maken nu
Mss is de bollywood muziek actie zijn 'straf' !quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:38 schreef meneertje1972 het volgende:
Karim moet trouwens nog wel boete/sanctie krijgen omdat hij geheim niet zei in KvdW, had Gerard ook vorige week.
drukken!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:38 schreef muzas het volgende:
JEZUS m'n wijf begint hier nu op de bank mee te janken![]()
Uit een hertenkampquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:38 schreef Kliertje41 het volgende:
uit welk wwkamp hebben ze Jo getrokken
Dan ga ik echt niet slapen vanavondquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:38 schreef schommelstoel het volgende:
Topic titel zou Net5 maar even moeten gebruiken willen zij de cijfers wat hoger.
PVV-ers!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:38 schreef kas88 het volgende:
ze zijn gewoon stemafspraken aan het maken nu
mutenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:38 schreef muzas het volgende:
ik ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:38 schreef bollokus het volgende:
en nu ga ik een sjekkie draaien ik zie jullie wel weer in het volgende COS#311
Die krijgt geen nominatie, Mo nomineren is een instant nominatie van de andere vrouwen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:37 schreef Maria44 het volgende:
Mo klaar nu, we weten het wel en volgende week mag je opzouten als je zo doorgaat.
Mensen die op de tv van sst in huis hun geheim vertellen komen nooit meer trug in huis.quote:
Dat hebben ze vorige week ook de hele week gedaan, geen sanctie op gezet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:38 schreef MissJ.24 het volgende:
Gutverkuttekoppekes...die Joanne bespreekt wel even stiekum dat ondanks dat er geen afspraken gemaakt mogen worden over het stemmen het nu wel duidelijk toch...TOCH.......
nieuwe record pietjepuk ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
tuurlijk wel anders jank je niet zoquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:39 schreef Roguee het volgende:
Ik weet hoe liefdesverdriet voelt zegt Joanna. Ehhhhh ze was NIET verliefd?![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:39 schreef flugeltje het volgende:
Nu moet Monique echt stoppen met janken hoor, anders moet ie af van meneer hier naast me.... Stil mensch!!
Je bedoelt 'productie'quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:40 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk zou Philip gewoon moeten winnen
Ja ik snap het, en als zijn geheim nog niet geraden geweest zou zijn zou ik het een awesome actie vinden, maar ik vind het een beetje spelbederf dat je nog mag raden zonder zelf het risico te lopen je pot te verliezen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:38 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat vond ik wel een puike zet eigenlijk. De overblijver kreeg 5 rooitjes. Ze hadden hem al afgeschreven maar hij deed nog mee.
Ik stem voor!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:40 schreef iBenny het volgende:
Karim krijgt als sanctie die geheime missie, die het er nogal DIK bovenop zal leggen wat ZIJN geheim is.Kan intelectueel Phillip hem ook radenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:38 schreef meneertje1972 het volgende:
Karim moet trouwens nog wel boete/sanctie krijgen omdat hij geheim niet zei in KvdW, had Gerard ook vorige week.
Die wint het ook denk ikquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:40 schreef iBenny het volgende:
zij jankt omdat ze meent dat het haar schuld is dat wij maik weggestemd hebben, omdat zij lullig tegen hem heeft gedaan van de week toen hij vertelde bi te zijnquote:
Joanna heeft zelf op Maik gestemdquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:40 schreef meneertje1972 het volgende:
Sharon is wel tof die zegt: Ja joh de dames hebben MAIK gestemd dus ook onze schuld.
Lol, wat was het eerdere record?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die van mij staat bier te drinken na de voetbaltraining!quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:40 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk zou Philip baas gerard gewoon moeten winnen
Het is toch ook te irritant voor woorden dit... En ziggo weigert te schakelenquote:
ze zijn echt domquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:40 schreef versabommie het volgende:
LOL! Ga nog even allemaal tegen Alex..Ze begrijpen het echt niet he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog steeds niks.....
Vind ik ookquote:
Laura is bang dat zij op t krukje zit volgende week. Laf wijf.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:41 schreef beaverhausen het volgende:
Is Laura nu Team Stervio of is ze aan het infiltreren?.
Ik ben het nu echt kwijt!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:41 schreef beaverhausen het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:41 schreef Sponge-Bob het volgende:
Voor de liefhebbert,photoshoppen!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laura = Guido = anti Gerard = team Stervioquote:
Ik nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja duhIk ben al vanaf dag 1 voor Philip
Laura is een lafbek!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:41 schreef beaverhausen het volgende:
Hij kan nog zat geld verliezen door missies niet goed te doen, geheimen verkeerd te raden of van die telefoon tijdens de live shows waarbij je ineens van kluis moet ruilen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:40 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja ik snap het, en als zijn geheim nog niet geraden geweest zou zijn zou ik het een awesome actie vinden, maar ik vind het een beetje spelbederf dat je nog mag raden zonder zelf het risico te lopen je pot te verliezen.
hijheeft gelijk ookquote:
Volgens mij boeide het Guido ook geen reet dat Maik er uit is, en kan ie alex echt nog wel lijenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:42 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Laura = Guido = anti Gerard = team Stervio
Ze heeft een keer uitgesproken dat ze het beter voor hem vond als hij weg zou gaan, hij was te naief. Nu hij toch blijft en de negatieve reacties van de anderen ziet daarop kiest ze het Servio kamp omdat Alex geisoleerd lijkt te staan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:41 schreef mopperkont het volgende:
IK snap het even niet..... Zit Laura, Alex nu ook af te kraken op de stream??? Gaat ze nu op eens naar Serpentio zijn kant?? Wie heeft het gesprek goed begrepen?
jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:42 schreef kas88 het volgende:
geweldig dat ze er express bij gaan zitten
Laura liegt alles aan elkaar, maar als iemand anders dat doet...... kutwijf.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:40 schreef mevrouwdebok het volgende:
en laura is dus ook een achterbaks wijf ,bij de nominaties zeggen van alex is mijn enige maatje hier![]()
![]()
Dumpen die handelquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:38 schreef muzas het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:42 schreef Roguee het volgende:
Karim is aan het bollywood dansen op de plee denk ik.
Net als Laura (quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:40 schreef AYLI het volgende:
Sharon maakt echt goede opmerkingen de laatste dagen, had ik niet verwacht.
-Sharonquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:43 schreef iBenny het volgende:
Mijn top 5 op dit moment:
-Philip
-Laura
-Aafke
-Guido
-Monique
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:43 schreef beaverhausen het volgende:
Laura, als jij nu naar het foute kamp overstapt om je eigen kont te redden dan kom ik je opzoeken en twitter ik je heulemaal kapodt!.
Eh, dat was de opdrachtquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:42 schreef meneertje1972 het volgende:
Karim is verstopt dan ziet niemand zijn dansje, beetje flauw.
amen to thatquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:42 schreef WebAddict het volgende:
Alex en Gerard zijn nu de bazen van de club.
Laura is ook een niet te vertrouwen sloerie.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:43 schreef beaverhausen het volgende:
Laura, als jij nu naar het foute kamp overstapt om je eigen kont te redden dan kom ik je opzoeken en twitter ik je heulemaal kapodt!.
Sharon is juist geen meeloper.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:43 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Net als Laura () gewoon een meeloper. Allemansvriendje. Ik kots daarop.
een of ander lekker portugees mennekequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
Maik douwt m dit weekend nog in een ander
Top 5?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:43 schreef iBenny het volgende:
-Philip
-Laura
-Aafke
-Guido
-Monique
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:43 schreef iBenny het volgende:
-Philip
-Laura
-Aafke
-Guido
-Monique
Ja dat snap ik ik vind het alleen jammer omdat het risico kleiner isquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij kan nog zat geld verliezen door missies niet goed te doen, geheimen verkeerd te raden of van die telefoon tijdens de live shows waarbij je ineens van kluis moet ruilen.
Laura heeft wel afgedaan trouwens
Vraag het Erik_DGK met zn choco pikquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:42 schreef schommelstoel het volgende:
Geef die Mo een stuk chocolade.
Volgens een laatst gedaan onderzoek is dat beter dan sommige fruit soorten, en vrouwen worden er gelukkig van.
Dit lijkt wel een woensdag avond Daniel steel drama.
Lol, ik zet de streams waar ze op is te horen op mute,quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niet zo hard tegen m'n boxen snuiten!
De Mijnequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:43 schreef iBenny het volgende:
-Philip
-Laura
-Aafke
-Guido
-Monique
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:44 schreef versabommie het volgende:
Gerard en Alex moeten als team continu bij die mongolen gaan zitten.. helemaal gek maken!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:42 schreef R0T29 het volgende:
Kom op Alex, nu iets roepen als "38% is best veel toch?"
Inderdaad, even een fijne dooddoener erin gooienquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:44 schreef meneertje1972 het volgende:
Kom op Gerard breng er eens een leuk onderwerpje in. Het is maar een spel ofzo. Kom op zeg dan...
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:45 schreef Dutchguy het volgende:
Kaas moet nu nog veel meer kaas snijden. Met 38% kan je je dat veroorloven.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:42 schreef ChocoFan het volgende:
hahaha zie die kop van servio met alex naast hem
en anderhalf uur douchen, nu meteenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:45 schreef Dutchguy het volgende:
Kaas moet nu nog veel meer kaas snijden. Met 38% kan je je dat veroorloven.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De Mijne
1. Philip
2. Joanna
3. Alex
4. Gerard
5. Doe maar Monique Was Karim vergeten
laffe biatch dus en stiekum van 2 walletjes willen etenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:45 schreef stormiot het volgende:
Laura probeert denk ik haar eigen lijf te redden. Ze weet ook wel dat als ze voor Alex kiest ze volgende week zeker genomineerd wordt.
Nou domme shot heel de tijdquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:45 schreef Wilskracht het volgende:
Ziggo hou is op met Mo in beeld te nemen.
Wij denken hetzelfde!quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en anderhalf uur douchen, nu meteen
Eensch....quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:46 schreef Wilskracht het volgende:
Alex zegt:
Plakje kaas Servio
Oh sorry Servio ik heb net de laatste kaas opgemaakt.
klopt volgens mij moest stervio gaanquote:
hahahaquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:46 schreef Wilskracht het volgende:
Alex zegt:
Plakje kaas Servio
Lol! Alleen om Servio te zieken ga ik op Alex stemmen de volgende ronde.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:47 schreef bb2 het volgende:
Toch eigenlijk wel geniaal?
Hele huis stemt Alex weg, alle kijkers willen hem houden, hahahahaha
gave avatar heb jequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:47 schreef IGotNoName het volgende:
Gooi er eens wat drank in, beetje bollywood muziek, gezellig toch....
Wij tellen niet, alleen de kijkbuiskijkertsquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:47 schreef Ceetje.. het volgende:
nederland heeft het nog niet gezien, zegt de relnicht. WE HEBBEN ALLES GEZIEN, LUL
Greys is verliefd op de zus van Karim.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij gaat echt voor het spel en niet dat gene eromheen?
Naïef heet zoietsquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:47 schreef Stability het volgende:
nog ff dan komen ze moniek ophalen in de witte pakjes !! dat wijf spoort echt niet, is dan 30 jaar ...nou sorry het is gewoon een labiele kleuter als je het mij vraagt...niet verliefd zei ze toch? waarom jankt ze dan zo hysterisch? klein aandachts trekstertje dat het is
hahaha me tooquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:47 schreef meneertje1972 het volgende:
mijn persoonlijke top 5:
1. Gerard
2. Gerard
3. Gerard
4. Gerard
5. Gerard
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol! Alleen om Servio te zieken ga ik op Alex stemmen de volgende ronde.
Echt?!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:46 schreef Wilskracht het volgende:
Alex zegt:
Plakje kaas Servio
Vergeet niet dat Karim dan wel vriendje is van Gerard maar bij de andere groep ook goed ligt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:48 schreef TimeJumper het volgende:
er zijn geloof ik nu 2 kampen ontstaan
Gerard & Alex & Karim
En de rest van het huis
3, 1 hertenkamp! Dat wehf met die vlekkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:48 schreef TimeJumper het volgende:
er zijn geloof ik nu 2 kampen ontstaan
Gerard & Alex & Karim
En de rest van het huis
Dat zijn gewoon mijn favorietenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij gaat echt voor het spel en niet dat gene eromheen?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:46 schreef Wilskracht het volgende:
Alex zegt:
Plakje kaas Servio
Karim moest gisteren huilen omdat er geen harmonie was, die gaat het zwaar krijgenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:48 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Karim dan wel vriendje is van Gerard maar bij de andere groep ook goed ligt.
nee hoor van mij mag hij gaan, ik vind hem een achternaloper, kan niets zelf loopt achter iedereens reet aan en vind hem er arrogant met zijn riddertiteltje, denk dat hij alles isquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:47 schreef bb2 het volgende:
Toch eigenlijk wel geniaal?
Hele huis stemt Alex weg, alle kijkers willen hem houden, hahahahaha
Als ik op vrouwen viel, dan zekerquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:48 schreef Stranger het volgende:
[..]
Greys is verliefd op de zus van Karim.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:49 schreef versabommie het volgende:
Lekker druk in het huis, zo hoor ik Joanna het liefst... NIET! HAHAHAHA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |