quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:41 schreef Sponge-Bob het volgende:
Voor de liefhebbert,photoshoppen!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laura = Guido = anti Gerard = team Stervioquote:
Ik nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja duhIk ben al vanaf dag 1 voor Philip
Laura is een lafbek!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:41 schreef beaverhausen het volgende:
Is Laura nu Team Stervio of is ze aan het infiltreren?.
Hij kan nog zat geld verliezen door missies niet goed te doen, geheimen verkeerd te raden of van die telefoon tijdens de live shows waarbij je ineens van kluis moet ruilen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:40 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja ik snap het, en als zijn geheim nog niet geraden geweest zou zijn zou ik het een awesome actie vinden, maar ik vind het een beetje spelbederf dat je nog mag raden zonder zelf het risico te lopen je pot te verliezen.
hijheeft gelijk ookquote:
Volgens mij boeide het Guido ook geen reet dat Maik er uit is, en kan ie alex echt nog wel lijenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:42 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Laura = Guido = anti Gerard = team Stervio
Ze heeft een keer uitgesproken dat ze het beter voor hem vond als hij weg zou gaan, hij was te naief. Nu hij toch blijft en de negatieve reacties van de anderen ziet daarop kiest ze het Servio kamp omdat Alex geisoleerd lijkt te staan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:41 schreef mopperkont het volgende:
IK snap het even niet..... Zit Laura, Alex nu ook af te kraken op de stream??? Gaat ze nu op eens naar Serpentio zijn kant?? Wie heeft het gesprek goed begrepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |