Misschien "Waar Ghadaffi mensen ontvoert". Er is ook weinig nieuws op 't moment waar je een goede TT uit kan maken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wat willen we als de nieuwe TT?
Revolutie in Libië #44: Gaddafi: 'Drugs were not mine'quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
"Een loerende burgeroorlog?"quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het ligt wel aan de horizon als het niet snel vordert.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:46 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Burgeroorlog niet denk ik, al is het alleen maar omdat de oppositie het ook niet wil hebben over een burgeroorlog.
Nice.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:45 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Revolutie in Libië #44: Gaddafi: 'Drugs were not mine'
Speedy Gonzales op een olifant?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:51 schreef Lagrinta het volgende:
http://nos.nl/video/22304(...)ndse-militairen.html
Mensen, zeg dat ik nie zie wat ik zie op 1:12. Ik wil dit niet geloven, ik zit hier gewoon te janken man.
TS had al gemailed, dus jullie hebben pech.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:45 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Revolutie in Libië #44: Gaddafi: 'Drugs were not mine'
¡Ándale! ¡Ándale! ¡Arriba! ¡Arriba!quote:
Er komt er vast nog wel 1, Saif : somebody set up us the bomb.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
TS had al gemailed, dus jullie hebben pech.
Gaddafi: 'Just hand over the hallucination pills'quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:58 schreef yavanna het volgende:
[..]
Er komt er vast nog wel 1, Saif : somebody set up us the bomb.
quote:Zoon Kaddafi tegen bemiddeling Venezuela
Uitgegeven: 3 maart 2011 22:09
Laatst gewijzigd: 3 maart 2011 22:09
LONDEN - Een zoon van de Libische leider Muammar Kaddafi heeft zich donderdag uitgesproken tegen Venezolaanse bemiddeling. Eerder op de dag had zich al een zegsman van de opstandelingen in het Noord-Afrikaanse land in die zin uitgesproken.
''Wij moeten bedankt zeggen'', aldus Kaddafi's zoon Saif al-Islam. ''Maar wij zijn zelf in staat onze problemen op te lossen met onze eigen mensen.''
De Venezolaanse president Hugo Chávez, een bondgenoot van de in het nauw gedreven Kaddafi, had onder meer voorgesteld een 'commissie voor vrede voor Libië' op te richten, die zou moeten bemiddelen tussen de strijdende partijen in Libië.
Ik vermoed dat het dan verzand in wijzen met de vinger naar het Westen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:05 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Dan zijn Saif en de opstandelingen het er in ieder geval over eens dat ze geen bemiddeling willen van Venezuela.
Met bemiddeling van Venezuela zou er voor de opstandelingen vast ook weinig goeds gebeuren.
uitzwaaien neem ik aan terug naar huis, geen behoefte aan de beste manquote:
Dat bedoelde ik ook jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:18 schreef Dance99Vv het volgende:
weer uitzwaaien vol
[..]
uitzwaaien neem ik aan terug naar huis, geen behoefte aan de beste man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |