"Waar we enkel demo's runnen"quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:20 schreef Dance99Vv het volgende:
Wordt morgen vechten om zendtijd, demo hier demo daar heel the middle east demo-ot
GPD niet gezien, Houda was er vanochtendquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:21 schreef Dance99Vv het volgende:
Geen nieuws is goed nieuws maare heeft iemand GPD vandaag gezien of andere reporters ter plaatse op twitter? iemand houda nog gezien vanavond?
Renooitquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:32 schreef Lagrinta het volgende:
Frits Wester net: dit is de Renooit Kangoo onder de helikopters. Haha
"Ja, met Mo van de Tamoil, ik kom dit weekend naar NL en neem jullie blonde stoot mee als bodyguard nu mn Oekraïense toedeledokie zei." "Ik ga het er eens flink van nemen in Oeteldonk."quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:33 schreef carboni het volgende:
"Waar we bij Tamoil onze heli terugvragen"
Gaddafi bereid zich voor op morgenmiddag.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:40 schreef yavanna het volgende:
NicRobertsonCNN Nic Robertson
Security racheted up around #Tripoli, at same time, telephone internet access down.
Ben benieuwd hoe Tripoli eruit gaat zien na het vrijdagmiddag gebedquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:40 schreef yavanna het volgende:
NicRobertsonCNN Nic Robertson
Security racheted up around #Tripoli, at same time, telephone internet access down.
Ik kreeg een onderhouds-pagina.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:36 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Was 'ie weg dan? Ik dacht dat mijn internet gaar was
Ow bij mij wilde Fok niet meer laden, mja nu doet alles het weerquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik kreeg een onderhouds-pagina.
rood van de mensenquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:44 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe Tripoli eruit gaat zien na het vrijdagmiddag gebed
vloog eruit hier was traag kon niet opstarten(foksite) lijkt libie hier wel ...quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:52 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ow bij mij wilde Fok niet meer laden, mja nu doet alles het weer
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:18 schreef Ulpianus het volgende:
"Waar, door gebrek aan nieuws, de TT wordt besproken"
Tot morgen/laterquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ook, nu rustig. Ik ga lekker gitaar spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |