Je bedoelt 'productie'quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:40 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk zou Philip gewoon moeten winnen
Ja ik snap het, en als zijn geheim nog niet geraden geweest zou zijn zou ik het een awesome actie vinden, maar ik vind het een beetje spelbederf dat je nog mag raden zonder zelf het risico te lopen je pot te verliezen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:38 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat vond ik wel een puike zet eigenlijk. De overblijver kreeg 5 rooitjes. Ze hadden hem al afgeschreven maar hij deed nog mee.
Ik stem voor!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:40 schreef iBenny het volgende:
Karim krijgt als sanctie die geheime missie, die het er nogal DIK bovenop zal leggen wat ZIJN geheim is.Kan intelectueel Phillip hem ook radenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:38 schreef meneertje1972 het volgende:
Karim moet trouwens nog wel boete/sanctie krijgen omdat hij geheim niet zei in KvdW, had Gerard ook vorige week.
Die wint het ook denk ikquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:40 schreef iBenny het volgende:
zij jankt omdat ze meent dat het haar schuld is dat wij maik weggestemd hebben, omdat zij lullig tegen hem heeft gedaan van de week toen hij vertelde bi te zijnquote:
Joanna heeft zelf op Maik gestemdquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:40 schreef meneertje1972 het volgende:
Sharon is wel tof die zegt: Ja joh de dames hebben MAIK gestemd dus ook onze schuld.
Lol, wat was het eerdere record?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
De vorige COS was in 11 minuten vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |